SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig heeft Killem het gekwoot voor het nageslachtquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
@hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik koop er geen huis minder omquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
Uw ADH vitamine Worst
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, dat zijn particulieren die zonder overheid hun bezittingen hebben verkregen. Daar mogen ze mee doen wat ze willen, woningcoöperaties mogen dat recht niet hebben. Een particuliere verhuurder moet wat mij betreft kunnen doen wat diegene wil. Zijn bezit.
Maar goed.♡♡♡♡![]()
Ik snap jouw punt heel goed, maar het is wel particulier bezit. Dan kan een overheid toch niet gaan zeggen wat je er wel of niet voor mag vragen? Zo zie ik het.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderen
Maar goed.Lach met een schone bips![]()
Ja, bolken is niet zonder risico!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zware blessure opgelopen tijdens het bolken.![]()
![]()
[..]
Die man en kinderen hoeven voor mij dan soberso niet
Ah en het huis heb je al, dus dan doe je het nog niet zo slecht!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
In een normalere markt zou ik er ook geen problemen mee hebben. Maar nu vind ik toch wel dat er met minieme moeite ontzettend veel verdiend is aan andermans pech. Maar goed, kan je uren over door lullen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, dat zijn particulieren die zonder overheid hun bezittingen hebben verkregen. Daar mogen ze mee doen wat ze willen, woningcoöperaties mogen dat recht niet hebben. Een particuliere verhuurder moet wat mij betreft kunnen doen wat diegene wil. Zijn bezit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij quotte iets te snel... Volgende keer druk ik gewoon meteen op CTR-ALT-DEL... Dan is het wel afgelopen met die fratsen.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook hearlik toch!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er zijn hele bedrijfstakken die verdienen op de ellende van anderen...quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In tijden van zulke extreme huizenschaarste is het belachelijk dat mensen zich niet schamen om te verdienen op de ellende v anderen
Maar goed.Uw ADH vitamine Worst
Klopt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt heel goed, maar het is wel particulier bezit. Dan kan een overheid toch niet gaan zeggen wat je er wel of niet voor mag vragen? Zo zie ik het.
Dat gaat ook niet gebeuren.
Ik ben de hoop op enig moreel besef bij de meeste mensen al lang verloren. Wees gerust.♡♡♡♡![]()
Harde worst!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
@:hemarookworst Ik ben toch een beetje afgestapt van de rookworsten en ben tegenwoordig van de Drentse dreuge worst
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij quotte iets te snel... Volgende keer druk ik gewoon meteen op CTR-ALT-DEL... Dan is het wel afgelopen met die fratsen.
Daarom zeg ik ook dat ik het wel snap, maar of dat een eerlijke oplossing voor de mensen is die het met eigen geld gekocht hebben? Daar wringt het voor mij een beetje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In een normalere markt zou ik er ook geen problemen mee hebben. Maar nu vind ik toch wel dat er met minieme moeite ontzettend veel verdiend is aan andermans pech. Maar goed, kan je uren over door lullen.Lach met een schone bips![]()
Precies even erg?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn hele bedrijfstakken die verdienen op de ellende van anderen...♡♡♡♡![]()
Ik mot die worst verstoppen voor de kinders anders heb ik zelf niks!quote:
Gelukkig net weg uit particuliere huur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De priester heeft anders zijn worst niet verstopt voor de kindersquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik mot die worst verstoppen voor de kinders anders heb ik zelf niks!Uw ADH vitamine Worst
Zou het dan niet zo kunnen geregeld worden dat een 1 woninggezin 2 of 3 huizen mag bezitten voor verhuur. En alles daarboven als investeerder gezien gaat worden en daar andere regels voor verhuur voor gaan gelden?quote:Lach met een schone bips![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een verbod zou ik daarom ook te ver vinden gaan. Maar het is al een heel stuk onaantrekkelijker gemaakt om als particulier te verhuren. En daar ben ik het, gezien de huidige situatie op de woningmarkt, volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het wel snap, maar of dat een eerlijke oplossing voor de mensen is die het met eigen geld gekocht hebben? Daar wringt het voor mij een beetje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weet je, soms zou ik wel eens gehuurd willen wonen... Wat ik aan onderhoud kwijt ben per jaar loopt ook wel hard op hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig net weg uit particuliere huur.Lach met een schone bips![]()
Nee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou het dan niet zo kunnen geregeld worden dat een 1 woninggezin 2 of 3 huizen mag bezitten voor verhuur. En alles daarboven als investeerder gezien gaat worden en daar andere regels voor verhuur voor gaan gelden?
Gewoon nee.♡♡♡♡![]()
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker de laatste 5-10 jaar van je leven doen. En dan de hele dag de verhuurder bellen, mailen en langs gaan om te vertellen wat er allemaal niet deugtquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, soms zou ik wel eens gehuurd willen wonen... Wat ik aan onderhoud kwijt ben per jaar loopt ook wel hard op hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan gewoon hoor. Ga je gewoon 15 jaar op de wachtlijst staanquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, soms zou ik wel eens gehuurd willen wonen... Wat ik aan onderhoud kwijt ben per jaar loopt ook wel hard op hoor.♡♡♡♡![]()
Ja het punt is ook meer, wat ik eerder al aangaf.. Dat het te bizar voor woorden is dat veel mensen gewoon niks meer KUNNEN kopen. Wat ooit een gemeengoed was in ons ooit zo gave landje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een verbod zou ik daarom ook te ver vinden gaan. Maar het is al een heel stuk onaantrekkelijker gemaakt om als particulier te verhuren. En daar ben ik het, gezien de huidige situatie op de woningmarkt, volkomen mee eens.Lach met een schone bips![]()
Net als rokenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het punt is ook meer, wat ik eerder al aangaf.. Dat het te bizar voor woorden is dat veel mensen gewoon niks meer KUNNEN kopen. Wat ooit een gemeengoed was in ons ooit zo gave landje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan ik net zo goed hier blijven nuquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Ga je gewoon 15 jaar op de wachtlijst staan
Lach met een schone bips![]()
Okquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed hier blijven nu♡♡♡♡![]()
Jan Modaal kon best lang gewoon een rijtjeshuis kopen en dan nog kostwinner van een gezin zijn ook. Dan baadde je verder absoluut niet in luxe, maar het kón wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het punt is ook meer, wat ik eerder al aangaf.. Dat het te bizar voor woorden is dat veel mensen gewoon niks meer KUNNEN kopen. Wat ooit een gemeengoed was in ons ooit zo gave landje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik weet het niet, ik hoor van die particulier verhuurders inderdaad klagen dat ze er geld op moeten toeleggen tegenwoordig bij het verhuren van de 2e woning. Maar als dat echt zo is, dan ga je toch gewoon investeren in aandelen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou het dan niet zo kunnen geregeld worden dat een 1 woninggezin 2 of 3 huizen mag bezitten voor verhuur. En alles daarboven als investeerder gezien gaat worden en daar andere regels voor verhuur voor gaan gelden?
Juist de particuliere bezitters maken volgens mij vaak gebruik van het bestaande woningaanbod, heb het idee dat investeerders wel vaak nog zorgen dat er meer woningen gebouwd worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vroeger verdiende de postbode modaal en komt een gezin onderhoudenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jan Modaal kon best lang gewoon een rijtjeshuis kopen en dan nog kostwinner van een gezin zijn ook. Dan baadde je verder absoluut niet in luxe, maar het kón wel.Uw ADH vitamine Worst
dikke bullshit is dat particuliere verhuurders kunnen neit anders als er dik aan verdienen. zo niet dan snap ik het niet meer.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoor van die particulier verhuurders inderdaad klagen dat ze er geld op moeten toeleggen tegenwoordig bij het verhuren van de 2e woning. Maar als dat echt zo is, dan ga je toch gewoon investeren in aandelen?
Juist de particuliere bezitters maken volgens mij vaak gebruik van het bestaande woningaanbod, heb het idee dat investeerders wel vaak nog zorgen dat er meer woningen gebouwd worden.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang mee gestoptIk ben voor het volgende wat nog als normaal wordt beschouwd wat mag verdwijnen het houden van hondensoorten waar te vaak bijt incidenten mee zijn Rotwijlers Staffords Pitbulls etc.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind ik iets minder n probleemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dit dus.... Dit kan gewoon niet meer. En dat is wel echt triest. Het is niet zo dat ik niemand een eigen woning gun. Maar om woningbezitters en private verhuurders erop aan te pakken is beetje water naar de zee dragen. Het zijn juist die investeerders die alles opkopen voor verhuur en ook duur die de markt gek maakt. Niet de boomers die goed gespaard hebben en nog 1 of 2 huizen of appartementen voor de verhuur hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jan Modaal kon best lang gewoon een rijtjeshuis kopen en dan nog kostwinner van een gezin zijn ook. Dan baadde je verder absoluut niet in luxe, maar het kón wel.Lach met een schone bips![]()
Hoop discussies door elkaarquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor het volgende wat nog als normaal wordt beschouwd wat mag verdwijnen het houden van hondensoorten waar te vaak bijt incidenten mee zijn Rotwijlers Staffords Pitbulls etc.♡♡♡♡![]()
Te vaak dat mensen en kinderen die niks met die beesten te maken hebben slachtoffer worden omdat anderen mensen die monsters de samenleving in blijven halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genoeg particulieren ook. Ken ze. Goud geld. Belachelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Dit kan gewoon niet meer. En dat is wel echt triest. Het is niet zo dat ik niemand een eigen woning gun. Maar om woningbezitters en private verhuurders erop aan te pakken is beetje water naar de zee dragen. Het zijn juist die investeerders die alles opkopen voor verhuur en ook duur die de markt gek maakt. Niet de boomers die goed gespaard hebben en nog 1 of 2 huizen of appartementen voor de verhuur hebben.♡♡♡♡![]()
Ik denk dat over een paar decennia het hebben van huisdieren überhaupt al discutabel gaan zijn. Slecht voor het klimaat en veel dierenleed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor het volgende wat nog als normaal wordt beschouwd wat mag verdwijnen het houden van hondensoorten waar te vaak bijt incidenten mee zijn Rotwijlers Staffords Pitbulls etc.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bovenmodaal zelfs. Toen ik bij de post ging werken hadden al mijn oudere collega's een net koophuis, vrouw werkte hoogstens part time, nette auto (of twee) voor de deur en verder niks ook niks tekort komen. Die zijn ook vrijwel allemaal met een best ok oprotpakket vervroegd gestopt met werkenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger verdiende de postbode modaal en komt een gezin onderhouden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mijn ma heeft lieve teckels. heb leuk filmpje nog ervan, maarja die zo ff los uploaden is altijd lastig om een site te vinden
Ook dat zie ik wel aankomen ja.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat over een paar decennia het hebben van huisdieren überhaupt al discutabel gaan zijn. Slecht voor het klimaat en veel dierenleed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jupquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bovenmodaal zelfs. Toen ik bij de post ging werken hadden al mijn oudere collega's een net koophuis, vrouw werkte hoogstens part time, nette auto (of twee) voor de deur en verder niks ook niks tekort komen. Die zijn ook vrijwel allemaal met een best ok oprotpakket vervroegd gestopt met werken♡♡♡♡![]()
Maar het is hun eigen verdiende geld, mag dat niet dan? Als ze het kunnen? Waar wringt dan de schoen? Investeringsmaatschappijen ja daar kots ik ook op. Maar een Jan en Riet die lang gewerkt hebben en nog wat investeren voor de oude dag? Groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Genoeg particulieren ook. Ken ze. Goud geld. Belachelijk.Lach met een schone bips![]()
Ruft alarm op je honds kont. 1 euro per ruft van je rekening afgeschrevenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat over een paar decennia het hebben van huisdieren überhaupt al discutabel gaan zijn. Slecht voor het klimaat en veel dierenleed.
Je snapt me best toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is hun eigen verdiende geld, mag dat niet dan? Als ze het kunnen? Waar wringt dan de schoen? Investeringsmaatschappijen ja daar kots ik ook op. Maar een Jan en Riet die lang gewerkt hebben en nog wat investeren voor de oude dag? Groot gelijk.
Ik vind t moreel verwerpelijk in de huidige huizenmarkt. Jan en Riet hebben n groot huis voor weinig. Dat moet genoeg zijn. Mag jij t niet mee eens zijn. Is prima. Hoeft dts niet voor te sluiten
♡♡♡♡![]()
Als ze het kunnen, kunnen ze het vast ook wel met wat meer regulering. Ja dan maken ze misschien wat minder winst, maar ik geloof echt niet dat ze verlies gaan lijden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is hun eigen verdiende geld, mag dat niet dan? Als ze het kunnen? Waar wringt dan de schoen? Investeringsmaatschappijen ja daar kots ik ook op. Maar een Jan en Riet die lang gewerkt hebben en nog wat investeren voor de oude dag? Groot gelijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik was in tranen toen die zanger tijdens corona met de band een optreden deed voor een of ander radio station voor terminale kanker patient die ze nog 1x live wilde zien. Dat was prachtig, dat was echte emotie. Dat is het leven.quote:
Prachtig nummer ook.Lach met een schone bips![]()
Ik heb het meer over mensen van mijn leeftijd die na de kredietcrisis heel goedkoop een pandje (of 2) opgepikt hebben met spaargeld en lening tegen een rente van bijna niks, dat voor steeds meer geld zijn gaan verhuren en ondertussen het pand al 2-3 keer over de kop hebben zien gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Dit kan gewoon niet meer. En dat is wel echt triest. Het is niet zo dat ik niemand een eigen woning gun. Maar om woningbezitters en private verhuurders erop aan te pakken is beetje water naar de zee dragen. Het zijn juist die investeerders die alles opkopen voor verhuur en ook duur die de markt gek maakt. Niet de boomers die goed gespaard hebben en nog 1 of 2 huizen of appartementen voor de verhuur hebben.
Hebben ze dat slim gedaan toen? Ja. Is het tijd dat dat nu (veel) onaantrekkelijker wordt gemaakt? Ja."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BoomersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben ze geen geweten?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het meer over mensen van mijn leeftijd die na de kredietcrisis heel goedkoop een pandje (of 2) opgepikt hebben met spaargeld en lening tegen een rente van bijna niks, dat voor steeds meer geld zijn gaan verhuren en ondertussen het pand al 2-3 keer over de kop hebben zien gaan.
Hebben ze dat slim gedaan toen? Ja. Is het tijd dat dat nu (veel) onaantrekkelijker wordt gemaakt? Ja.
Ook ja.♡♡♡♡![]()
Ik snap je deels, maar als iedereen dat dus doet omdat ze weten dat de huizenmarkt schaars is dan maak je het voor heel veel anderen dus onmogelijk om te huren, zeker in de particuliere markt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is hun eigen verdiende geld, mag dat niet dan? Als ze het kunnen? Waar wringt dan de schoen? Investeringsmaatschappijen ja daar kots ik ook op. Maar een Jan en Riet die lang gewerkt hebben en nog wat investeren voor de oude dag? Groot gelijk.
Ik dank de hemel op mijn knieën dat ik nog net in aanmerking kwam voor sociale huur.
Maaaaaaaaar het punt is door deze hele situatie is het haast onmogelijk voor mensen om te huren of wel te kopen en vallen er een hoop in een gat er tussen.
Dat ligt niet aan die mensen die dat verhuren willen Perce. maar aan heel foute stomme en vooral politieke keuzes die er zijn gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kwam daar als parttime bezorger toen het net PostNL was en verdiende een royale 4,60 per uur als 19 jarigequote:Op zaterdag 7 september 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bovenmodaal zelfs. Toen ik bij de post ging werken hadden al mijn oudere collega's een net koophuis, vrouw werkte hoogstens part time, nette auto (of twee) voor de deur en verder niks ook niks tekort komen. Die zijn ook vrijwel allemaal met een best ok oprotpakket vervroegd gestopt met werken
Uw ADH vitamine Worst
Niemand heeft het over DTS sluitenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je snapt me best toch?
Ik vind t moreel verwerpelijk in de huidige huizenmarkt. Jan en Riet hebben n groot huis voor weinig. Dat moet genoeg zijn. Mag jij t niet mee eens zijn. Is prima. Hoeft dts niet voor te sluitenIk vind dit persoonlijk wel goeie discussie. Die hebben we wel vaker.
Maar verwerpelijk, nee vind ik persoonlijk niet. Het is geld wat ze zelf verdiend hebben en ze willen dat niet wegsmijten aan dure auto's of wat dan ook. Misschien meer voor de kinderen overlaten? Wie weet. Maar daarna komt ook de belastingdienst weer, dat geld gaat ook weer naar wegen, huisvesting en weet ik wat veel meer.
En ik snap dat je er compleet anders in staat, en ik heb makkelijk praten ja dat weet ik ook. Maar privaat bezit extra belasten of reguleren ben ik serieus op tegen. Daar ben ik misschien wel gewoon te dwars voor
Handsdown voor de beste band van NLquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was in tranen toen die zanger tijdens corona met de band een optreden deed voor een of ander radio station voor terminale kanker patient die ze nog 1x live wilde zien. Dat was prachtig, dat was echte emotie. Dat is het leven.
Prachtig nummer ook.Dit nummer maakt wat emoties los inderdaad. Prachtig
en emotioneel
Het was n grapje, van dts sluitenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niemand heeft het over DTS sluitenIk vind dit persoonlijk wel goeie discussie. Die hebben we wel vaker.
Maar verwerpelijk, nee vind ik persoonlijk niet. Het is geld wat ze zelf verdiend hebben en ze willen dat niet wegsmijten aan dure auto's of wat dan ook. Misschien meer voor de kinderen overlaten? Wie weet. Maar daarna komt ook de belastingdienst weer, dat geld gaat ook weer naar wegen, huisvesting en weet ik wat veel meer.
En ik snap dat je er compleet anders in staat, en ik heb makkelijk praten ja dat weet ik ook. Maar privaat bezit extra belasten of reguleren ben ik serieus op tegen. Daar ben ik misschien wel gewoon te dwars voor
Omdat we het prima oneens mogen zijn of kunnen discussiëren zonder ruzie.♡♡♡♡![]()
En zeiken dat die deden! ZEIKEN! Echt niet te filmen. Boooooh, wat hádden ze het slecht!quote:![]()
Ondertussen werd de helft van de diensten gevuld door afgestudeerde HBO/WO'ers die niet aan een fatsoenlijk baan konden komen en dus steeds aan het bedelen waren om uren en voor net iets meer dan de helft van hun uurloon werkten (want nieuwe voorwaarden voor nieuw personeel en het waren allemaal gasten die als 'zaterdagmedewerker' een contract hadden, wat nog verder uitgekleed was qua voorwaarden)."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Om te janken tochquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam daar als parttime bezorger toen het net PostNL was en verdiende een royale 4,60 per uur als 19 jarige
Ik ben er ook niet op tegen dat belasting op particuliere huur verhoogd zou worden, mits niet teveel. Waarbij investeringsmaatschappijen door allerlei mazen in de wet er niet aan hoeven te voldoen. Dan maak het voor iedere verhuurder gelijk. Maar ga geen max huurprijzen aan particuliere verhuurders opleggen, dat is hun bezit. Of iemand huurt het of niet. Die keus is aan de potentiële huurder.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was n grapje, van dts sluiten
Omdat we het prima oneens mogen zijn of kunnen discussiëren zonder ruzie.Lach met een schone bips![]()
Jup. Dit. Vervroegd met pensioen. Huis met 8 ton overwaarde. Denk dat t wel lukt. En dan nog zeggen " De mensen van nu willen teveel. Vroeger kon ik met 4 kinderen thuis prima rondkomen als thuisblijfmoeder terwijl mijn man op de administratief werkte"quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zeiken dat die deden! ZEIKEN! Echt niet te filmen. Boooooh, wat hádden ze het slecht!![]()
Ondertussen werd de helft van de diensten gevuld door afgestudeerde HBO/WO'ers die niet aan een fatsoenlijk baan konden komen en dus steeds aan het bedelen waren om uren en voor net iets meer dan de helft van hun uurloon werkten (want nieuwe voorwaarden voor nieuw personeel en het waren allemaal gasten die als 'zaterdagmedewerker' een contract hadden, wat nog verder uitgekleed was qua voorwaarden).
♡♡♡♡![]()
Lijkt me onverstandig. Juist bij particuliere huur rekent de huisbaas dat vrolijk door.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op tegen dat belasting op particuliere huur verhoogd zou worden, mits niet teveel. Waarbij investeringsmaatschappijen door allerlei mazen in de wet er niet aan hoeven te voldoen. Dan maak het voor iedere verhuurder gelijk. Maar ga geen max huurprijzen aan particuliere verhuurders opleggen, dat is hun bezit. Of iemand huurt het of niet. Die keus is aan de potentiële huurder.
Als er geen huizen zijn.. hoezo is huren voor absurde bedragen dan n keuze? Pffff♡♡♡♡![]()
Dan verkopen ze die huizen voor prijzen waar de gemiddelde huurder niet voor in aanmerking komt qua hypotheek. Zo groot is het woningtekort.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me onverstandig. Juist bij particuliere huur rekent de huisbaas dat vrolijk door.
Als er geen huizen zijn.. hoezo is huren voor absurde bedragen dan n keuze? PffffLach met een schone bips![]()
Ok.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan verkopen ze die huizen voor prijzen waar de gemiddelde huurder niet voor in aanmerking komt qua hypotheek. Zo groot is het woningtekort.
Ik ben er wel klaar mee.♡♡♡♡![]()
Het erge was dat ik daarvoor bij de supermarkt meer verdiende, maar ik was weggegaan omdat ik hekel had aan leidinggevendequote:Uw ADH vitamine Worst
I wonquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben er wel klaar mee.
feit is iig dat aan een woning komen, of het nu huur is of koop wel beetje problematisch aan het zijn is.Do what you love, love what you do!![]()
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:43 schreef kree het volgende:
feit is iig dat aan een woning komen, of het nu huur is of koop wel beetje problematisch aan het zijn is.
Vastgelegd bij deze.♡♡♡♡![]()
Jup, en dat zou in een land als Nederland niet moeten zijn. Maar "we" zijn te rijk geworden. En met de influx van dik betaalde expats gaat dat de komende 10 jaar niet veranderen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:43 schreef kree het volgende:
feit is iig dat aan een woning komen, of het nu huur is of koop wel beetje problematisch aan het zijn is.Lach met een schone bips![]()
Hoe verrot de meeste mensen zijn/ wereld is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Om te kijken hoe knap we zijn?♡♡♡♡![]()
Heb zelf bij een woningbouwcorporatie gewerkt en wat er onder de streep overblijft is schokkend weinig. Heb er eens een bierviltjesberekening op los gelaten en ik geloof dat ik uitkwam op gemiddeld iets van 75 eu per maand per woning.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
dikke bullshit is dat particuliere verhuurders kunnen neit anders als er dik aan verdienen. zo niet dan snap ik het niet meer.
Nou vertaalt dat niet lekker naar particuliere verhuurders die (deels) eigen geld meenemen en zich 'iets minder' druk maken over regelgeving, onderhoud en zich niet bemoeien met zaken als leefbaarheid in de buurt, dat is wel waar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij snapt gewoon niet wat ik probeer te zeggen, er is geen simpele oplossing hiervoor. Ook niet het aan banden leggen van particuliere verhuur. Dat gaat niet werken. Het tekort is er en de enige oplossing is snel bijbouwen.quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zie je niet in een spiegel. Daarin zie je schoonheid toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe verrot de meeste mensen zijn/ wereld is.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zie je niet in een spiegel. Daarin zie je schoonheid toch?
Uw ADH vitamine Worst
Ik wel iigquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zie je niet in een spiegel. Daarin zie je schoonheid toch?
Nou heb ik aan 99% van de leidinggevenden die ik destijds bij de post had ook niet bepaald veel warme herinneringen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het erge was dat ik daarvoor bij de supermarkt meer verdiende, maar ik was weggegaan omdat ik hekel had aan leidinggevende"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij snapt mij ook niet. Let's agree to disagree.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon niet wat ik probeer te zeggen, er is geen simpele oplossing hiervoor. Ook niet het aan banden leggen van particuliere verhuur. Dat gaat niet werken. Het tekort is er en de enige oplossing is snel bijbouwen.♡♡♡♡![]()
FF geen proost hier, heb er niet veel. wil ze bewaren voor een nacht vol bolkenquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij snapt mij ook niet. Let's agree to disagree.![]()
klopt en gebrek aan inzicht bij politiek durf ik het ook nog wel aan te wijten. te laat zijn ze geweest en teveel foutjes, iig de afgelopen 10 jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en dat zou in een land als Nederland niet moeten zijn. Maar "we" zijn te rijk geworden. En met de influx van dik betaalde expats gaat dat de komende 10 jaar niet veranderen.
Of het nu anders gaat worden...... ik moet het nog zien, ze wijzigen alweer teveel zonder een idee te hebben wat ze aan het doen zijn wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Edwin Alofs heeft geen eigen wikipedia pagina belachelijk is dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ik had bij de post vrijheid en niet leidinggevende doe steeds vraagt hoever ik ben en dat ik sneller moet vullen en zoquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik aan 99% van de leidinggevenden die ik destijds bij de post had ook niet bepaald veel warme herinneringen.Uw ADH vitamine Worst
Grrrrrrr is er die heeft of al wat op of wel wat open staan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FF geen proost hier, heb er niet veel. wil ze bewaren voor een nacht vol bolkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit vooral in NWS tegenwoordig, en ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:FRESHFRUIT eigenlijk? Die heb ik al even niet gezien
hoe komt dat?quote:
Ik werd gebeten door zo'n fartus daas vlieg vandaag, helaas in overvloed in duin nu bij meertjes enzo waar ik moet werken. Die kut beesten achtervolgen je ook gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Schrijf er eenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edwin Alofs heeft geen eigen wikipedia pagina belachelijk is dat.Uw ADH vitamine Worst
Oh okquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit vooral in NWS tegenwoordig, en ik ook![]()
Dacht dat hij hier weer mee ging kletsen♡♡♡♡![]()
Hij is met vakantie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Dacht dat hij hier weer mee ging kletsen![]()
Klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoe komt dat?
Ik werd gebeten door zo'n fartus daas vlieg vandaag, helaas in overvloed in duin nu bij meertjes enzo waar ik moet werken. Die kut beesten achtervolgen je ook gewoon.♡♡♡♡![]()
@HappyCharly en ik waren er klaar mee. Dus ik laat het daar ook bij om de lieve vrede te bewarenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en gebrek aan inzicht bij politiek durf ik het ook nog wel aan te wijten. te laat zijn ze geweest en teveel foutjes, iig de afgelopen 10 jaar.
Of het nu anders gaat worden...... ik moet het nog zien, ze wijzigen alweer teveel zonder een idee te hebben wat ze aan het doen zijn wmb.Wil er geen nieuwe discussie over uitlokken. Deze liep al paar pagina's
“Vakantie”quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:FRESHFRUIT eigenlijk? Die heb ik al even niet gezienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Grammatisch niet sterk genoeg onderlegd voor maar die kerel verdient er eigenlijk wel een is echt al meer als twintig jaar acteur en een van de weinige nederlanders die ook in buitenlandse films en producties gespeeld heeft.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij was net terug..quote:
Die naaien ze ook wel elke keer he.
R.I.P DTS.![]()
Zou het?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was net terug..
![]()
Maar niet teveel publiekelijk over hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee wat er gebeurt is, maar genaaid word je echt niet door the powers that be.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was net terug..
Soms welquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurt is, maar genaaid word je echt niet door the powers that be.♡♡♡♡![]()
quote:30 seconden en ben hersendood.
Nee, als je op straat liep zag je ze niet, maar dan ook nóóit!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach ik had bij de post vrijheid en niet leidinggevende doe steeds vraagt hoever ik ben en dat ik sneller moet vullen en zo
Maar 'binnen' werd ik echt knettergek van ze, vooral vanwege dat soort commentaar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
het viel mee maar had hem ook redelijk snel te pakken, wel wat jeuk gehad erna enzo. maar hoorde verhalen van dikke bulten en opgezwollen plekken, dat had ik dan weer niet.quote:
helaas de daas heeft deze actie niet overleefd
Hij doet best ok covers hoorquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]30 seconden en ben hersendood.
Weet je zeker dat het geen apenpokken waren?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
het viel mee maar had hem ook redelijk snel te pakken, wel wat jeuk gehad erna enzo. maar hoorde verhalen van dikke bulten en opgezwollen plekken, dat had ik dan weer niet.
helaas de daas heeft deze actie niet overleefdLach met een schone bips![]()
ja prima hoor ik gooi mijn mening er ook ff in zonder alles terug gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:HappyCharly en ik waren er klaar mee. Dus ik laat het daar ook bij om de lieve vrede te bewarenWil er geen nieuwe discussie over uitlokken. Deze liep al paar pagina's
Okquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was normaal al gaan slapen, alleen hiervoor bleef ik op♡♡♡♡![]()
lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen apenpokken waren?
Wel al wat pinten op ja. *burp*quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grrrrrrr is er die heeft of al wat op of wel wat open staan.
Getrakteerd op sushi door m'n zus omdat ik op de kat had gepast toen ze op vakantie waren. En nu nog even rustig aan het afpilzen voordat ik ga meuren![]()
Dat moet je langzaam een beetje afbouwen, zodat het lichaam kan wennen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
T woord alleen al is engquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
het viel mee maar had hem ook redelijk snel te pakken, wel wat jeuk gehad erna enzo. maar hoorde verhalen van dikke bulten en opgezwollen plekken, dat had ik dan weer niet.
helaas de daas heeft deze actie niet overleefd♡♡♡♡![]()
Liefquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel al wat pinten op ja. *burp*
Getrakteerd op sushi door m'n zus omdat ik op de kat had gepast toen ze op vakantie waren. En nu nog even rustig aan het afpilzen voordat ik ga meuren![]()
Dat moet je langzaam een beetje afbouwen, zodat het lichaam kan wennen.♡♡♡♡![]()
Dazen.
Dachten Disturbed en daarna Cyril met Disturbed ook.... Een fakking klassieker zo verneuken!! Ja daar kan ik serieus boos om worden. The sound of Silence hoort iedereen vanaf te blijvenquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij doet best ok covers hoor![]()
Ja boos zoals jullie me nog nooit gezien hebben.Lach met een schone bips![]()
Jij zit nog niet zo lang op Fok!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurt is, maar genaaid word je echt niet door the powers that be.
R.I.P DTS.![]()
ik ben meer bang voor teken enzo in duin, gekke is collega's van mij hebben er wel aantal gehad, het is mij tot nu toe bespaart gebleven op 1 of andere manier.
Wel ff warme en vochtige plekjes checken enzo elke dag. Want met dit weer en zweet je al als malle.
Ik moet er niet aan denken nl dat ik er eentje van me L*L moet gaan aftrekken ofzo of ergens in die regio
Is liefe kadt ook.quote:
Wel zin in wat stiltequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dachten Disturbed en daarna Cyril met Disturbed ook.... Een fakking klassieker zo verneuken!! Ja daar kan ik serieus boos om worden. The sound of Silence hoort iedereen vanaf te blijven![]()
Ja boos zoals jullie me nog nooit gezien hebben.♡♡♡♡![]()
nou van wat ik er van hoor hoe je dat oploopt, ja dan vrij zeker jaquote:
Je anus.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef kree het volgende:
ik ben meer bang voor teken enzo in duin, gekke is collega's van mij hebben er wel aantal gehad, het is mij tot nu toe bespaart gebleven op 1 of andere manier.
Wel ff warme en vochtige plekjes checken enzo elke dag. Want met dit weer en zweet je al als malle.
Ik moet er niet aan denken nl dat ik er eentje van me L*L moet gaan aftrekken ofzo of ergens in die regioProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik schrok vandaag een beetje van linkin park met die nieuwe vrouwelijke zangeres.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dachten Disturbed en daarna Cyril met Disturbed ook.... Een fakking klassieker zo verneuken!! Ja daar kan ik serieus boos om worden. The sound of Silence hoort iedereen vanaf te blijven![]()
Ja boos zoals jullie me nog nooit gezien hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kat kon mooi met de Bolkes spelenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel al wat pinten op ja. *burp*
Dat moet je langzaam een beetje afbouwen, zodat het lichaam kan wennen.
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb beeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef kree het volgende:
Ik moet er niet aan denken nl dat ik er eentje van me L*L moet gaan aftrekken ofzo of ergens in die regio
♡♡♡♡![]()
Hebben jullie geen geïmpregneerde kleding?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef kree het volgende:
Ik moet er niet aan denken nl dat ik er eentje van me L*L moet gaan aftrekken ofzo of ergens in die regio![]()
Maakt jouw Fok geluid?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar is de afsluiten knop voor♡♡♡♡![]()
Gastquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zit nog niet zo lang op Fok!
Is het al bekend wie die zangeres is?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag een beetje van linkin park met die nieuwe vrouwelijke zangeres.Uw ADH vitamine Worst
Als je hem langdurig over zijn kop aait gaat hij steeds verder naar de grond met zijn kop en dan maakt ie op een gegeven moment een koprol. Soms echt een perfecte ook nog.quote:
Ik denk dat Mötley crew hier niet zo boos over is. Het origineel is uiteraard beter, maar die gasten zijn inmiddels bejaard.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja boos zoals jullie me nog nooit gezien hebben.
Hier heb je nog een toetje
Chester vervangen kan natuurlijk ook niet en de band moet ook door maar hier moest ik toch wel even slikken ze deed numb maar dit vond ik gewoon echt krijsen zoals ze zong.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ik ook al als dat dus gebeurt. maar het is me bespaart gebleven tot nu toequote:
hij keek wat raar in eerste instantie maar toen hij gewend was ging ie gewoon boven op Bolke (quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kat kon mooi met de Bolkes spelen) liggen!
Emily armstrongquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het al bekend wie die zangeres is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bepaalt hij wel, ja!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe gaat alleen maar uit, niet in
jawel is er wel voor over je schoenen, en broek. hoe noem je die dingen soort van chaps ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben jullie geen geïmpregneerde kleding?
maarja om dat elke keer weer aan te doen is ook gedoe, maar is er wel dus. met idd gif erin ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb het nieuwe nummer 2x gehoord en het klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Chester vervangen kan natuurlijk ook niet en de band moet ook door maar hier moest ik toch wel even slikken ze deed numb maar dit vond ik gewoon echt krijsen zoals ze zong.
Ga ik nog veel horen want het is de nieuwe Kink XL.![]()
Nee een hele broek bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
jawel is er wel voor over je schoenen, en broek. hoe noem je die dingen soort van chaps ofzo.
maarja om dat elke keer weer aan te doen is ook gedoe, maar is er wel dus. met idd gif erin ofzo![]()
Ik ben het overigens wel met je eens als een nummer verkracht wordt. Maar als je er iets moois van weet te maken (ieder zijn smaak), maar muzikaal. Dan is het okéquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja boos zoals jullie me nog nooit gezien hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kerst kan me de ballen likken, goed nummerquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat Mötley crew hier niet zo boos over is. Het origineel is uiteraard beter, maar die gasten zijn inmiddels bejaard.
Hier heb je nog een toetje
Willem, we hadden overlegt dat we mijn foto niet op dit forum zouden posten!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bepaalt hij wel, ja!
[ afbeelding ]
nou we moeten sowieso lange broek aan ivm werken in installaties enzo, is verplicht.quote:
maargoed als je door wat hoog gras moet lopen dan tussen je schoenen en broek is kans natuurlijk dat die beestjes omhoog gaan kruipen. daarvoor is er wel wat, maar neem vaak niet zelf de moeite voor elke keer om die dingen dan om mijn schoenen te doen en broek. Tis gedoe. Maar ze lusten mij blijkbaar niet zo die teken.Do what you love, love what you do!![]()
Life of Agony had zo ook ineens een vrouwelijke zanger
Ben ik het in principe mee eens, maar persoonlijk denk ik The sound of Silence en ook Goodnight Saigon van Billy Joël zou niemand mogen aanraken. Maar dat ligt compleet aan mijquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben het overigens wel met je eens als een nummer verkracht wordt. Maar als je er iets moois van weet te maken (ieder zijn smaak), maar muzikaal. Dan is het okéZoals wel meer dingen vanavond schijnbaar
Nightwish was zoooooo goed.. En toen moest Tarja weg, daarna gestopt met ze te volgen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Life of Agony had zo ook ineens een vrouwelijke zangerLach met een schone bips![]()
Ik zeg altijd maar zo, als je denkt dat het allemaal aan jou ligt, dan is dat waarschijnlijk ook zo.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik het in principe mee eens, maar persoonlijk denk ik The sound of Silence en ook Goodnight Saigon van Billy Joël zou niemand mogen aanraken. Maar dat ligt compleet aan mijZoals wel meer dingen vanavond schijnbaar
Slekker lapen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nieuw nummer heb ik nog niet gehoord alleen de live uitvoering van Numb en het klonk alsof ze een beetje nerveus was ofzo ze haalde de tonen etc wel maar het was schreeuwerig. Chester heel goed die balans had hard en luidruchtig maar toch mooi en emotioneel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe nummer 2x gehoord en het klinkt goed.
Ga ik nog veel horen want het is de nieuwe Kink XL.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow maar daar maak ik me ook geen illusies over, klaag gewoon over iedereen die er anders over denktquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, als je denkt dat het allemaal aan jou ligt, dan is dat waarschijnlijk ook zo.
Dat heb ik met nummers van Queen! Maar als het goed is en met respect. Dan mag hetquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik het in principe mee eens, maar persoonlijk denk ik The sound of Silence en ook Goodnight Saigon van Billy Joël zou niemand mogen aanraken. Maar dat ligt compleet aan mijZoals wel meer dingen vanavond schijnbaar
Het is nooit beter dan origineel, maar soms wel oké
Oei, een nachthoop meldt zich.
Die 'Dan Vasc' is volgens mij een volle homo of whatever, maar die kan wel muziek maken hoor! Talentje wel
Ik had vroegah een boomblaster, nee dat was het toen nog niet. Gewoon zo'n radio met 2 speakers en cassette deck ding en radio golf ontvangst via antenne. Dan ging ik naar bed met cassette bandjes erin van the beatles of van queenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat heb ik met nummers van Queen! Maar als het goed is en met respect. Dan mag hetHet is nooit beter dan origineel, maar soms wel oké
Ze haalt het allemaal wel qua zang maar sommige stukjes vind ik het wel gekrijs.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je broek in je sokken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou we moeten sowieso lange broek aan ivm werken in installaties enzo, is verplicht.
maargoed als je door wat hoog gras moet lopen dan tussen je schoenen en broek is kans natuurlijk dat die beestjes omhoog gaan kruipen. daarvoor is er wel wat, maar neem vaak niet zelf de moeite voor elke keer om die dingen dan om mijn schoenen te doen en broek. Tis gedoe. Maar ze lusten mij blijkbaar niet zo die teken.
Maar mazzel dat ze jou niet lusten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je broek in je sokken.
Maar mazzel dat ze jou niet lusten.
@loveyoulongtime
even over shag leveranties. ik had een collega inmiddels gevonden die weer wat via via kon regelen. dus het heeft niet meer haast. want weer slofje binnen.
Maar denk er toch over om tot te kappen maar met dat roken, maar voor nu dus even geen haast, hou hje wel nog even in gedachten
Ja die kon dat feilloosquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuw nummer heb ik nog niet gehoord alleen de live uitvoering van Numb en het klonk alsof ze een beetje nerveus was ofzo ze haalde de tonen etc wel maar het was schreeuwerig. Chester heel goed die balans had hard en luidruchtig maar toch mooi en emotioneel.![]()
![]()
ja dat ook idd, scheelt ook alquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
Je broek in je sokken.
Maar mazzel dat ze jou niet lusten.
No probs maat, ik kom tot ik thuis ben in de avond eigenlijk nergens aan toe momenteel sorry daarvoor. Had ik je ook moeten melden wel. Ben meer nu als ik hier online ben gewoon aan ontspannen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:15 schreef kree het volgende:
@:loveyoulongtime
even over shag leveranties. ik had een collega inmiddels gevonden die weer wat via via kon regelen. dus het heeft niet preken meer haast. want weer slofje binnen.
Maar denk er toch over om tot te kappen maar met dat roken, maar voor nu dus even geen haast, hou hje wel nog even in gedachtenLach met een schone bips![]()
maakt niet uit het is aardig dat je het aanbood sowieso. En van die collega was puur toeval want weer broertje van en via via, nouja je snapt het.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
No probs maat, ik kom tot ik thuis ben in de avond eigenlijk nergens aan toe momenteel sorry daarvoor. Had ik je ook moeten melden wel. Ben meer nu als ik hier online ben gewoon aan ontspannen.
Stuur wel DM ff mocht er wat nodig zijn
Mijn shag maatje vertrekt definitief naar Hamburg in November als ik dan niks kan vinden ga ik ook stoppen denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:15 schreef kree het volgende:
@:loveyoulongtime
even over shag leveranties. ik had een collega inmiddels gevonden die weer wat via via kon regelen. dus het heeft niet meer haast. want weer slofje binnen.
Maar denk er toch over om tot te kappen maar met dat roken, maar voor nu dus even geen haast, hou hje wel nog even in gedachtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaren 80 puberjongensdroomicoon.quote:
ja ik merk hier onder de rokers die ik ken ook beetje van dingen van wie moeten we het krijgen. hahahahahaquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn shag maatje vertrekt definitief naar Hamburg in November als ik dan niks kan vinden ga ik ook stoppen denk ik.
Ook alweer zo'n lompe maatregel, 13 euro Duitsland. NL 28
Die mensen die aan de grens wonen lachen zich rot. ik zou ook handel opzetten denk als ik daar woonde,.
Nu kan ik haast niet verder wonen van Duitse grens als waar ik woon. dus tjaDo what you love, love what you do!![]()
Ah dit is het nieuwe nummer, klinkt wel stuk minder krijserig
Uw ADH vitamine Worst
Luxemburg nog goedkoper hoorde ik van klant van me vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik merk hier onder de rokers die ik ken ook beetje van dingen van wie moeten we het krijgen. hahahahaha
Die mensen die aan de grens wonen lachen zich rot. ik zou ook handel opzetten denk als ik daar woonde,.
Nu kan ik haast niet verder wonen van Duitse grens als waar ik woon. dus tjaMaar 44 euro als ik daar nu realistisch naar kijk. Je paft die shit op en je hebt er geen fuck aan. Daarbij vind ik rokers niet vervelend ofzo, maar als je al zo lang niet rookt zie je wel de verschillen maat.
Bah Killem!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
When the river runs red, take the dirt road instead."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nja, min of meer ook. Ik zit al 3 jaar aan de vapequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben bijna 2 jaar clean van rokenScheelt best veel rookstress
Inmiddels 2mg nicotine. Eigenlijk niets dus
Was vandaag weer 250 kwijt aan tabak besef je toch meer als toen het 3x 18 euro in de week was.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik merk hier onder de rokers die ik ken ook beetje van dingen van wie moeten we het krijgen. hahahahaha
Nu kan ik haast niet verder wonen van Duitse grens als waar ik woon. dus tjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoelang doe je daar dan meequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vandaag weer 250 kwijt aan tabak besef je toch meer als toen het 3x 18 euro in de week was.♡♡♡♡![]()
Godskolerequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vandaag weer 250 kwijt aan tabak besef je toch meer als toen het 3x 18 euro in de week was.
quote:Ik snap m nu pas
Geen dirty mind ik
Blijkbaar is het nog niet duur genoegquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vandaag weer 250 kwijt aan tabak besef je toch meer als toen het 3x 18 euro in de week was.![]()
![]()
Too bad, it's a joy forever!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ik snap m nu pas
Geen dirty mind ik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik rook alleen nog wel eens een peukje mee tijdens avondje uit of bbq als anderen roken. Maar dan max 1 per avond. En dat gaat prima, geniet er dan wel van dat gevoel in hoofd. Alleen de asbak smaak in de bek doet me ook meteen weer stoppenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, min of meer ook. Ik zit al 3 jaar aan de vapeInmiddels 2mg nicotine. Eigenlijk niets dus
Ik betaal ¤50,- / 6mnd voor vapequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vandaag weer 250 kwijt aan tabak besef je toch meer als toen het 3x 18 euro in de week was.
Ja, ze zeggen het. Ik zal er nooit achter komenquote:
Ik was straks nog in een lade aan het graaien en vond een pakje peuken die ik bewaard had. Ik heb dat pakje Marlboro weer mooi terug gestoptquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik rook alleen nog wel eens een peukje mee tijdens avondje uit of bbq als anderen roken. Maar dan max 1 per avond. En dat gaat prima, geniet er dan wel van dat gevoel in hoofd. Alleen de asbak smaak in de bek doet me ook meteen weer stoppen![]()
IK rook nog wat vape met nicotine, maar dat is bijna niets meer eigenlijk
2 maanden wel en veel goedkoper uit als in Nederland.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik betaal niksquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik betaal ¤50,- / 6mnd voor vape
Uw ADH vitamine Worst
Maar jij rookt worst. Dat kost pas centen!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ik snap m nu pas
Geen dirty mind ik
Oh valt me nog meequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
2 maanden wel en veel goedkoper uit als in Nederland.♡♡♡♡![]()
Pleur ze dan ook weg, ik heb geen peuken meer in huis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was straks nog in een lade aan het graaien en vond een pakje peuken die ik bewaard had. Ik heb dat pakje Marlboro weer mooi terug gestopt![]()
IK rook nog wat vape met nicotine, maar dat is bijna niets meer eigenlijkLach met een schone bips![]()
Ik ben ook wel blij dat ik nooit met roken begonnen benCause there is always a wrong to your right 🎶
Veeeeel goedkoper en ik ben al gerookt dus ik hoef niet te rokenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar jij rookt worst. Dat kost pas centen!
Uw ADH vitamine Worst
Maar ja vervolgens sta je weer dingen voor je nieuwe woning te shoppen en dan zet het je toch aan het denken die 250.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook wel blij dat ik nooit met roken begonnen ben
Zat laatst op het terras met wat vrienden en toen we allemaal al goed lollig werden trekt ineens de meest 'verburgerlijkte' brave maat een shagbuil tevoorschijn en begint er eentje te draaien.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik rook alleen nog wel eens een peukje mee tijdens avondje uit of bbq als anderen roken. Maar dan max 1 per avond. En dat gaat prima, geniet er dan wel van dat gevoel in hoofd. Alleen de asbak smaak in de bek doet me ook meteen weer stoppen
Wij: eehhhhh?
- Jaaaaaa, da's weer iets van de laatste tijd. Af en toe gewoon eentje!
Wij: weet Yvonne dat ook?![]()
-Joh, die is 10 keer zo erg.....
![]()
Die waren ook al echt 8 jaar gestopt of zo
Asbakken ook opruimenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pleur ze dan ook weg, ik heb geen peuken meer in huis.![]()
![]()
Ik rook die potten van 49,95 doe ik anderhalve week mee meestal in Nederland zou ik ongeveer 95 per week kwijt zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shag moest ik al nooit wat van hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zat laatst op het terras met wat vrienden en toen we allemaal al goed lollig werden trekt ineens de meest 'verburgerlijkte' brave maat een shagbuil tevoorschijn en begint er eentje te draaien.
Wij: eehhhhh?
- Jaaaaaa, da's weer iets van de laatste tijd. Af en toe gewoon eentje!
Wij: weet Yvonne dat ook?![]()
-Joh, die is 10 keer zo erg.....
![]()
Die waren ook al echt 8 jaar gestopt of zoMaar bevalt me prima zo. Heb ook geen cravings meer naar peuken. En als ik dronken een peuk gerookt heb? De volgende dag heb ik wel andere problemen dan aan nieuwe peuken te denken
Ik heb het geprobeerd, maar vond het vies.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook wel blij dat ik nooit met roken begonnen benProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Okquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik rook die potten van 49,95 doe ik anderhalve week mee meestal in Nederland zou ik ongeveer 95 per week kwijt zijn.♡♡♡♡![]()
Vorig jaar schee mijn vape er mee uit op tegen het einde van een festival. Ik was poepdronken en móést nicotine hebben. Pakje sigaretten gekocht daar. Vier peuken opgerookt en toen ik de volgende dag de rest van dat pakje in mijn broekzak vond heb ik het vol walging weg gegooidquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was straks nog in een lade aan het graaien en vond een pakje peuken die ik bewaard had. Ik heb dat pakje Marlboro weer mooi terug gestopt![]()
IK rook nog wat vape met nicotine, maar dat is bijna niets meer eigenlijk
Ja in Nederland roken is geen pretje meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja in Nederland roken is geen pretje meer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veeeeel goedkoper en ik ben al gerookt dus ik hoef niet te roken
Preach brother!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shag moest ik al nooit wat van hebbenMaar bevalt me prima zo. Heb ook geen cravings meer naar peuken. En als ik dronken een peuk gerookt heb? De volgende dag heb ik wel andere problemen dan aan nieuwe peuken te denken
Krijg er honger vanquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja in Nederland roken is geen pretje meer.Beetje flauw wel...... Iets met vrijheid?quote:
Al rook ik niet meer, maar moet toch iedereen zelf weten?Lach met een schone bips![]()
We moeten het toch eens met jou hebben over het op zijn minst aanvoelen van 'dirty' stuff.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Drink je wel whisky?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar vond het vies.
Dat vind ik net zo vies
Dit is wel mijn laatste bier hè, dat ik dat effe gezegd heb."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet iedereen kent jouw nectarquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Drink je wel whisky?
Dat vind ik net zo vies
Ik aan 1e bezig, had er maar 4 dus gerektquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is wel mijn laatste bier hè, dat ik dat effe gezegd heb.
Ah mooi, dan kan je nog met me mee doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik aan 1e bezig, had er maar 4 dus gerekt
Ik ga er niks meer over zeggen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Beetje flauw wel...... Iets met vrijheid?
Al rook ik niet meer, maar moet toch iedereen zelf weten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten het toch eens met jou hebben over het op zijn minst aanvoelen van 'dirty' stuff.welke dirty stuff moet ik aan voelen?
Ok, ik ga ff een workshop inplannen voor je. @KillemWieft Heb jij nog plek in je agenda komende week?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]welke dirty stuff moet ik aan voelen?
Moment, ik ga ff Amy's dictionary erbij pakken. Dit kan een uurtje of 4 duren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]welke dirty stuff moet ik aan voelen?
Amybrosiaquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet iedereen kent jouw nectar
Ok, te slecht, ik weet het
Amy gaat onze dirty stuff 'aanvoelen'
Mja om jongeren te ontmoedigen maar die leeftijd heb ik al lang niet meer laat mij lekker mijn peukje doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was zoeter dan honing met een vleugje Iers zeezout. Beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amybrosia
Ok, te slecht, ik weet hetLach met een schone bips![]()
Ja, vond ik vroeger wel “lekker”.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Drink je wel whisky?
Dat vind ik net zo viesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beetje salted caramel, dat is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was zoeter dan honing met een vleugje Iers zeezout. Beetje vreemd maar wel lekker.
Vroeger vond ik Anita wel lekker, weet niet of ik dat ooit verteld heb.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, vond ik vroeger wel “lekker”.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: