SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar ik moet nog auto rijden straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
words to live byquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik snap iets niet over mijn internet/wifi maar voel me zo dom.Het lag aan je vorige laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik snap iets niet over mijn internet/wifi maar voel me zo dom.Lijkt me de ontvanger van je oude laptop te zijn geweest danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet in je spambox?quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een account aan te maken bij decathlon. Moeten ze me een code sturen. Je zou denken, zo'n mailtje komt meteen aan.
Nee.
Zit je op de oude laptop van Ama toevallig?quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een account aan te maken bij decathlon. Moeten ze me een code sturen. Je zou denken, zo'n mailtje komt meteen aan.
Nee.
Oh die krijg ik ook dagelijks jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen mailtjes van fedex en dhl die een pakketje voor me hebben.
oh dat had monster ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die krijg ik ook dagelijks ja
En de afgelopen dagen word ik in whatsapp telkens toegevoegd aan een of andere groep 'operatie rijkdom collectief' of iets in die richting, dat is wel echt gewoon irritant
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de afgelopen dagen word ik in whatsapp telkens toegevoegd aan een of andere groep 'operatie rijkdom collectief' of iets in die richting, dat is wel echt gewoon irritant
Klinkt als een appgroep waar Los in zit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me de ontvanger van je oude laptop te zijn geweest dan
Neem de autoquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen zin om te fietsen maar nog minder zin in ov
* mailt naar 67000000@customs.go.thquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
oke heb een ticket geboekt naar vietnam zodat thailand denkt dat ik weer weg ga
It's only borrowing happiness from tomorrow.quote:
verscheuren ze terplekke je return ticketquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
oke heb een ticket geboekt naar vietnam zodat thailand denkt dat ik weer weg ga
Je moet ook 10 dingen doen om een decathlon af te ronden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nee.
Je zei daarnet dat je ex later kwam.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Oke zon kom maar even als je wil, dan droogt mijn beddengoed buiten vandaag nog.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* mailt naar 67000000@customs.go.th
heb ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
verscheuren ze terplekke je return ticket
Wat een matige grap dit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zei daarnet dat je ex later kwam.
Ze zullen wel gewoon random telefoonnummers toevoegen, even uitzoeken hoe ik die zooi permanent kan blokkerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Ze dacht dat ze perongeluk ergens op had geklikt en zo in die groep terecht was gekomen
Ik wil je wel random toevoegen aan een groep hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
ik ben gelukkig nooit aan random groepen toegevoegd, collega had recent ook last van
is goed, mijn nummer is: 06-********quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil je wel random toevoegen aan een groep hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je bedenken hoe goed het voelt om er een negen van te overtuigen dat dat ook doeltreffend kan zijn.quote:
Mja, is helaas ook gewoon vrij eenvoudig te doen, stel een bot in die bijv. alle telefoonnummers tussen 0600000000 - 0610000000 toevoegt en je bent klaar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
ik ben gelukkig nooit aan random groepen toegevoegd, collega had recent ook last van
is het ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaadMaar dat vind ik dan weer lui
is ook een ramp met files en parkerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaadMaar dat vind ik dan weer lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |