SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Trustequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:11 schreef Nizno het volgende:
dat was natuurlijk niet netjes... lapo posten en geen nieuwe openen.
Had het niet door.
Nu echt truste
ja ben uit eten geweest met de fam voor mijn 'afscheid'quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog laat wakker.
Echt een leuk uitzicht heb je daarquote:
ja alleen hadden we nu pech omdat het om zo mistig was maar anders is het zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een leuk uitzicht heb je daar![]()
's Avonds zal dat nog leuker zijn met die lichtjes enz
Oh, da's spijtigquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen hadden we nu pech omdat het om zo mistig was maar anders is het zeker de moeite waard
ik had gravad lax als voorgerecht, hoofd de slibtong en na een pina cola creme bruleequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, da's spijtig
Was het eten wel oke ?
Wat had je en wat erbij?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gravad lax als voorgerecht, hoofd de slibtong en na een pina cola creme brulee
*Noteertquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je een keer doen als je er bent
Dat is toch elk restaurant daar ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Er is toch een tijdje een Amsterdams restaurant geweest met onvriendelijke bediening "Nou zou jij wel een toetje pakken?" "Leuk, die jurk, tweedehands?" of "Je lijkt zelf op een spruitje"
Gezellig aan de lampen zwierezwaaienquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch elk restaurant daar ?
Niets gaat boven de Brabantse gastvrijheid
IK WEET NUUUUUUUU
Gewoon stoïcijnse groene asperges met Parmezaanse kaas blijven door eten ...quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig aan de lampen zwierezwaaien [ afbeelding ]
Ik heb hier een huisje op wielen een huisje waar de tijd heeft stilgestaaaaaaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch elk restaurant daar ?
Niets gaat boven de Brabantse gastvrijheid
IK WEET NUUUUUUUU
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hier een huisje op wielen een huisje waar de tijd heeft stilgestaaaaaaan.
Ja hoe dan!!!!??quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijnse groene asperges met Parmezaanse kaas blijven door eten ...
Traumaresponsquote:
IK WIL ZWEMMONquote:
Zing huil lach leef lach dans en bewonderquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL ZWEMMON
IN BACARDI LEMON
Ik heb hier een brief?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zing huil lach leef lach dans en bewonder
Zo voelde ik mij wel jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwaak kwaak als een klein kikkertje op een andere planeet.
Over een tijdje kan echt iedereen met hoogwaardige technologie omgaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe IPhone was binnen.
WT werkt dat toch goed, even naast je oude houden en 5min later staat alles erop en ingesteld en al.
Brommers kieken met boer Harmquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn moeder zei nog, DOE DAT NOU NIET!!
Is dit een sneer naar Los toe?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een tijdje kan echt iedereen met hoogwaardige technologie omgaan.
Ja leuk, maar die optie heb je op Android dus ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe IPhone was binnen.
WT werkt dat toch goed, even naast je oude houden en 5min later staat alles erop en ingesteld en al.
Eat This Android nerds!
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar Los toe?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brommers kieken met boer Harm
quote:Brommers kieken op de motor of in de tuun van m'n buur
Overal waar ik kom (Kom, kom, kom, kom)
Steet ik bekend als seksbom (Bom)
Geen sixpack, maar een sekspack met veel testosteron
Ik kan goed wipp'n, lekker aan je ster likk'n
En daar voorbie, 'k hou van smerig en vies, zеt je in posities
Waar ga alleen van kan drom'n
Laat je bij dе fysio lop'n
Das m'n boerenkracht, als ik baks dan is het oerend hard
Tot m'n balzak aan je kontgat zit vastgeplakt
En gij denkt, "What the fuck? Dit heb ik nog nooit gehad"
Nee, dat snap ik, schat
Hou wel van een reet zo vet als un zak patat
Hedde dat, kom brommers kieken op het trappengat
quote:
Oh ja? die Android lui hier hebben telkens tal van problemenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die optie heb je op Android dus ook
Jij kan dat ook gewoon probleemloos lezen toch ?quote:
Echt 0 problemen gehadquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja die Android lui hier hebben telkens tal van problemen
Oke Fles.quote:
Had ook ooit Samsung dat was echt ruk vergeleken met Applequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt 0 problemen gehad
Android heeft gewoon zo'n mirror app en dat gaat dikke prima
Ja, maar Samsung is ook echt wel dikke aids.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ook ooit Samsung dat was echt ruk vergeleken met Apple
Een keer heb ik eens gedacht, ik kijk op tweakers naar de beste smartphone.
Die gekocht en die vloog binnen 3 dagen in de fik in mijn broekzak.
quote:
En wat is in die hoek wel goed dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar Samsung is ook echt wel dikke aids.
Ja, dat is voor iedereen heel verschillend, maar ik ben wel tevreden over de One Plus.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wat is in die hoek wel goed dan?
Mijn was verder heel goed nog maar de accu ging eerder leeg.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor iedereen heel verschillend, maar ik ben wel tevreden over de One Plus.
Heeft ultrasnelladen en is binnen 15 min volledig opgeladen![]()
Ding maakt ook mooie foto's
En verder prima in gebruik
Moet wel dit jaar of volgend jaar maar eens kijken voor een nieuwe, want deze gaat ook alweer even mee
Xi liked dit bericht.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor iedereen heel verschillend, maar ik ben wel tevreden over de One Plus.
Heeft ultrasnelladen en is binnen 15 min volledig opgeladen![]()
Ding maakt ook mooie foto's
En verder prima in gebruik
Moet wel dit jaar of volgend jaar maar eens kijken voor een nieuwe, want deze gaat ook alweer even mee
Ja, dat is wel een dingetje..quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn was verder heel goed nog maar de accu ging eerder leeg.
Privacy bestaat toch nietquote:
Was vies benauwd he, ik was al om 02.15 wakker nog een uurtje liggen woelen en draaien maar zo zweten dat ik mijn bed afgehaald heb en onder de douche ben gaan staanquote:
Ben even koffie gaan drinken en lig er weer in radio aan, krantje en een stripboekje lezen in bedquote:Op zaterdag 7 september 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vies benauwd he, ik was al om 02.15 wakker nog een uurtje liggen woelen en draaien maar zo zweten dat ik mijn bed afgehaald heb en onder de douche ben gaan staan
Ook lekker, ik heb nog even op de bank tv liggen kijken in de hoop toch nog even in slaap te vallen. Maar helaasquote:Op zaterdag 7 september 2024 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben even koffie gaan drinken en lig er weer in radio aan, krantje en een stripboekje lezen in bed
Mooi, geen water meer geven in de tuin. En dan hoef ik niet meer zo te zweten op werk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 06:21 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Mogelijk laatste zomerse dag van het jaar
07 september 2024, 05:57
Vanochtend moet je rekening houden met een grijze start door de aanwezigheid van flink wat mist. Een groot gedeelte van de dag verloopt echter overal zonnig en zeer warm voor de tijd van het jaar. Het wordt 25 tot maar liefst 28 graden. In de avond en nacht naar zondag trekken vervolgens enkele stevige regen- en onweersbuien over het land. Vanaf zondag volgt een overgang naar een beduidend wisselvalliger en koeler weertype.
Vandaag: laatste zomerse dag van het jaar?
Regionaal kan de dag mistig van start gaan en lokaal is het niet uitgesloten dat de mist verkeershinderlijk kan zijn. Houd onze waarschuwingen in de gaten als jij vroeg de deur uit moet. Als de zon wat hoger aan de hemel komt te staan verdwijnt de mist overal vrij snel en er volgt een zeer vriendelijke dag met heerlijk buitenweer. De dag verloopt namelijk een lange tijd droog en de zon schijnt volop. Een zwakke tot matige oosten- tot zuidoostenwind voert warme lucht aan en in bijna heel het land kunnen we zomerse temperaturen verwachten. Alleen vlak aan zee en op de wadden wordt het niet zomers warm met 23 of 24 graden. Elders in het land liggen de maxima van west naar oost tussen 25 en 28 graden. Met flink wat ruimte voor de zon is het dus nog even genieten geblazen. Zomerse temperaturen komen hierna niet meer snel terug. Sterker nog, aangezien we alweer richting half september gaan is de kans groot dat we dit soort temperaturen pas over ruim een half jaar weer tegen zullen komen.
Zaterdagavond: vanuit het zuiden kans op stevige buien
Helemaal droog houden we het niet de hele dag. In de avond neemt de bewolking vanuit het zuiden toe en hiermee stijgt ook de buienkans. In de loop van de avond en in de nacht naar zondag kunnen enkele regen- en onweersbuien vallen. Lokaal kan hierbij stevig onweer voorkomen en veel regen in een korte tijd.
Zondag: minder warm
Na een paar opvallend warme septemberdagen staat zondag in het teken van een weersverandering. De temperatuur valt met 21 tot 23 graden namelijk een stuk lager uit dan de afgelopen tijd. Desondanks is dit nog steeds warmer dan de 19 tot 21 graden die gebruikelijk zijn voor de tijd van het jaar. Daarbij lijkt vooral de ochtend wisselvallig te verlopen met verspreid over het land enkele buien. Lokaal kan hierbij wat onweer voorkomen. In de middag en avond komt slechts lokaal een enkele bui voor, maar op verreweg de meeste plaatsen blijft het droog en ook de zon schijnt af en toe. De wind is meest matig en komt uit het zuiden tot zuidwesten.
Maandag: wisselvallige start van de nieuwe week
In het begin van de nieuwe week is het ronduit wisselvallig. Vanaf de Noordzee worden talrijke buien aangevoerd. Tussen de buien door komen wel ook droge momenten voor waarbij de zon schijnt. Daarbij staat een meest matige wind uit westelijke richtingen en de temperatuur loopt uiteindelijk op naar 20 tot 22 graden.
Daarna: wisselvallig en koel
Na maandag blijft de wind uit het westen tot zuidwesten waaien, waardoor we gevoelig zijn voor buien en neerslaggebieden die vanaf de Atlantische Oceaan worden aangevoerd. We moeten dan ook regelmatig rekening houden met een tamelijk wisselvallig weerbeeld. De temperatuur levert daarbij ook nog eens verder in. Vanaf woensdag komen de maxima waarschijnlijk uit tussen 14 en 18 graden en dat zal voor veel mensen toch wel weer even wennen zijn.
Het lukt mij ook niet meer om te slapen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb nog even op de bank tv liggen kijken in de hoop toch nog even in slaap te vallen. Maar helaas
Ik wakker gezetenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag. Ik ga lekker een stukje fietsen.
Kan je beter daarna doesjenquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:40 schreef mschol het volgende:
even wat updates uitvoeren op pc, daarna maar doesjen en klaar maken om berging te ruimen (dit weekend echt)
eerste stap is ruimte maken
en met beetje geluk kan ik een eind komen voor het warm wordt
Heeft ook wel watquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan loop ik met zulk haar rond[ afbeelding ]
Haagsquote:
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
kan, ik doesj liever even snel
Tevens pakketgewicht van 2,5kg, het is letterlijk 1 zwembroekquote:U bent waarschijnlijk niet thuis op maandag 9 september 2024.
Zo veel stof nodig voor 1 broekje?quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:56 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de gedoetjes beginnen al bij GLS
[..]
Tevens pakketgewicht van 2,5kg, het is letterlijk 1 zwembroek
opgevuld met lood?quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de tailleband is gevoerd met lood?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel stof nodig voor 1 broekje?
welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de tailleband is gevoerd met lood?
Heb jij welles een Steam account gedeeld met een andere steam gebruiker?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:02 schreef mschol het volgende:
pc is weer bijgewerkt, incl bios.. andere keer eens kijken naar de fancurve van mn processorfan
die is soms heel erg aan het blazen terwijl dat niet nodig lijkt
jazeker, doe ik nu zelfs..quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij welles een Steam account gedeeld met een andere steam gebruiker?
Waarom zou je? Die heeft toch zelf een Steam account?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij welles een Steam account gedeeld met een andere steam gebruiker?
voorbeeldje:quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je? Die heeft toch zelf een Steam account?
oke ik was gisteren uit eten met de fam toch en mijn neefje heeft ook zo'n account met heel veel spelletjes. HIj had dat op mijn deck geïnstalleerd en zelfs een spelletje gedwonload van uit zijn lijst wat ik kon spelen. Nu start ik de deck opnieuw op en is die hele lijst weg. Weet jij hoe dat kan?quote:
nee je hebt de optie dat je iemands gamesquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je? Die heeft toch zelf een Steam account?
Same, wil minder lopen vandaag zodat ik zo vanmiddag met tijd en energie heb om op te gaan ruimen. En dan nu dus het lopen uitstellen omdat ik niet zoveel hoefquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb nog geen zin om iets te doen
Ja ik dacht al dat het net zoiets was als "Ik heb al een boek"quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
voorbeeldje:
ik heb 3600+ games
de ander heeft er 5..
als ik mijn account deel heeft de ander toegang tot de meeste van die 3600+ games (niet alle games ondersteunen het) en kan dan beslissen of hij/zij hem misschien wil kopen
oh leukquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.protest.eu/nl(...)ts-deep-grey-2024-01
Oma houdt van zoete donkere negerlullen.quote:
Ah want jus is nog niet ongezond genoeg met alle vetten en zouten, beetje suiker erbij voor de glansquote:
Jeejquote:
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat het net zoiets was als "Ik heb al een boek"
pfft.. ben je toegevoegd aan family sharing? staat daar alles goed?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik was gisteren uit eten met de fam toch en mijn neefje heeft ook zo'n account met heel veel spelletjes. HIj had dat op mijn deck geïnstalleerd en zelfs een spelletje gedwonload van uit zijn lijst wat ik kon spelen. Nu start ik de deck opnieuw op en is die hele lijst weg. Weet jij hoe dat kan?
ja gaat wel goed, waarschijnlijk heb je het maandag. Ik bestel ook vaak daarquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JeejNu alleen nog hopen dat die er op tijd is, want het is verstuurd met de GLS ...
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oma houdt van zoete donkere negerlullen.
oh wacht eens. Nu kijk ik op de steam client zeg maar op de laptop en zie ik die lijst welquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook
zolang ik geen game speel kan die ander gamen (en dus games even uitspelen)
zodra ik een game start krijg de ander de melding dattie eruit geknikkerd wordt
[..]
pfft.. ben je toegevoegd aan family sharing? staat daar alles goed?
Hopelijk dropt die het dan bij de buren, kan het op die t&t-site van ze niet aanpassen want dan krijg ik een foutmeldingquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat wel goed, waarschijnlijk heb je het maandag. Ik bestel ook vaak daar
kan dat het door de brievenbus pastquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk dropt die het dan bij de buren, kan het op die t&t-site van ze niet aanpassen want dan krijg ik een foutmelding
Dat vind ik wel een heel aparte interpretatie van het concept "delen"quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:14 schreef mschol het volgende:
hmm, hij heeft ook ingelogd op je deck? zodat je deck wel als geverifeerd apparaat bekend is?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wacht eens. Nu kijk ik op de steam client zeg maar op de laptop en zie ik die lijst wel
gedompeld in suikerquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oma houdt van zoete donkere negerlullen.
het is een acceptable "beperking" om te voorkomen dat er zwaar misbruik van gemaakt wordtquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel aparte interpretatie van het concept "delen"
ohquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook
[..]
pfft.. ben je toegevoegd aan family sharing? staat daar alles goed?
ja dat heeft die gisteren gedaan en toen zag hij dus zijn eigen 'gedeelde lijst' en heeft die een spel kunnen downloadenquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, hij heeft ook ingelogd op je deck? zodat je deck wel als geverifeerd apparaat bekend is?
Hey Opaquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die gisteren gedaan en toen zag hij dus zijn eigen 'gedeelde lijst' en heeft die een spel kunnen downloaden
hmm, klinkt alsof er nog steeds iets niet lekker staat..quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
maar kan het niet installeren. HIj zegt geen licentie
ja op de deck staat het ook als een beta functiequote:Op zaterdag 7 september 2024 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmm, klinkt alsof er nog steeds iets niet lekker staat..
ik heb ook best gedoe gehad om het goed te krijgen bij mijn setup, ik kon mij herinneren dat mijn inlog gegevens nog erop stonden en dat steam dan het nodig vond dat je moest inloggen op mijn account..
had ik mijn user helemaal verwijderd uit zijn steam werkte het wel
steam is af en toe sowieso een beta functie..quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op de deck staat het ook als een beta functie
nou ja ik laat het wel gaan. Teveel geneuzel ditquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
steam is af en toe sowieso een beta functie..
maar je kan het werkend krijgen, dat weet ik zeker
Das minderquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:21 schreef Haags het volgende:
Ik heb een hele irritante zeurderige hoofdpijn.
ja maar das gewoon overdrevenquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
"best wat" pfftt...
[ afbeelding ]
Gamer boven gamerquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
"best wat" pfftt...
[ afbeelding ]
Ja okee, het zal zo werkenquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een acceptable "beperking" om te voorkomen dat er zwaar misbruik van gemaakt wordt
ja koop ze zoveel mogelijk in de sale . Dus denk bijna allemaal wel onder de 20 euro met meeste denk ik onder de 10quote:
Oh dat is niet zo duurquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koop ze zoveel mogelijk in de sale . Dus denk bijna allemaal wel onder de 20 euro met meeste denk ik onder de 10
Zo deel ik idd mijn sushiquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, het zal zo werken![]()
Maar "als ik het heb, heb jij het dus niet" staat bij mij vrij haaks op het idee van "delen".
Zo kan ballie ook wel sushi "delen".
maar je account is wat, 2 jaar oud?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das gewoon overdreven![]()
ik heb er 22
Uiteindelijk weer naar huis.quote:
nee denk wel al ouder. uit 2018 zie ikquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je account is wat, 2 jaar oud?
je moet het zien als:quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, het zal zo werken![]()
Maar "als ik het heb, heb jij het dus niet" staat bij mij vrij haaks op het idee van "delen".
rookie...quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk wel al ouder. uit 2018 zie ik
Vlieg je vandaag?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk wel al ouder. uit 2018 zie ik
en dan nog was ik er laat bijquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh je bent een van de grondleggers
Oh. Dacht dit weekend al.quote:
Dat weten ze nu al?quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dacht dit weekend al.
Dus dit weekend doen we nog even een ballieafscheidmeet met heel de KSC?
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
"best wat" pfftt...
[ afbeelding ]
Qua weer zou dat wel logischer zijn. Nu neemt Bal nog een week koudweer mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dacht dit weekend al.
Dus dit weekend doen we nog even een ballieafscheidmeet met heel de KSC?
in de steam client op je naam klikken -> profilequote:
ja maar dan weet je wel waarvoor het doet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua weer zou dat wel logischer zijn. Nu neemt Bal nog een week koudweer mee.
prima aantalquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:35 schreef Karzai het volgende:
Zit op ongeveer 40 games op de ps3, maar speel eigk alleen maar gt6.
ik kijk heel soms bij kringlopen voor oude pc games.. meestal is het niet veel soepsquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:36 schreef Karzai het volgende:
Neem af en toe een spelletje bij de kringloop mee
Allemaal bevroren mensen op straat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan weet je wel waarvoor het doet.
woensdag 15 gradenAls het daar 15 graden is is het denk ik een nationale ramp
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal bevroren mensen op straat.
Redelijk. Zou leuk zijn als mijn middelvinger ook een keertje hersteld is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het met ama en dr hand?
Komt omdat jij dan de zon alvast hebt ingepakt in je kofferquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan weet je wel waarvoor het doet.
woensdag 15 gradenAls het daar 15 graden is is het denk ik een nationale ramp
ja maar die heb ik nodigquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat jij dan de zon alvast hebt ingepakt in je koffer
Kun je ook gewoon vrijdag nog inpakken hoorquote:
De app op mijn telefoon zegt 112.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
in de steam client op je naam klikken -> profile
daar heb ik een "showcase" aangezet die game collector heet
al veranderd per week dat aantal games owned omdat gratis games (bv games die een week of weekend gratis gespeeld kunnen worden) ook mee tellen
Ben je zo dik dat je zwembroek 2,5 kilo weegtquote:
Gezellig. Hoe laat moet ik bij het onbeperkte sushi restaurant zijn?quote:
dan is die misschien alweer wegquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon vrijdag nog inpakken hoor
1830quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je zo dik dat je zwembroek 2,5 kilo weegt
[..]
Gezellig. Hoe laat moet ik bij het onbeperkte sushi restaurant zijn?
er komt niet heel veel voorbij, maar ik heb eerste keus en ben er 4 keer in de weekquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
prima aantal
[..]
ik kijk heel soms bij kringlopen voor oude pc games.. meestal is het niet veel soeps
ik heb wel een aantal jaar terug een hele zooi twilight cd's (van die cd's die allerlei illegale meuk bevatten) uit de bakken kunnen vissen
Precies. Dat soort dingen moet je altijd pas last-minute doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon vrijdag nog inpakken hoor
Bang dat ik hem stiekem meeneem de andere kant op zekerquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is die misschien alweer weg
ja moet k voor zijnquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bang dat ik hem stiekem meeneem de andere kant op zeker
Mss moet je kleinere porties etenquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht halve nacht wakker gelegen van al dat eten in mijn buik maar nu wel weer honger hebben
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag 26 graden en morgen nog 23 en dan zit de zomer er weer op
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss moet je kleinere porties eten
is dat je steam app of je telefoon app?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De app op mijn telefoon zegt 112.
die laatste 2 maken het wel leuk ja om af en toe eens wat te snuffelen..quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
er komt niet heel veel voorbij, maar ik heb eerste keus en ben er 4 keer in de week
Ook maar een vijfje eigenlijk. Begon eind juli pas maar zodra het tijd voor herfst was rende hij weer weg. Een beetje de Marcel op kantoor die tegen lunchtijd binnen komt zwalken en om vier uur als eerste met Operatie Stofwolk is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat voor cijfer geef je deze zomer fles?
Een driequote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat voor cijfer geef je deze zomer fles?
Heet jij fles?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een drie![]()
Vanmiddag mss wel wijnen op het strand
quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een drie![]()
Vanmiddag mss wel wijnen op het strand
quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook maar een vijfje eigenlijk. Begon eind juli pas maar zodra het tijd voor herfst was rende hij weer weg. Een beetje de Marcel op kantoor die tegen lunchtijd binnen komt zwalken en om vier uur als eerste met Operatie Stofwolk is.
Maak je geen vrienden mee.
De steam app die op mijn telefoon staat. Dus niet steam op de laptop.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat je steam app of je telefoon app?
ja vorig jaar was helemaal kut.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das wel een lage score. En vergeleken met vorig jaar?
misschien ook maar emigrerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vorig jaar was helemaal kut.
grapje misluktquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De steam app die op mijn telefoon staat. Dus niet steam op de laptop.
Oke oke. Tot vanavondquote:
je hebt gewoon een prut afweersysteem dus?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben vanaf eind juli al aan het kwakkelen
Natuurlijk. Anders erken je dat klimaatverandering effect heeft op het weer.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is het 8 september en 26 graden bij 80 procent zon en dan zijn er trollen die beweren dat de zomer maar matig is?
Ja kon niet eens een Dodge Ram afwerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt gewoon een prut afweersysteem dus?
dat is wat anders dan kwakkelenquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kon niet eens een Dodge Ram afweren
Beetje raar als klimaatverandering geen effect heeft op het weerquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders erken je dat klimaatverandering effect heeft op het weer.
Je kon opzij springen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kon niet eens een Dodge Ram afweren
80 is altijd goed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is het 8 september en 26 graden bij 80 procent zon en dan zijn er trollen die beweren dat de zomer maar matig is?
Geel is altijd goed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
De uiterst milieuvriendelijke gelekleurstoffenbranche en de wegwerp-promoartikelenbranche zijn weer blij![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)extinction-rebellion
Er moet om een of andere reden altijd een zwak ongerelateerd excuus gevonden worden om iets liever niet door gevoerd te laten wordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje raar als klimaatverandering geen effect heeft op het weer
En te nat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prima zomer was het. Beetje te warm zo nu en dan.
Het heeft ook weinig met klimaatwetenschap te maken, maar of dat bepaalde personen zich gewoon aan bepaalde regelingen willen houden, of deze zichzelf nou financieel uitkomen of niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk overigens dat de “klimaatwetenschappers” het helemaal niet goed hebben. Tenminste de oplossingen
De mens heeft wel wat veroorzaakt, veel CO2 uit de grond gewoeld en verbrand.
Maar de natuur zal dan meer en sneller groen geven. Waardoor er meer bossen en groen ontstaat. Dat hoort dan op vrij veel verschillende kaatsen te branden waardoor de deken van rook de opwarming stopt.
Maar ja nu wonen overal mensjes die de branden perse uit willen maken.
Overbevolking is dan ook het probleem.
Zie waarom er steeds minder bosbranden zijn
Neerslag is een non issue op het moment dat het water het laagste punt opzoekt, zeker na een periode van droogte.quote:
echter knmi voorspeldquote:Toch is de natuurlijke grilligheid van ons klimaat hier de hoofdoorzaak. ,,Nederland ligt op een scheidsvlak van nattigheid in Noord-Europa en droogte in Zuid-Europa. Afhankelijk van hoe de wind staat, krijgt ons land te maken met nat of zonnig weer.”
quote:. Dat is ook de voorspelling van het KNMI: nattere winters, drogere zomers.”
Wij kunnen dit toch niet meer stoppen, dat is naïef.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles om maar "het ligt aan de natuur"
Alles om maar "dus wij kunnen er niks aan doen"
Alles om maar "dus wij hoeven er niks aan te doen"
"Het kost geld, en dat vind iemand niet leuk dus we vertrouwen onze stem maar op het persoon waarvan we denken dat deze zich iig bezig houdt met mijn eigen belang"quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles om maar "het ligt aan de natuur"
Alles om maar "dus wij kunnen er niks aan doen"
Alles om maar "dus wij hoeven er niks aan te doen"
WO3 when?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij kunnen dit toch niet meer stoppen, dat is naïef.
De enige remedie zou zijn in 1 klap de wereldbevolking te halveren.
De rest is navenant.
Op een gegeven moment heb je idd geen keuze meer om op je eigen portefuille te vertrouwen, maar is het tot op dat moment niet een goed idee om de boel zo uit te stellen dat je (klein-)kinderen er in ieder geval iets mee kunnen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rest is navenant.
Je kunt wat doen voor het oog van het volk, gaat echter niks helpen, zolang de totale bevolking groeitquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je idd geen keuze meer om op je eigen portefuille te vertrouwen, maar is het tot op dat moment niet een goed idee om de boel zo uit te stellen dat je (klein-)kinderen er in ieder geval iets mee kunnen?
Wipverbod voor de komende 50 jaar, opgelost.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt wat doen voor het oog van het volk, gaat echter niks helpen, zolang de totale bevolking groeit
Even een paar landen in Afrika en Azië bombarderen met onvruchtbaarheidsbommen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt wat doen voor het oog van het volk, gaat echter niks helpen, zolang de totale bevolking groeit
Olympische spelen 2050, winnaar 100 meter sprint, Piet de Vries uit Hurdegaryp in 22 seconden rond.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een paar landen in Afrika en Azië bombarderen met onvruchtbaarheidsbommen.
Dat is niet humaan. Stiekem in het drinkwater doen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een paar landen in Afrika en Azië bombarderen met onvruchtbaarheidsbommen.
Lijkt me een uitstekende oplossingquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rest is navenant.
5 sterren, doet maar duurquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:15 schreef kwiwi het volgende:
Nog even een laatste lunchvoordat ze sluiten voor het seizoen
![]()
[ afbeelding ]
Beetje jaloers wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:15 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
het gaat me niet eens om bevolkingsgroei of klimaat, maar puur om het punt dat er het beeld heerst van 'het is eenmaal zo' en dat niemand zich daar aan stoort.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2050 is geen Olympisch jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olympische spelen 2050, winnaar 100 meter sprint, Piet de Vries uit Hurdegaryp in 22 seconden rond.
Dit is 1 op 1 de theorie van het nazismequote:Op zaterdag 7 september 2024 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon alleen de knappe, rijke, leuke, gezonde, succesvolle, slimme mensen kinderen laten krijgen, zo moeilijk is evolutie een beetje bijsturen nu ook weer niet.
Is extreem hard nodig en we doen dit met honden, planten, vissen, parkieten, fruit en katten ook gewoon.
Oh gaan we opnieuw tellen dan? Nog 2 wereldoorlogen in 26 jaar is wel een beetje krap.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na de vierde wereldoorlog wel.
Ik zei niets over huidskleur, religie, afkomst of cultuurquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is 1 op 1 de theorie van het nazisme
De AfD heeft er weer zin in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaan we opnieuw tellen dan? Nog 2 wereldoorlogen in 26 jaar is wel een beetje krap.
Mag wel, ze hebben hier de beste Schnitzel en Apfelstrudel die we ooit gegeten hebbenquote:
Oehh, lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
Gelukkig prima weertje om vanavond bij vrienden in de tuin te chillen.
Waarom twijfel?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, lekker
Ik twijfel om naar het strand te gaan
Ja veel ruimte ook en niemand om hun heen dus kan er ook nog muziek aan enz.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, lekker
Ik twijfel om naar het strand te gaan
Voor mij de Entenleber als voorafje (bordje extra vullen bitte), als hoofdgerecht de in Butterschmalz gebackenes Wiener Schnitzel vom Kalbsrücken en als toetje de Karamellisierter Kaiserschmarrn en net zoveel Irish Coffee tot ik piep zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag wel, ze hebben hier de beste Schnitzel en Apfelstrudel die we ooit gegeten hebbenAls je eens in de buurt van Lech bent, zeker stoppen
Approved.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor mij de Entenleber als voorafje (bordje extra vullen bitte), als hoofdgerecht de in Butterschmalz gebackenes Wiener Schnitzel vom Kalbsrücken en als toetje de Karamellisierter Kaiserschmarrn en net zoveel Irish Coffee tot ik piep zeg.
Echt stom dat ze zo vroeg al stoppen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag wel, ze hebben hier de beste Schnitzel en Apfelstrudel die we ooit gegeten hebbenAls je eens in de buurt van Lech bent, zeker stoppen
of het warm genoeg isquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja veel ruimte ook en niemand om hun heen dus kan er ook nog muziek aan enz.
dus je hebt tijd om andere debiele exen te ontmoeten?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
Helaas komt mijn debiele ex ook maar gelukkig pas later op de avond las ik.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dus je hebt tijd om andere debiele exen te ontmoeten?
Komt wel goed denk ik. Je kan hooguit de pech hebben dat er zeevlam is, maar daar heb ik niks over gehoord of gelezen. Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
of het warm genoeg is![]()
Maar ik denk het wel en anders ga ik weer terug
quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:40 schreef AirwiN het volgende:
Je kan hooguit de pech hebben dat er zeevlam is
Of er zijn een hoop pietermannen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Je kan hooguit de pech hebben dat er zeevlam is, maar daar heb ik niks over gehoord of gelezen. Veel plezier.
Een beetje Hagenees gaat niet naar dát deel van de Haagse kust.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Of er zijn een hoop pietermannen.
Hele dorp is 2 maanden dicht en gaat dan in de winter weer open.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt stom dat ze zo vroeg al stoppen.
Je ziet ook heel veel buitenzwembaden "Oh 1 september. WINTER DOEI LATERRRR"
Doe normie
Lekker winter preppen, gaan ze dan ook druk in de weer met sneeuwpaaltjes in de bermen van de wegen zetten?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hele dorp is 2 maanden dicht en gaat dan in de winter weer open.
Ik ben 2 weken geleden aan de kust in middeldiep water op een pieterman gaan staan, zat natuurlijk op de eerste dag daar niet in de planning, maar je voelt direct dat het geen steen, schelpje, stukje glas of iets dergelijks is......quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje Hagenees gaat niet naar dát deel van de Haagse kust.
Je hebt op een pik getrapt, eentje die niet meegaf, kortom.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden aan de kust in middeldiep water op een pieterman gaan staan, zat natuurlijk op de eerste dag daar niet in de planning, maar je voelt direct dat het geen steen, schelpje, stukje glas of iets dergelijks is......
Het doet direct zo veel pijn, dat je weet dat dit een steek van iets moet zijn.
Gestrompeld naar de branding, daar liggen spartelen van de pijn en half uur voor gek gelegen op mijn strandkleedje, zelfs mijn bikini volgescheten. Je kunt gewoonweg niets met die extreme pijn, je weet gewoonweg niet waar je met je gedachtes naartoe moet om het te negeren en normaal te gedragen.
Mijn voet deed zo veel pijn met daarop enorme extra pijn scheuten!
Na een uur zat ik op nabijgelegen terras, Cola gekregen van de eigenaar, wit gezicht, tintelende armen, lage bloedruk.... niemand wist tot dan waardoor ik gestoken was en dat was mijn pech.
Had ik direct met mijn voet in heet zout water van 42-45 graden gezeten, was het nu veel minder geweest.
Ik ben na 1 uur richting eerste hulp gegaan en na 2 uur aan de beurt, daar wisten ze het direct: een pieterman.
Concreet: na 2 uur gaat de helse pijn over richting wespensteek, maar ik kan na 2 weken nog steeds niet goed op mijn voet staan. Had ik geweten wat het was, had ik nu veel minder last gehad.
Van al mijn collega's bijvoorbeeld, wist er maar 1 wat een pieterman was, maar niet dat dit het giftigste dier in de Europese wateren betreft!
zou gaan, tis je laatste kans vandaag voordat ballie de zon meeneemt naar thailandquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of het warm genoeg is![]()
Maar ik denk het wel en anders ga ik weer terug
[..]
Wel fijn dat ze ons nog een dagje zon gunt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou gaan, tis je laatste kans vandaag voordat ballie de zon meeneemt naar thailand
Ziet er echt uit als een heerlijke plekquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:15 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |