Ja, wat zal er komen na het bezoek aan de psycholoog?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Tvp voor de aankomende sensationele ontwikkelingen. Je kunt aanvoelen dat er iets dramatisch gaat gebeuren in dit topic en dat TS smult van de reacties op deze zelf verzonnen wending.
Dat is wel zeer aannemelijk gezien het verloop van het gemiddeld topic in deze subquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Tvp voor de aankomende sensationele ontwikkelingen. Je kunt aanvoelen dat er iets dramatisch gaat gebeuren in dit topic en dat TS smult van de reacties op deze zelf verzonnen wending.
Alleen is er geen sprake van bigamiequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb je favoriete kerstliedje gevonden
Wel 2 gezinnen met Kerstmis.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alleen is er geen sprake van bigamie
Ik gok dat één van de vrouwen erachter komt en TS dwingt een keuze te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Aardmannetje44 opent nieuw topicdeel vanwege massale vraagquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:22 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Omdat ik zie dat er toch wel behoefte is om verder te praten open ik een tweede deel. Bij mij is die behoefte er in elk geval ook wel, want ik merk dat het me echt goed doet om dit hier neer te pennen. Ik wil de mensen die hebben gereageerd ook hartelijk bedanken voor het meedenken, zelfs als de reacties soms hard of negatief zijn. Ik snap ook dat mensen het een ongelooflijk verhaal vinden in de letterlijke zin van het woord. Ik zou het zelf ook niet geloofd hebben denk ik als ik niet mijn eigen leven had beschreven. Soms kan de werkelijkheid echt vreemd zijn. Ik weet zelf ook niet goed hoe ik hierin verzeild ben geraakt.
Ik zal de komende tijd nog wat updates plaatsen.
Ik vraag me ineens af of het wel zijn kinderen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft zich toch al aan alle kanten ingedekt. Hij houdt gewoon zijn appartement, zijn baan. Misschien mag hij zijn kinderen niet zien, maar of hem dat veel zal doen…
Zo benieuwd naar hun topics.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:21 schreef ZarB het volgende:
Anne en Marieke hebben hem allang door en plotten zijn ondergang. Zoals die film met Cameron Diaz, The other woman.
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat één van de vrouwen erachter komt en TS dwingt een keuze te maken.
Welke vrouw zal hij kiezen?
Ja, was in het vorige deel ook al te berde gebracht: waarom hij denkt dat het zijn kinderen zijn van ‘nymphonane’ Anne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of het wel zijn kinderen zijn.
Ook dat kan wisselen natuurlijk.
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.
Moet dan waarschijnlijk wel een vaderschapstest aan te pas komen voor de twee van Anne. Die heeft hij niet erkend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.
Hij heeft geen officiële verbintenis, dus huwelijk of geregistreerd partnerschap, met Anne. En hij heeft de kinderen van Anne ook niet erkend. Dat gezin heeft dus geen enkel recht op alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:02 schreef miss_sly het volgende:
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.
Ik reageer op 'het wachten op sensationele ontwikkelen' in eerdere post. Maar misschien is het verlaten door allebei de vrouwen ook wel sensationeel genoegquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.
Er bestaat zoiets als onderhoudsplicht.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hij heeft geen officiële verbintenis, dus huwelijk of geregistreerd partnerschap, met Anne. En hij heeft de kinderen van Anne ook niet erkend. Dat gezin heeft dus geen enkel recht op alimentatie.
Laat die er maar buitenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laat die er maar buiten
TS heeft het immers al druk genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |