SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Onze mate van bewustzijn is een nachtmerriequote:Op donderdag 5 september 2024 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Individueel zijn mensen ook helemaal niet zo slim. Alleen als groep kunnen we fantastische dingen, maar dus ook fantastisch domme dingen soms.
Ja, dat is wel een ontwerpfout.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze mate van bewustzijn is een nachtmerrie
Er zijn ook heel veel domme mensen die denken dat boswandelingen kanker kunnen genezen. Is ook kwetsend voor kankerpatiienen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Omdat er teveel domme mensen zijn die dat soort meningen als een feit gaan zien.
Ben er van overtuigd dat domme mensen gelukkiger zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze mate van bewustzijn is een nachtmerrie
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Crack_
Zit mobiel dus quoten is kak
Ja, misschien heb ik vandaag weer honger
Je kent me te goed
Dat sowieso. Stuk minder zorgen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat domme mensen gelukkiger zijn
Nou morgen nog, en dan het weekend nog, en dan geloof ik het denk ik wel weer even ookquote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Tis echt warm geworden vandaag, ongekend
Hmmm, denk wel dat dit voor een deel klopt? Denk dat het bij het grootste gedeelde niet veel uitmaakt, of je nu een iq van 100 of 120 hebt zal (denk ik?) niet uitmaken. De problemen van iemand met een lager iq zijn vaak anders maar voor henzelf niet minder kut want is ook maar relatief.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat domme mensen gelukkiger zijn
maar ervaren zij dat zelf ook zo of maken zij zich gewoon (net zo) veel zorgen om andere zorgen?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso. Stuk minder zorgen.
wijnquote:Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Sint zat te denken, wat hij nou het best kon schenken…
Aightquote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Maar mensen met een verstandelijke beperking zijn volgens mij wel echt gelukkiger
Dan geef je de schuld misschien eerder aan externe factoren en leg je het daar deels mee weg.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ervaren zij dat zelf ook zo of maken zij zich gewoon (net zo) veel zorgen om andere zorgen?
Hmmmquote:Op donderdag 5 september 2024 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan geef je de schuld misschien eerder aan externe factoren en leg je het daar deels mee weg.
Vraag is ook wanneer is iemand slim of dom.
POMA'S GINTO'S en ESMA'Squote:Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Sint zat te denken, wat hij nou het best kon schenken…
Ik weet niet. Ik ken een meisje en die is zo oeterdom weet niets van politiek of geschiedenis en haar grootste zorg is welke Aussie ze aantrekt naar een hardcorefeestquote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ervaren zij dat zelf ook zo of maken zij zich gewoon (net zo) veel zorgen om andere zorgen?
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken een meisje en die is zo oeterdom weet niets van politiek of geschiedenis en haar grootste zorg is welke Aussie ze aantrekt naar een hardcorefeest
Denk dat die ene oplossing er ook niet is; mensen die denken van wel die zijn dan misschien dom; of heel slim wie weet.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm
Ik vind dit soort gesprekken en gedachtegangen echt mega interessant maar je komt er vaak ook niet echt uit
iedereen en alles doodquote:Op donderdag 5 september 2024 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die ene oplossing er ook niet is; mensen die denken van wel die zijn dan misschien dom; of heel slim wie weet.
dan kon je bij verveling een glas water van tafel drukkenquote:
quote:
Help even met wat ik moet gaan eten straks danquote:
deze klinkt het bestequote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mussels, white wine, chilli
Mackerel, nahm jim
Hake, aioli, confit tomatoes
Makreelquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Help even met wat ik moet gaan eten straks dan
Hand dived scallop, seaweed butter
Torched sea bass, ginger, apple
---
Mackerel, nahm jim
---
Dover sole, brown butter, capers
Monkfish, spiced bisque, lemongrass
Half Boscastle lobster
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
---
Mackerel, nahm jim > verse makreel? dan misschien
---
Monkfish, spiced bisque, lemongrass (!!)
Half Boscastle lobster
Ga een stukje wandelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik zo maar gewoon opstaan en bewegen en dan komt het vast goed, of niet. Dan morgen weer een dagquote:
Uit elk groepje eentje.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, hahahahahoe moet je kiezen?
hmm ja zal ze morgen wel bellen. Hoop natuurlijk dat ik het volgende week vrijdag terug kan sturenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
@:bitterbal
bij Ziggo kreeg ik destijds een week voor de einddatum een sticker om op een doos te doen en die kon gewoon op einddatum terug worden gestuurd. hoefden ze niet voor mijn einddatum terug te hebben
Zal bij Odido niet anders zijn
Maar dat kan ik nu ookquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kon je bij verveling een glas water van tafel drukken
Ok, dan heb ik het goed gedaanquote:
Ik moest toen ik bij odido zat binnen een 2 weken na abonnement stopgezet terugsturen. Je kreeg geen retourdoos.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja zal ze morgen wel bellen. Hoop natuurlijk dat ik het volgende week vrijdag terug kan sturen
Scallop, hake, monkfishquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
---
Mackerel, nahm jim
---
Monkfish, spiced bisque, lemongrass