Nee, Trouw en De Volkskrant hebben een heel eigen identiteit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik wil graag een abonnement gaan nemen op een papieren krant. Alleen weet ik nog niet zo goed welke.
Op dit moment heb ik een digitaal abonnement op NRC, maar wellicht dat er een krant is die nog beter aansluit.
Waar heb jij een abonnement en waarom? Wat bevalt er wel of niet?
Zijn kranten die onderdeel zijn van DPG Media niet stiekem allemaal precies hetzelfde?
Klopt; ik lees nu nog steeds digitaal op het AD account van mijn vader.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Trouw en De Volkskrant hebben een heel eigen identiteit.
Met een abo op een van hen, kun je ook alle andere digitaal lezen.
Wij hebben er al jaren geleden voor gekozen om de krant alleen op zaterdag te laten bezorgen. We lezen kranten voornamelijk op de iPad.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb jarenlang de Volkskrant gehad. Een duidelijke linkse krant, maar ik vond het wel prettig om te lezen. Ze konden dingen ook prima van de andere kant belichten.
Uiteindelijk mee gestopt omdat de bezorging, die gegarandeerd was vóór 7:00, in 99% van de gevallen pas na 8:30 bezorgd werd (en ik al weg was naar mijn werk). Ondanks een dozijn klachten die ik indiende (waar niks mee gedaan werd uiteindelijk).
Hoe moeten wij nou weten wat beter bij jou aansluit?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef MisterFox het volgende:
Maar... WELKE krant en waarom?![]()
Ik heb TPO en NRC nog niet voorbij zien komen.
Ik geef aan waarom ik de VK niet meer nam.quote:
frikandellenbosquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:17 schreef Nober het volgende:
Al die ellende die je dagelijks voorgeschoteld krijgt word je toch niet vrolijk van? Ga wandelen in het bos.
Die heb ik nu. Niet omdat ik financieel nieuws zo boeiend vind maar omdat die het allemaal wat minder hijgerig brengt en alle kanten goed belicht.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:42 schreef ems. het volgende:
Als je zo nodig geld wilt uitgeven aan dit soort onzin kan je ook gewoon een weekje of twee uit de winkel krantjes halen totdat je de echokamer naar wens hebt gevonden.
Wel benieuwd naar je ervaring met de onderzoeksredactie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:38 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Die heb ik nu. Niet omdat ik financieel nieuws zo boeiend vind maar omdat die het allemaal wat minder hijgerig brengt en alle kanten goed belicht.
Voorheen had ik NRC, soms lees ik 'm nog online, maar die vond ik op een gegeven moment te vooringenomen en activistisch. En nadat ik twee keer hun onderzoeksjournalistiek vanaf de andere kant heb mogen meemaken, twijfel ik bij alles wat ik in het NRC lees.
Ik dacht dat de volkskrant juist ultra links was?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan als rechtse rakker de Volkskrant altijd wel waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |