Het is een tijdlang gratis geweest, ook de eerste 100 kilo gratis brengen, nu moet je alles betalenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties

Ligt misschien aan het gewicht? Want hier is het gratis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties

Nou ja dan klopt het , alleen nog wel gratis maar dan met ophalenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een tijdlang gratis geweest, ook de eerste 100 kilo gratis brengen, nu moet je alles betalen

Zou kunnen, hier kost het 12,50 als je grof vuil op moet laten halen, en dan moet je het op de stoep zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan het gewicht? Want hier is het gratis.

quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou kunnen, hier kost het 12,50 als je grof vuil op moet laten halen, en dan moet je het op de stoep zetten.
Ik kreeg gelijk gezeik met winkeleigenaars toen ik dat deed
 Dat is wel kut
 Dat is wel kut

lolquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu gooi ik het meestal in hun containers, van die grote

Dat doen we allemaalquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:17 schreef chufi het volgende:
Tis niet gratis want ik betaal jaarlijks afvalstoffenheffing

Niks is gratis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:17 schreef chufi het volgende:
Tis niet gratis want ik betaal jaarlijks afvalstoffenheffing

Hier niet, de mist is nu wel zo goed als weg maar zon is ook niet te zienquote:

Het zat hier vanmorgen helemaal dicht , het wordt nu wat beter maar nog geen zon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonnig hier... blauw met wat sluier... en 23 graden

Hier aan zee was het ook goed mistig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier niet, de mist is nu wel zo goed als weg maar zon is ook niet te zien

Komt goed, ook bij jou, zo te zienquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zat hier vanmorgen helemaal dicht , het wordt nu wat beter maar nog geen zon.

Het zat hier helemaal dichtquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier aan zee was het ook goed mistig.

Vanmiddag wordt het beterquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed, ook bij jou, zo te zien
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |