SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat doet Utrecht met je.quote:
supermarkten en bakkerijen inlopen gaat het snelstequote:
ik vertrouw buitenradar meer dan een weermanquote:
Buienradar jou ook niet.quote:
mochten er nog mensen zijn die mee willen helpen met pubquizz vragen oplossenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:36 schreef satecl het volgende:
Hallo'tjes!! Bij deze een herinnering.![]()
Morgen 7 september, even over 17:00 zullen wij ergens bij ons in het dorp een quizboek ophalen. Hier zullen na schatting 100 vragen op staan(op basis van vorige editie). Hier zit van alles in. Muziekvragen, doe-opdrachten, sport, rekenen, puzzelen, hersenskraken etc. etc.
In totaal doen er 60 teams mee. Net als de vorige editie. In ons team heeft iedereen zijn taak. Mijn taak is om vooral internet af te speuren. Daarom jullie hulp![]()
![]()
Wel verwacht ik, mede door ChatGPT, dat ze de vragen een stuk moeilijker hebben gemaakt. En waarschijnlijk ook veel lokale vragen, waar jullie niets mee kunnen....
Maar we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik rond 17:45 / 18:00 met de eerste vragen kom. Eerst even goed alle vragen doorlopen
We maken er weer een leuke avond van!
Is ze straks net zo VIESDIK als ik benquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb Zuivelhoeve vanillevla, die verkopen ze in Duitsland![]()
Ruikt dat lekker naar vanille?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik fiets wel eens langs de fabriek in Twekkelo.
Eeeuj Twentequote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb Zuivelhoeve vanillevla, die verkopen ze in Duitsland![]()
ohhh kan je gaan spokenquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:56 schreef kwiwi het volgende:
Buurjongetje is jarig en hij kampeert vannacht met al z'n vrienden in de tuin. Lijkt mij ook best leuk om eens met vrienden te doen
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, ik heb snacks gevonden![]()
[ afbeelding ]![]()
heb de gebakjes ook gevonden
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt dol op grote lege gebouwenvoelt zo fijn
Keithquote:
Wat voor gebakjes?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, ik heb snacks gevonden![]()
[ afbeelding ]![]()
heb de gebakjes ook gevonden
hoop dat ie zn rust heeftquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
glutenvrije pasta gekocht ik hoop dat het wat is want ik moet er drie pakken van wegvreten
die witte op de foto, petit foursquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Flying to the moon met een andere Keith.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat was ook wel een boefje hoor, veelste vroeg gestorven uiteraard
Dank jequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook een bakje?*geeft bakje snacks
Lol keek daar overheen door de bak met snacks.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat ie zn rust heeft
[..]waarom gekocht?
[..]
die witte op de foto, petit foursniet de lekkerste gebakjes maar had die gebakjes gevonden voordat ik de snacks vond
Ik ga binnenkort naar een Stones tributequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flying to the moon met een andere Keith.
Ik bedoelde Keith Moon.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een Stones tribute![]()
Snap ik, maar we hadden het over Keiths dus vandaar.quote:
aanbieding 2 voor 1, ben ook een beetje aangestoken door mijn moeder enzusquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat ie zn rust heeft
[..]waarom gekocht?
[..]
die witte op de foto, petit foursniet de lekkerste gebakjes maar had die gebakjes gevonden voordat ik de snacks vond
Er komt serieus iemand je gras voor je maaien?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Ama het volgende:
Trek ik echt net mijn pyjama aan.. appt een vriend dat hij zo wel even langskomt voor het gras ipv morgenmiddag.
Enjoy maat.......quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, maar we hadden het over Keiths dus vandaar.
Duurt nog wel even, maar ik heb er wel veel zin in. Al zitten er nog een paar concerten voorquote:
Naja hij komt iig langs met een grasmaaier ja want heb geen schuur ofzo om zelf een grasmaaier te stallen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er komt serieus iemand je gras voor je maaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |