SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig heeft Killem het gekwoot voor het nageslachtquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
@hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik koop er geen huis minder omquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
Uw ADH vitamine Worst
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, dat zijn particulieren die zonder overheid hun bezittingen hebben verkregen. Daar mogen ze mee doen wat ze willen, woningcoöperaties mogen dat recht niet hebben. Een particuliere verhuurder moet wat mij betreft kunnen doen wat diegene wil. Zijn bezit.
Maar goed.♡♡♡♡![]()
Ik snap jouw punt heel goed, maar het is wel particulier bezit. Dan kan een overheid toch niet gaan zeggen wat je er wel of niet voor mag vragen? Zo zie ik het.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderen
Maar goed.Lach met een schone bips![]()
Ja, bolken is niet zonder risico!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zware blessure opgelopen tijdens het bolken.![]()
![]()
[..]
Die man en kinderen hoeven voor mij dan soberso niet
Ah en het huis heb je al, dus dan doe je het nog niet zo slecht!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
In een normalere markt zou ik er ook geen problemen mee hebben. Maar nu vind ik toch wel dat er met minieme moeite ontzettend veel verdiend is aan andermans pech. Maar goed, kan je uren over door lullen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, dat zijn particulieren die zonder overheid hun bezittingen hebben verkregen. Daar mogen ze mee doen wat ze willen, woningcoöperaties mogen dat recht niet hebben. Een particuliere verhuurder moet wat mij betreft kunnen doen wat diegene wil. Zijn bezit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij quotte iets te snel... Volgende keer druk ik gewoon meteen op CTR-ALT-DEL... Dan is het wel afgelopen met die fratsen.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook hearlik toch!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er zijn hele bedrijfstakken die verdienen op de ellende van anderen...quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderen
Maar goed.Uw ADH vitamine Worst
Klopt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt heel goed, maar het is wel particulier bezit. Dan kan een overheid toch niet gaan zeggen wat je er wel of niet voor mag vragen? Zo zie ik het.
Dat gaat ook niet gebeuren.
Ik ben de hoop op enig moreel besef bij de meeste mensen al lang verloren. Wees gerust.♡♡♡♡![]()
Harde worst!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij quotte iets te snel... Volgende keer druk ik gewoon meteen op CTR-ALT-DEL... Dan is het wel afgelopen met die fratsen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daarom zeg ik ook dat ik het wel snap, maar of dat een eerlijke oplossing voor de mensen is die het met eigen geld gekocht hebben? Daar wringt het voor mij een beetje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In een normalere markt zou ik er ook geen problemen mee hebben. Maar nu vind ik toch wel dat er met minieme moeite ontzettend veel verdiend is aan andermans pech. Maar goed, kan je uren over door lullen.Lach met een schone bips![]()
Precies even erg?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn hele bedrijfstakken die verdienen op de ellende van anderen...♡♡♡♡![]()
Ik mot die worst verstoppen voor de kinders anders heb ik zelf niks!quote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: