In het meest gunstige gevalquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
En achteraf mag je blij zijn als je nog een paasei over hebt
Hi hoest?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi de Dees!@ Wsssup Chicky?![]()
Volgende maand weer op de fiets met Donald, denk?!@
Bestel maar gelijk een scootmobile.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hoest?
Bedankt voor de reminder, ik moet nog zijwieltjes bestellen.
Of kerstballen. Volop bij Action alweer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zullen we het eerst nog bij pepernoten houden ...
Goed, dankesjeun!@. Met jou en je fysiek ook?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hoest?
Bedankt voor de reminder, ik moet nog zijwieltjes bestellen.
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestel maar gelijk een scootmobile.
Arm gaat goed, gelukkig, want ik ben het sinds deze week helemaal zat om thuis te zijn. Ben vorige week begonnen met een paar uurtjes werken thuis, dat gaat goed, maar ik wil naar kantoor, ik mis mijn collega's en zij mij blijkbaar ook. Ik hoop over een week of 2 in het nieuwe autootje te kunnen stappen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed, dankesjeun!@:. Met jou en je fysiek ook?
"e-bikes"quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.
Ik zou toch zo graag een keer met een honkbalknuppel door zo'n winkel willen lopen en dan mijn gang mogen gaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of kerstballen. Volop bij Action alweer.
[ afbeelding ]
Ik vind het een uitkomst, toen ik nog een normale fiets had fietste ik nooit, met de elektrische fiets fiets ik juist heel veel, dus het helpt mij wel een drempel over.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"e-bikes"Valsspelers. Voordat die dingen op de weg kwamen ben ik max twee keer in m'n fietscarrière ingehaald op de fiets door een andere normale fiets. Alleen daarom al schandalig dat die dingen er zijn
Mooiquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm gaat goed, gelukkig, want ik ben het sinds deze week helemaal zat om thuis te zijn. Ben vorige week begonnen met een paar uurtjes werken thuis, dat gaat goed, maar ik wil naar kantoor, ik mis mijn collega's en zij mij blijkbaar ook. Ik hoop over een week of 2 in het nieuwe autootje te kunnen stappen.
Dan zouden ze elleboogbeschermers ook moeten verplichtenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.
Waarom is dat debiel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schuilt best wat agressie in jouquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou toch zo graag een keer met een honkbalknuppel door zo'n winkel willen lopen en dan mijn gang mogen gaan
What doesn't kil you makes you hard.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zouden ze elleboogbeschermers ook moeten verplichten
Dan is het wel een uitkomst indeed.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, toen ik nog een normale fiets had fietste ik nooit, met de elektrische fiets fiets ik juist heel veel, dus het helpt mij wel een drempel over.
Wel sneu voor jouw ego, kusje erop
Van de week alvast even oefenen met schakelenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi![]()
Da's wel leuk dan, eindelijk ff planken in je nieuwe autow!
tonjaquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.
Omdat er wettelijk geen verschil is tussen een 'normale' e-bike en een fatbike zal die nieuwe wet inderdaad voor alle fietsen met elektrische ondersteuning gaan gelden.
Als het doorgaat.
Ooit een auto die op een hockeyveld stond in elkaar mogen slaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schuilt best wat agressie in jou
Ze zijn al bezig om het toch puur voor fatbikes te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.
Omdat er wettelijk geen verschil is tussen een 'normale' e-bike en een fatbike zal die nieuwe wet inderdaad voor alle fietsen met elektrische ondersteuning gaan gelden.
Als het doorgaat.
Ik zie dat hier ook, van die jonge kinderen die met een bloedgang op zo'n ding langskomen, ze zien totaal geen gevaar, dus ik snap het wel. Ze willen ook een minimum leeftijd van 14 gaan stellen, dat vind ik eigenlijk nog te jong.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Als het doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |