Wil je hiermee zeggen dat ik een dikke kont heb?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar komen ze terecht
Een goeie.. en ik kan het wetenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik een dikke kont heb?
Beter een dikke kont, dan geen kontquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goeie.. en ik kan het weten
Wij hebben Frikandellen Fridayquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft een nieuwe baan, daar hebben ze op vrijdag altijd airfryer vrijdag.
Geen idee wat het inhoudt, dit is haar eerste vrijdag, dus dat ga ik nog horen
Heel verantwoord. Wij hebben heerlijke vers gemaakte broodjes, wraps en salades in de kantine, maar kunnen ook snacks in de frituur laten gooienquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hebben Frikandellen Friday![]()
Je mag ook een broodje gezond kiezen tegenwoordig..
T is nu ineens al veel vroeger donkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat dus helemaal niet![]()
Buiten, deuren open, warm, licht, dat vind ik veel gezelliger
Ik zag het net voorbijkomen op tv. Even wennen, maar toch kippenvel. En fijn voor de band dat ze weer kunnen optreden.quote:
Chicky zingt het ook best goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbijkomen op tv. Even wennen, maar toch kippenvel. En fijn voor de band dat ze weer kunnen optreden.
Wel een goede zangeres jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chicky zingt het ook best goed
Chicky klinkt wel wat denigrerend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chicky zingt het ook best goed
Ja maar reken nog op een mooi en warm september en oktoberquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nu ineens al veel vroeger donker
Ik gebruik hem ook wel zo. In ieder geval niet kwaad bedoeldquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie het liefkozend
7quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
https://www.youtube.com/shorts/8y6ptWL-l0g
Gaat ie toch weer tegen die cheaterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |