SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat doet Utrecht met je.quote:
supermarkten en bakkerijen inlopen gaat het snelstequote:
ik vertrouw buitenradar meer dan een weermanquote:
Buienradar jou ook niet.quote:
mochten er nog mensen zijn die mee willen helpen met pubquizz vragen oplossenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:36 schreef satecl het volgende:
Hallo'tjes!! Bij deze een herinnering.![]()
Morgen 7 september, even over 17:00 zullen wij ergens bij ons in het dorp een quizboek ophalen. Hier zullen na schatting 100 vragen op staan(op basis van vorige editie). Hier zit van alles in. Muziekvragen, doe-opdrachten, sport, rekenen, puzzelen, hersenskraken etc. etc.
In totaal doen er 60 teams mee. Net als de vorige editie. In ons team heeft iedereen zijn taak. Mijn taak is om vooral internet af te speuren. Daarom jullie hulp![]()
![]()
Wel verwacht ik, mede door ChatGPT, dat ze de vragen een stuk moeilijker hebben gemaakt. En waarschijnlijk ook veel lokale vragen, waar jullie niets mee kunnen....
Maar we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik rond 17:45 / 18:00 met de eerste vragen kom. Eerst even goed alle vragen doorlopen
We maken er weer een leuke avond van!
Is ze straks net zo VIESDIK als ik benquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb Zuivelhoeve vanillevla, die verkopen ze in Duitsland![]()
Ruikt dat lekker naar vanille?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik fiets wel eens langs de fabriek in Twekkelo.
Eeeuj Twentequote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb Zuivelhoeve vanillevla, die verkopen ze in Duitsland![]()
ohhh kan je gaan spokenquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:56 schreef kwiwi het volgende:
Buurjongetje is jarig en hij kampeert vannacht met al z'n vrienden in de tuin. Lijkt mij ook best leuk om eens met vrienden te doen
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, ik heb snacks gevonden![]()
[ afbeelding ]![]()
heb de gebakjes ook gevonden
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt dol op grote lege gebouwenvoelt zo fijn
Keithquote:
Wat voor gebakjes?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, ik heb snacks gevonden![]()
[ afbeelding ]![]()
heb de gebakjes ook gevonden
hoop dat ie zn rust heeftquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
glutenvrije pasta gekocht ik hoop dat het wat is want ik moet er drie pakken van wegvreten
die witte op de foto, petit foursquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Flying to the moon met een andere Keith.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat was ook wel een boefje hoor, veelste vroeg gestorven uiteraard
Dank jequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook een bakje?*geeft bakje snacks
Lol keek daar overheen door de bak met snacks.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat ie zn rust heeft
[..]waarom gekocht?
[..]
die witte op de foto, petit foursniet de lekkerste gebakjes maar had die gebakjes gevonden voordat ik de snacks vond
Ik ga binnenkort naar een Stones tributequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flying to the moon met een andere Keith.
Ik bedoelde Keith Moon.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een Stones tribute![]()
Snap ik, maar we hadden het over Keiths dus vandaar.quote:
aanbieding 2 voor 1, ben ook een beetje aangestoken door mijn moeder enzusquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat ie zn rust heeft
[..]waarom gekocht?
[..]
die witte op de foto, petit foursniet de lekkerste gebakjes maar had die gebakjes gevonden voordat ik de snacks vond
Er komt serieus iemand je gras voor je maaien?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Ama het volgende:
Trek ik echt net mijn pyjama aan.. appt een vriend dat hij zo wel even langskomt voor het gras ipv morgenmiddag.
Enjoy maat.......quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, maar we hadden het over Keiths dus vandaar.
Duurt nog wel even, maar ik heb er wel veel zin in. Al zitten er nog een paar concerten voorquote:
Naja hij komt iig langs met een grasmaaier ja want heb geen schuur ofzo om zelf een grasmaaier te stallen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er komt serieus iemand je gras voor je maaien?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol keek daar overheen door de bak met snacks.
ah oke, nou hoop dat voor je dat je het lekker vind jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
aanbieding 2 voor 1, ben ook een beetje aangestoken door mijn moeder enzus
je boodschappen zijn ook.. best luxequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:28 schreef Karzai het volgende:
Ineens keiharde plensbui, maar de boodschappen zijn binnen, voornamelijk voor de voorraadkast.
52 euro voor een tasje boodschappen, gekkigheid
[ afbeelding ]
Oh ok. Ik zou me doodschamen als andere mensen zulke dingen voor me moesten doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja hij komt iig langs met een grasmaaier ja want heb geen schuur ofzo om zelf een grasmaaier te stallen.
ik zou me ook schamen maar dat vind ik dom van mezelf, mensen vinden helpen best leuk. En het is best fijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zou me doodschamen als andere mensen zulke dingen voor me moesten doen.
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:28 schreef Karzai het volgende:
Ineens keiharde plensbui, maar de boodschappen zijn binnen, voornamelijk voor de voorraadkast.
52 euro voor een tasje boodschappen, gekkigheid
[ afbeelding ]
Oh nee, ik vind het niet meer dan normaal. En tuurlijk vinden mensen het leuk om te helpen. Incidenteel, wanneer iemand het niet zelf kan bijvoorbeeld. Maar dat gras bij Ama is natuurlijk niet dat het eenmalig gemaaid hoeft te worden. En een buurman snoeit al haar struiken voor haar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou me ook schamen maar dat vind ik dom van mezelf, mensen vinden helpen best leuk
dat is invullen voor een anderquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind het niet meer dan normaal. En tuurlijk vinden mensen het leuk om te helpen. Incidenteel, wanneer iemand het niet zelf kan bijvoorbeeld. Maar dat gras bij Ama is natuurlijk niet dat het eenmalig gemaaid hoeft te worden. En een buurman snoeit al haar struiken voor haar.
En tuurlijk vinden mensen het leuk om te helpen. Incidenteel, wanneer iemand het niet zelf kan bijvoorbeeld.quote:
Als ik vrienden zou hebben die altijd van alles van me vragen en me nodig hebben voor klusjes zou ik denk ik best snel klaar zijn met die vriendschap.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben zelf wel voorstander van 'vragen kan altijd en als iemand niet wil dan kan diegene toch gewoon nee zeggen?'
Ah zo. Ja daar heb je gelijk in, dat vul ik in. Maar dat is dus hoe ik het zelf beleef.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En tuurlijk vinden mensen het leuk om te helpen. Incidenteel, wanneer iemand het niet zelf kan bijvoorbeeld.
ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik vrienden zou hebben die altijd van alles van me vragen en me nodig hebben voor klusjes zou ik denk ik best snel klaar zijn met die vriendschap.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja daar heb je gelijk in, dat vul ik in. Maar dat is dus hoe ik het zelf beleef.
Snap ik ook. Waarom zou ik het een ander laten doen als ik het zelf kan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]snap ik, dat heb ik zelf ook
Had een buurman die wel vijf keer had aangeboden om mn auto te wassen maar ik wilde dat echt niet![]()
en ergens denk ik dan wel 'zou opzich wel chill zijn'..
maar nee
Ja datquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook. Waarom zou ik het een ander laten doen als ik het zelf kan?Geeft ook een veel fijner gevoel, als je iets zelf hebt gedaan. Vind ik dan.
Wat mijn buurman snoeit niet mijn struiken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind het niet meer dan normaal. En tuurlijk vinden mensen het leuk om te helpen. Incidenteel, wanneer iemand het niet zelf kan bijvoorbeeld. Maar dat gras bij Ama is natuurlijk niet dat het eenmalig gemaaid hoeft te worden. En een buurman snoeit al haar struiken voor haar.
Ze durven prima nee te zeggen hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ookmaar dat ben ik en volgens mij vinden ama haar vrienden het niet erg of ze durven geen nee te zeggen
Gewoon doen, Nee heb je, Ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Durf ik zo te vragen of ik de flessen wijn die over zijn mag meenemen?![]()
het voelt zo gierig en dat is het ook
maar waarom voelt dat verkeerd?
het wordt anders weggegooid
eensquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon doen, Nee heb je, Ja kun je krijgen
Dat lijkt me sterk, tenzij ze al open zijn? Bij ons worden ze gewoon bij de volgende borrel gebruikt, of ze gaan terug naar de cateraar als die er was.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Durf ik zo te vragen of ik de flessen wijn die over zijn mag meenemen?![]()
het voelt zo gierig en dat is het ook
maar waarom voelt dat verkeerd?
het wordt anders weggegooid
De flessen die open zijn inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, tenzij ze al open zijn? Bij ons worden ze gewoon bij de volgende borrel gebruikt, of ze gaan terug naar de cateraar als die er was.
en zelfs dan nog...quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat mijn buurman snoeit niet mijn struiken?
O ja dan gewoon vragen als ze anders weggegooid worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De flessen die open zijn inderdaad
chineesquote:
lekker lekker!!quote:
de schuld van Karzaiquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
De ene keer denkt google dat deze pagina in het Lets is, nu weer in het Pools.. wtf
Bij mij heel vaak Fins of Afrikaansquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
De ene keer denkt google dat deze pagina in het Lets is, nu weer in het Pools.. wtf
O ja Zuid-Afrikaans hier ook.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij heel vaak Fins of Afrikaans
Ok ja, ik ga het doenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dan gewoon vragen als ze anders weggegooid worden.
red velvet cheesecakequote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
red velvet cheesecake
Viesdik for life
eetsequote:Op vrijdag 6 september 2024 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Boven alles opgeruimd en gepoetst, morgen beneden nog doen en dan kan ik verder met de koffer
En nu eerst even een lekker fricandeauhaasje van de slager
enjoy!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Boven alles opgeruimd en gepoetst, morgen beneden nog doen en dan kan ik verder met de koffer
En nu eerst even een lekker fricandeauhaasje van de slager
Is dit jouw huis?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
wat een raar ding naar mijn nieuwe speelgoed
neujquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
enjoy!en wanneer ga je?
[..]
Is dit jouw huis?
Vrijdag pas, maar heb nog een drukke week dus het liefst morgen het meeste klaarquote:
spletquote:
Had gewoon een lege doos gekocht/gehaald.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Personage in die poster komt me bekend voor, maar ik weet even niet waarvan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Ghostbusters.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Personage in die poster komt me bekend voor, maar ik weet even niet waarvan.
geen idee dus ik vertrouw ijsdraak maarquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Personage in die poster komt me bekend voor, maar ik weet even niet waarvan.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee, er is een pakketje via GLS onderweg, nu maar afwachten waar die wordt afgeleverd
gls pakketpunt op een industrieterrein 30km verderopquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Ohjee, er is een pakketje via GLS onderweg, nu maar afwachten waar die wordt afgeleverd
Op een mythische locatie, af te halen tussen 13.00 en 13.15.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Ja of bij het naaigarenwinkeltje in Schubbetkutteveen dat alleen op dinsdag en donderdag tussen 11.00 en 14.30 uur open isquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gls pakketpunt op een industrieterrein 30km verderop
ahhhquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj
is een gejat plaatje van twitter
Ik heb geen huisdieren meer
maar als ik wel weer een kat neem krijgt die ook zo'n groot klimrek zodat hij naar buiten kan kijken over de plisegordijnen heen
oh, nou vrijdag is ook snel!!!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag pas, maar heb nog een drukke week dus het liefst morgen het meeste klaar
neequote:Op vrijdag 6 september 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden jullie Kristen Stewart ook zo aantrekkelijk?
Neequote:Op vrijdag 6 september 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op Null Island.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een mythische locatie, af te halen tussen 13.00 en 13.15.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me, leek er sprekend op maar dan nog wat procentje knapper.
Iedereen zijn ding toch?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dan ligt het misschien aan mij.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dan ligt het misschien aan mij.
not great, not terriblequote:
Dat zou vechten worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
En thank fucking god, zou wat zijn als we allemaal dezelfde personen aantrekkelijk zouden vinden. Dat wil je nietof ik wil dat niet, dan word ik jaloers
![]()
Nee. Mijn ouders weten zo ongeveer niks.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je wil weten wat er bij je past qua mannetje/vrouwtje moet je voordat je ook maar een vinger naar elkaar uitsteekt eerst langs de ballotagecommissie van je ouders, die weten het het beste.
je liegtquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders weten zo ongeveer niks.
forever vrijgezel danquote:
Zelf ga je meestal op geilheid af en dat is een van de aller-aller-aller-slechtste raadgevers ter wereld zowat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders weten zo ongeveer niks.
Zo klinkt het ergens weer sad.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
forever vrijgezel dan![]()
nouja, dan is het probleem wel weer opgelost
moest er wel even een google search op los latenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Hhaahaha ik moet lachen om die quoteiedereen even kopieren plakken om te kijken wie die meid is
incl mijzelf
![]()
waarom ben jij niet great?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
of iemand bij me past maakt me niet uit, als ik er gewoon een relatie van een jaartje met goede seks mee heb vind ik prima.
duurt het langer ook goed maar een jaar is ook wel oke
Ze is maar 1,55 maat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest er wel even een google search op los laten
[..]
waarom ben jij niet great?
Thats mequote:
echt? oh dat kan ik niet. Of dat kan ik wel maar ik vind het zo'n ontzettende investeringquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
of iemand bij me past maakt me niet uit, als ik er gewoon een relatie van een jaartje met goede seks mee heb vind ik prima.
duurt het langer ook goed maar een jaar is ook wel oke
Crackie is een Tardis, Bigger on the insidequote:
waarom wel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest er wel even een google search op los laten
[..]
waarom ben jij niet great?
heb je het nu over jezelf?quote:
Oh ja daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Thats menee grapje, en vind vrijgezel niet per se sad. Beter dan relatie nemen om het hebben van een relatie, vind ik
@tardis nvmquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Crackie is een Tardis, Bigger on the inside
Dit klinkt wel vuig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik investeer er niet zo veel in. als in.... die energie die ik er in steek heb ik wel over voor de seks en ach de leuke dingen doen is ook prima om dan naar rato te delen in wat kosten enzoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thats menee grapje, en vind vrijgezel niet per se sad. Beter dan relatie nemen om het hebben van een relatie, vind ik
[..]
echt? oh dat kan ik niet. Of dat kan ik wel maar ik vind het zo'n ontzettende investering
Ik ben 1,75.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom wel?
[..]
heb je het nu over jezelf?
dat klinkt goorquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik investeer er niet zo veel in. als in.... die energie die ik er in steek heb ik wel over voor de seks en ach de leuke dingen doen is ook prima om dan naar rato te delen in wat kosten enzo
quote:
jullie denken gewoon vuig en goorquote:
ook niet erg, maar kan erg genieten van een andere vrouwquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk!![]()
Ik heb dan liever een vriendschap + seks. Ik hoef ook geen seks voor de seks, eigenlijk. Ben content met masturberen
Dit is niet onwaar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jullie denken gewoon vuig en goor
Ik zou willen dat ik makkelijker was tbhquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook niet erg, maar kan erg genieten van een andere vrouwbeetje speelgoed... teased wat beter enzo
Die heeft wel haar momenten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
tis net een kapotte klok, hij heeft wel eens gelijkquote:
ja das stomquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
Zo stom als ik geen zin heb om iets te doen terwijl het echt zo gedaan is.Had het inmiddels al 10x kunnen doen.
hoezo morgenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das stom
morgen maar meteen doen als je wakker bent
Nee moet wel vanavond.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das stom
morgen maar meteen doen als je wakker bent
Douchen en bed verschonen. Laatste moet niet maar wel chill.quote:
zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:55 schreef Crack_ het volgende:
iemand bedot ons
iemand bespot ons
IEMAND SPEELT HIER EEN SPEL![]()
![]()
zie de elite, luxe genieten, WIJ LEVEN IN EEN HEL
Oh, jaaaaaa. En ik haal soms wel eens wat af want dan moet het welquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Douchen en bed verschonen. Laatste moet niet maar wel chill.
Ik moet eigenlijk eerst bed doen want dan moet ik sowieso douchen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jaaaaaa. En ik haal soms wel eens wat af want dan moet het wel
tijd om te vechten, voor onze rechten, men heeft ons zo verachtquote:
ik wilde haar nog even een avond kado gevenquote:
gouden combiquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerst bed doen want dan moet ik sowieso douchen.
In theorie is het 20 minuten kado ongeveer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde haar nog even een avond kado geven
het er tegen aan hikken kost ook 3 uurquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
In theorie is het 20 minuten kado ongeveer.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
het er tegen aan hikken kost ook 3 uur
je klinkt boos.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tijd om te vechten, voor onze rechten, men heeft ons zo veracht
Broeders wees bereid, begin de strijd, wie zich bevrijd die wint, de nieuwe tijd begiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint
Sterkte.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt als een liedje van Heidevolk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tijd om te vechten, voor onze rechten, men heeft ons zo veracht
Broeders wees bereid, begin de strijd, wie zich bevrijd die wint, de nieuwe tijd begiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint
Wie?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb je google ff gefixtquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een liedje van Heidevolk.
MAIN LEVUHN IS VAN MAIquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat ken ik niet, het is een liedje van de musical van Elisabeth
Het volk is boos want die klote sisi heeft alle melk gejat om haar haar in te wassen![]()
![]()
ik kan drie stemmigquote:
Wat een kutquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat ken ik niet, het is een liedje van de musical van Elisabeth
Het volk is boos want die klote sisi heeft alle melk gejat om haar haar in te wassen![]()
![]()
Perfect verjaardagscadeau!!!quote:De première van Elisabeth vindt plaats op zondag 23 maart 2025 in theater DeLaMar in Amsterdam.
dit klinkt perfectquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan drie stemmig
Hard, Vals en vol overgave
dat is positief hihahoquote:
die ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ook in Tilburg @LTVDKquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
@:mcgrath, ga je mee? show is in groningen
omdat het vrijdagavond is en we moe zijn en geen humor hebben = hihahotjes om stomme dingen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet waarom ik dit grappig vind.
hmmmquote:Elisabeth de Musical
Rang 1 - Regulier
¤ 76,50 + ¤ 3,00 ticket kost ¤79,50
Rang 2 - Regulier
¤ 71,50 + ¤ 3,00 ticket kost ¤74,50
Rang 3 - Regulier
¤ 66,50 + ¤ 3,00 ticket kost ¤69,50
ja het is wel echt duur hequote:Op vrijdag 6 september 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm
nee das mij te veel van het goede
snap ik welquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind musicals zeker van dit soort grote producties vaak te duur....![]()
Ik ben wel 2 keer naar een musical geweest en heb ik zeker 1 keer niet zelf hoeven te betalen. Beide keren in Utrecht. We Will Rock You en Moeder, Ik wil bij de Revu..quote:
ik heb Pia al gezienquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het is wel echt duur hemaar het is elisabeth én pia?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
@:dud0r, ga je mee? show is in utrecht
Wat wil je bij de Revu dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel 2 keer naar een musical geweest en heb ik zeker 1 keer niet zelf hoeven te betalen. Beide keren in Utrecht. We Will Rock You en Moeder, Ik wil bij de Revu..
Waren echt leuke musicals hoor...
Lekker zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel 2 keer naar een musical geweest en heb ik zeker 1 keer niet zelf hoeven te betalen. Beide keren in Utrecht. We Will Rock You en Moeder, Ik wil bij de Revu..
Waren echt leuke musicals hoor...
jaloers, al is pia bij mij echt elisabeth en in een andere rol kan dat dan raar zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb Pia al gezien
samen met Simone en Stanley
ELISABETHquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hoor.
Weet niet waar we het over hebben verder
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even? oke dan vraag ik het morgen nog keer hihaho xD
In Chicago was ze erg goed te noemen, was ze ook een heel stuk jongerquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers, al is pia bij mij echt elisabeth en in een andere rol kan dat dan raar zijn
oh ja? Misschien wordt het zo'n oud arrogant wijf, dat kan welquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
In Chicago was ze erg goed te noemen, was ze ook een heel stuk jonger
moet bekennen dat ik haar nu een beetje ietwat euhm,..arrogant vind overkomen
Oh ja is primaquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers, al is pia bij mij echt elisabeth en in een andere rol kan dat dan raar zijn
[..]
ELISABETH
Elisabeth was de eerste musical waar mijn ouders heengingen en sindsdien wil ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn ouders hebben volgens mij lang geleden al een keer Elisabeth gezien, vonden ze best leuk dacht ik. Maar ze waren meer onder de indruk van Miss Saigon
En ik heb natuurlijk Simone gezien bij Moeder ik wil bij de revue
echt?quote:
Vietnam oorlog iig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Elisabeth was de eerste musical waar mijn ouders heengingen en sindsdien wil ik ooken nu EINDELIJK kan ik bijna gaan
![]()
Ik weet niet waar miss saigon over gaat eigenlijk
[..]
echt?
quote:Liefdesverhaal over een Amerikaanse militair (Chris) die in tijd van oorlog verliefd wordt op de Vietnamese prostituee Kim. Tijdens de evacuatie uit Vietnam verliezen ze elkaar uit het oog. Jaren later, als Chris getrouwd is met een Amerikaanse vrouw (Ellen), staat hij opnieuw oog in oog met Kim en hun zoon in Bangkok.
quote:Nou, ik sta dus in de keuken kip te
snijden voor 't eten, niks aan de hand
Komt mijn man Wilbur binnen met z'n
jaloerse kop
"Je naait de melkboer", riep ie. Hij was
door 't dolle. En hij bleef maar schreeuwen:
"Je naait de melkboer!". En toen liep ie
zomaar in mijn mes! Hij liep zomaar in mijn mes!
Tien keer!
Wel veel concerten toch?? Of valt dat ook weer meequote:Op vrijdag 6 september 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. 👀
Musicals daar hangt zo'n SBS6 waasje omheen, beetje als theater voor niet zo'n slimme belezen mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Musicals vind ik niks, maar ging vroeger wel heel veel naar theatervoorstellingen met m'n ouders.
Er gaat nu ook een journaal komen voor mensen die niet alles snappen. Ik vind dat wel een goede stap tbh. Al zal ik er zelf niet veel naar kijken....quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Musicals daar hangt zo'n SBS6 waasje omheen, beetje als theater voor niet zo'n slimme belezen mensen.
Dat heet toch het jeugdjournaal?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er gaat nu ook een journaal komen voor mensen die niet alles snappen. Ik vind dat wel een goede stap tbh. Al zal ik er zelf niet veel naar kijken....
Kunnen die niet naar het jeugdjournaal kijken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er gaat nu ook een journaal komen voor mensen die niet alles snappen. Ik vind dat wel een goede stap tbh. Al zal ik er zelf niet veel naar kijken....
Serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het SBS6 nieuws.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Journaal voor tokkies, werkelozen en mensen-die-in-huisjes-op-wielen-wonen.
Op zich wel een goed plan.
Ik eet bij hoge uitzondering paprika chips, gekker wordt het nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Tip: neem geen Doritos Flaming hot.
Die zijn spicey heet.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heet toch het jeugdjournaal?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen die niet naar het jeugdjournaal kijken?
https://over.nos.nl/nieuws/nieuw-nos-journaal-in-makkelijke-taal/quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Journaal voor tokkies, werkelozen en mensen-die-in-huisjes-op-wielen-wonen.
Op zich wel een goed plan.
"De rijke knappe pinneuzen hebben vandaag alweeeeeer bommetjes geworpen op de arme lelijke haatbaarden"quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://over.nos.nl/nieuws/nieuw-nos-journaal-in-makkelijke-taal/
Ja, is goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
@:gianni, ga je mee? show is in maastricht
Waarom zou ik het willen volgen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Ergens wel triest, dat een deel van de bevolking inmiddels het staatsjournaal niet meer kan volgen.
Netjes en braaf gefilterd nieuws in plaats van eigen ongefilterde waarheidsvinding op internet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het willen volgen?
hoppa nog een datequote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
@:gianni, ga je mee? show is in maastricht
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
@:dud0r, ga je mee? show is in utrecht
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
@:citizen.erased en @:bomenverzameling, ga je mee? show is in eindhoven
Niet bij mij is de buurt dus.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Nee valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel veel concerten toch?? Of valt dat ook weer mee
Okee. Ik redelijk wat gehad de laatste jaren. Heb er nu nog 4 op de planning staan de komende maanden...quote:
Pas je wel op dat je niet in slaap valt als de oven nog aan staat.. Of schakelt de oven automatisch uit...quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
pizza in de oven..
kijken of ik die nog naar binnen kan schuiven voor ik in slaap val
gekkenhuis op werk met zieken en vakantiegangers
die stond op timer zodattie uitvaltquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet in slaap valt als de oven nog aan staat.. Of schakelt de oven automatisch uit...
reepjes gefrietuurde aardappelquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:08 schreef gianni61 het volgende:
Tis friet, geen patat.
Tis friet, geen patat.
Met patat heb ik het helemaal gehad
Neequote:Op vrijdag 6 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja het is bedtijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |