Dat was Sjaakie met 2 a's, dit is Sjakiequote:Op donderdag 5 september 2024 10:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat Sjaakie in een groene eend reed![]()
Mooie wagen
Hoe bevalt de limousine? Ik heb persoonlijk niets met die carrosserievorm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef BolleMannetje het volgende:
Ah! Ik meld me ook maar dan! Ik rijd een A klasse 180 Limousine, bouwjaar 2023. Fijn dat jullie dit nu weten hé?
Ja prima eigenlijk. Is pas de eerste keer dat ik een auto "met een kontje" heb. Maar, bevalt prima. Voldoende ruimte.quote:[..]
Hoe bevalt de limousine? Ik heb persoonlijk niets met die carrosserievorm.
Hier staan de neusjes lekker dezelfde kant op
Ik vind ze zo mooi, die nieuwe A's met een kontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:39 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk. Is pas de eerste keer dat ik een auto "met een kontje" heb. Maar, bevalt prima. Voldoende ruimte.
Ja, mooie auto inderdaad. Hiervoor reed ik Audi, deze A180 is toch net wat lekkerder rijden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind ze zo mooi, die nieuwe A's met een kontje.
Ja dat vinden wij dus ookquote:
Ik vind de GLK juist echt een senioren-boot, wat ik met een GLC totaal niet heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:44 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind ik GLK - volgens mij de voorganger - ook een echt mooie wagen. Beetje de rechte lijnen van de echte G, maar dat worden ook al weer wat oudere auto's.
GLK is de voorganger van de GLB, heb 5 jaar met de 300D, gereden, erg fijne wagen voor veel km.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:44 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind ik GLK - volgens mij de voorganger - ook een echt mooie wagen. Beetje de rechte lijnen van de echte G, maar dat worden ook al weer wat oudere auto's.
Volgens mij is de GLK op de basis van de 204 gebouwd en dat is de C-klasse.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:29 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
GLK is de voorganger van de GLB, heb 5 jaar met de 300D, gereden, erg fijne wagen voor veel km.
Je had ook een dikke station of coupé kunnen kopen voor dat geld hè?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:13 schreef ueberduitser het volgende:
Schopje omhoog![]()
Ik heb m'n C220D uit 2015 te koop staan en wordt waarschijnlijk vanavond verkocht.
De volgende Benz wordt een GLC uit 2018, een 250D met AMG-pakket.
Dus mocht de verkoop vanavond door gaan, rij ik zaterdag naar Köln om de GLC te kopen.
[ afbeelding ]
Daarmee heb ik geen probleem?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Maar los je daar het probleem van in en uitstappen mee op?
Had je m'[n post daarvoor ook gelezen?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je had ook een dikke station of coupé kunnen kopen voor dat geld hè?
Ik kom dus van een station.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:33 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Had net zo lief in de C door blijven rijden, maar de vrouw des huizes heeft een flinke hernia, die ook niet meer beter wordt, en heeft nu flinke problemen met in- en uitstappen. We gaan tevens van 2 auto's naar 1, dus moet ze wel een auto met een hogere instap hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |