Die blijven ook maar doorgaan, in 2012 live gezien (de tijd vliegt).quote:
Afgelopen vrijdag toevallig live gezien in Lingen, Duitsland. Vette show!quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:02 schreef Managarm het volgende:
Echt een heerlijk nummer, zo fout dat het goed is.
Ja, bij mij welquote:
Op deze had ik misschien ook gestemd binnenkort, hij komt geregeld langs op een metalstream waar ik veel naar luister...quote:
Geweldig nummer live, ik heb het op Graspop gezien (is toch alweer meer dan 10 jaar geleden denk ik).quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Op deze had ik misschien ook gestemd binnenkort, hij komt geregeld langs op een metalstream waar ik veel naar luister...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 08:10 schreef Managarm het volgende:
Het grappige is dat het refrein mij aan een nummer van Carcass deed denken, het is echter andersom, het nummer van Kreator is eerder uitgekomen.
Bekijk deze YouTube-video
Aangepast, was in mijn lijstje blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:22 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
alweer? ;-) maakt mij niet uit hoor
Ik denk het, maar ja, die man heeft twee albums met Maiden uitgebracht 50 jaar geleden. Slayer heeft trouwens ook weer opgetreden in 2024 (nou ja, King, Araya, Holt en Bostaph).quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:23 schreef BufordTJustice het volgende:
belangrijkste metalnieuws van 2024 was denk ik wel het overlijden van Paul di Anno?
Nog een pareltje uit de New Wave Of British Heavy Metal, dat hele debuutalbum Filth Hounds of Hades (geproduceerd door Fast Eddie Clarke) is trouwens de moeite waard.quote:
Napster, zoveel goede muziek ontdekt daardoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:23 schreef BufordTJustice het volgende:
In 2000 ging ik uit huis en had voor het eerst zelf internet, ook was dit de periode dat Napster beschikbaar was. Eindelijk had ik de kans om mij in het genre New Wave of British Heavy Metal (of NWOBHM) te verdiepen, wat ik ook maximaal deed.
Ik kocht mijn eerste auto, een gare Nissan Primera, liet daar een cd speler in zetten die ook zelfgebrande cd's luste, en maakte dan mijn eigen NWOBHM verzamelcd's. Daar stond ook een nummer op van een band met de naam Bitch die technisch gesproken niet binnen het genre hoorde omdat het Duitsers waren. Ik kom er overigens net na 25 jaar achter dat het Zwitsers zijn![]()
Doet het niet, dit is de eerste klassieker die hier langskwamquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:28 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik post het eerste nummer wat ik vandaag langs hoorde komen, niet te moeilijk
Heavy Metal Maniac, heb ik ook al een paar keer aan gedacht om hier te posten maar was er nog niet van gekomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Doet het niet, dit is de eerste klassieker die hier langskwam
Als ik de link kopieer en apart open krijg ik video unavailable. Heeft iets met regio te maken, kan die video blijkbaar niet bekijken in Portugal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:06 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Heavy Metal Maniac, heb ik ook al een paar keer aan gedacht om hier te posten maar was er nog niet van gekomen.
Gek dat mijn link het niet doet? Het was Up to the Limit van Accept trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |