Acht de kans ook wel groot dat ik hem haal. Genoeg spellen van de PS5 nooit verder mee gegaan die ik nog wil uitspelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @:Jimbo, ik koop geen PC)
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Acht de kans ook wel groot dat ik hem haal. Genoeg spellen van de PS5 nooit verder mee gegaan die ik nog wil uitspelen.
Pc interesseert mij niks, hier hetzelfde.
Steam Deck is voor mij een PSP 2/3quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.
Je bent gewoon jaloers dat jij geen lekkere vriendin hebt met een geile bikini.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nothing can push people to enjoy FF7R
Of je nou een bikini outfit of dolfijn mini game in prima resolutie of in betere resolutie speelt, het blijft tergend stom.
Ik heb ook een disc ps5 en welgeteld 2 cds.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedkoper sowieso echt niet.
Spellen zijn fysiek vaak vele malen goedkoper dan in de monopolie genaamd PS Store. Die laatste heeft hooguit af en toe een "mega" aanbieding en dan is ie net zo goedkoop als in sommige winkels. En slechts HEEL soms tijdelijk goedkoper (en dan sla ik meteen toe)
En dan heb ik t nog niet eens over doorverkopen of inruilen bij zoiets als Gamemania achteraf.
koop gewoon een pc.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @:Jimbo, ik koop geen PC)
kcd on the go!quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.
Ik twijfel even of ik die op disc of download heb.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Friday12 het volgende:
Man je zou denken Alien Isolation die kan je zo vinden op disc... Nee dus
Lekker bezig man! Zelf ben ik diep in Shin Megami Tensei V Vengeance.. Wat een fucking vette JRPG, de muziek.. maak me gek!quote:Op zondag 15 september 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, Two Point Hospital platina.
Ik heb gehoord dat je hier toch quasi online achievements/trophies voor hebt?quote:Op zondag 15 september 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, Two Point Hospital platina.
Hm ik ben niet zo blij met de zeer matige verkoop van astrobot, als het ondanks lofzang van alle kanten niet genoeg geld oplevert geeft dat weinig motivatie hiermee verder te gaan...quote:Op maandag 16 september 2024 14:57 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen dat er nog meer Sony PS5-spellen gaan floppen. Waar gaat het dan mis?
Marketing? Mensen zitten er niet op te wachten?
Als er geen geld binnenkomt bij gamemakers, dan komen er ook geen nieuwe spellen.
Hoe denken jullie hierover?
Ziet er tof uit. Maar veel grinden?quote:Op maandag 16 september 2024 11:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker bezig man! Zelf ben ik diep in Shin Megami Tensei V Vengeance.. Wat een fucking vette JRPG, de muziek.. maak me gek!
Lvl 77 & counting.. Nog redelijk wat uurtjes te gaan
Mag in lokaal netwerk, ja.quote:Op maandag 16 september 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hier toch quasi online achievements/trophies voor hebt?
Nee gek genoeg helemaal niet, zelfs op hard! Moet wel zeggen dat ik bekend ben met de franchise, dus het gaat mij wellicht wat makkelijker af.quote:Op maandag 16 september 2024 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Maar veel grinden?
Even geen idee welke spellen je nu op doelt, maar het hele ps5 project is toch een grote faal?quote:Op maandag 16 september 2024 14:57 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen dat er nog meer Sony PS5-spellen gaan floppen. Waar gaat het dan mis?
Marketing? Mensen zitten er niet op te wachten?
Als er geen geld binnenkomt bij gamemakers, dan komen er ook geen nieuwe spellen.
Hoe denken jullie hierover?
Hoezo zou ps5 een grote faal zijn?quote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even geen idee welke spellen je nu op doelt, maar het hele ps5 project is toch een grote faal?
GTA moet dus de PS5 gaan redden.... Succes...quote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Het is geen grote faal, maar deze hele generatie is tot nu toe echt poep.
Ja dat komt ook door Corona
Ja dat komt ook door cross gen
Maar toch. Het zijn geen PS3 dagen. Het zijn zelfs geen PS4 dagen.
Slechts een handjevol exclusieve PS5 titels die echt de moeite waard zijn.
Redden, lol. De PS5 sales gaan door het dak.quote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
GTA moet dus de PS5 gaan redden.... Succes...
Euh ja, echt veel anders is er ook niet.quote:Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Redden, lol. De PS5 sales gaan door het dak.
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun welquote:Op maandag 16 september 2024 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
of dat een game in een oversaturated genre uitkomt (concord hero based shooter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |