SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
oh, opzich kan ik met huidige setup nog heel lang door hoor.. ik hoef geen 200 games geinstalleerd te hebben staanquote:Op woensdag 4 september 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van niet gamen; opslag is praktisch geen probleem
is het niet gewoon "its a feature, not a bug"?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, Windows heeft nog steeds dezelfde kuren
Is het toch die verdomme M2 SSD.
lekker 'snachts door laten pruttelenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ok, abort mission, doen we een andere keer wel dit
40GB backups hoeven ook niet gekopieerd te worden. Weet niet eens waar die van zijn.
Af en toe loopt de hele zooi gewoon vast. Muis beweegt nog gewoon, filmpjes spelen door en vensters kunnen rondgesleept worden, maar verder is het alsof je aanbelt en moet wachten tot er iemand open doet.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet gewoon "its a feature, not a bug"?
gohquote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ok, abort mission, doen we een andere keer wel dit
40GB backups hoeven ook niet gekopieerd te worden. Weet niet eens waar die van zijn.
Het is warm zat in m'n kamer zonder pc die een lading warmte afgeeft.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker 'snachts door laten pruttelen
windows is verder wel schoon van rommel software, je hebt geen software geinstalleerd?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe loopt de hele zooi gewoon vast. Muis beweegt nog gewoon, filmpjes spelen door en vensters kunnen rondgesleept worden, maar verder is het alsof je aanbelt en moet wachten tot er iemand open doet.
Verreweg het vervelendse is het tijdens het webbrowsen, die wachttijden liepen soms gewoon op tot 30s. Het lijkt wel beter te zijn nu, maar het feit dat het nog steeds gebeurt is eh.
Dit is geen schone installatiequote:Op woensdag 4 september 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
windows is verder wel schoon van rommel software, je hebt geen software geinstalleerd?
dat is hoe vaak Nattekat loopt te klagen?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk nog meer typfoutje
op een nieuwe pc? dan zit daar je probleemquote:
daar is mij leve te kort voorquote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is hoe vaak Nattekat loopt te klagen?
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
op een nieuwe pc? dan zit daar je probleem
Bij mij is dat andersquote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
nieuwe pc = schone windows installatie
anders is het wachten op problemen en rariteiten
voor de volgende keer: gewoon alles in 1x kopen, en gelijk helemaal vanaf het begin beginnen en je oude pc je oude pc latenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het een beetje zonde van m'n tijd om alles opnieuw in te stellen als het voornemen bestaat om een nieuwe SSD te kopen binnen afzienbare tijd.
dat OOK uiteraardquote:Op woensdag 4 september 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is dat anders
Nieuwe opstartschijf = schone windows installatie
Niets mis met een SSD die amper 2 jaar oud is er gewoon in latenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de volgende keer: gewoon alles in 1x kopen, en gelijk helemaal vanaf het begin beginnen en je oude pc je oude pc laten
prima, dan eerst formatteren en opnieuw installerenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets mis met een SSD die amper 2 jaar oud is er gewoon in laten
Hier kan ik het eigenlijk niet mee oneens zijn, maar #lui enzoquote:Op woensdag 4 september 2024 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
prima, dan eerst formatteren en opnieuw installeren
maar goed, meningen enzo
Met verkeerde been uit bed gestaptquote:
Als ik een nieuwe laptop koop dan zet ik 2tb ssd in mijn huidige laptop ook over.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets mis met een SSD die amper 2 jaar oud is er gewoon in laten
Ben niet anders gewend. Lekker van de dag genieten heb je meer uren om je dingen te doenquote:
Straks naar ortho + werk, dat is niet echt van je dag genietenquote:Op donderdag 5 september 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend. Lekker van de dag genieten heb je meer uren om je dingen te doen
Dat is waar, maar je hebt nu een tijd extra om even wat anders te doen of te Fok!kenquote:Op donderdag 5 september 2024 06:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks naar ortho + werk, dat is niet echt van je dag genieten
quote:Op donderdag 5 september 2024 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan wel genieten dat 1 van mijn katten bij mij op bed ligt
dat komt nog,ik ben nog niet uit bed gestaptquote:Op donderdag 5 september 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met verkeerde been uit bed gestapt
inmiddels ben ik op het punt aanbeland dat ik oude pcs intact laat zoveel mogelijk, meeste hardware daarin is 8 jaar oudquote:Op donderdag 5 september 2024 06:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe laptop koop dan zet ik 2tb ssd in mijn huidige laptop ook over.
quote:
quote:
Morguh Herenquote:
O dat kan ook. Ik ga er altijd van uit dat men al op is als men postquote:Op donderdag 5 september 2024 06:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt nog,ik ben nog niet uit bed gestapt
snap ikquote:Op donderdag 5 september 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook. Ik ga er altijd van uit dat men al op is als men post
Checkquote:Op donderdag 5 september 2024 06:50 schreef mschol het volgende:
genoeg mensen die hun telefoon niet in de buurt van hun bed hebben, of mobiel niet gebruiken om te fokken
Ik ben juist verbaasd hoeveel vanuit hun bed gelijk als ze wakker zijn hun mobiel grijpenquote:Op donderdag 5 september 2024 06:50 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
genoeg mensen die hun telefoon niet in de buurt van hun bed hebben, of mobiel niet gebruiken om te fokken
Zit jij hier alleen maar op je mobiel dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 06:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zit jij dan veel achter je laptop.
Ik ga als ik wakker ben naar het toilet om daarna weer in bed te gaan liggen. Mijn lichaam heeft rust nodig met het opstaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben juist verbaasd hoeveel vanuit hun bed gelijk als ze wakker zijn hun mobiel grijpen![]()
Ik heb mobiel ook naast mijn bed liggen. Maar ik pak hem eigenlijk nooit om gelijk het net op te gaan.
Eerst opstaan, toilet douchen, aankleden en dan de dingen doen die ik doen moet en dan pas zet ik de laptop aan of kijk ik op mijn mobiel
Zo is ieder lijf weer anders. Ik moet er juist uit als ik wakker ben. Blijf ik liggen krijg ik alleen meer pijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga als ik wakker ben naar het toilet om daarna weer in bed te gaan liggen. Mijn lichaam heeft rust nodig met het opstaan.
quote:
Geniet er van, ik heb net nr 4 gepaktquote:
ik kroop vroeger altijd achter mn pc als ik wakker werd, das nu telefoon omdat pc niet meer in zelfde kamer staat, even dingen bijlezen (en hier reageren) en na een tijdje eruit.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben juist verbaasd hoeveel vanuit hun bed gelijk als ze wakker zijn hun mobiel grijpen![]()
Ik heb mobiel ook naast mijn bed liggen. Maar ik pak hem eigenlijk nooit om gelijk het net op te gaan.
Eerst opstaan, toilet douchen, aankleden en dan de dingen doen die ik doen moet en dan pas zet ik de laptop aan of kijk ik op mijn mobiel
Gelijk heb je hoor, ik heb het mij juist afgeleerd om gelijk als ik wakker ben op internet te gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kroop vroeger altijd achter mn pc als ik wakker werd, das nu telefoon omdat pc niet meer in zelfde kamer staat, even dingen bijlezen (en hier reageren) en na een tijdje eruit.
omdat ik zo vroeg wakker ben start ik het liefst rustig op, geen gehaast met aankleden en douchen
dat ligt wel aan de tijd hoor, als ik uur of 4 wakker word wil ik niet altijd mn telefoon pakken (hooguit voor de tijd)quote:Op donderdag 5 september 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, ik heb het mij juist afgeleerd om gelijk als ik wakker ben op internet te gaan.
Ik ben zeker twee uur wakker voor ik uit bed ga. Probeer rechtsom of linksom de slaap nog te pakken.
Op een gegeven moment gaat het lijf zeer doen en ga ik eruit
Heel heel heel af en toe als ik heuuuuuul vroeg wakker ben wil ik wel eens zittend op de rand van het bed de krant lezen.
Ik had 1 bakkie thuis om half 6, daarna 80km onderweg, bakkie 2 is nu opquote:Op donderdag 5 september 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er van, ik heb net nr 4 gepakt
En zo vult ieder zijn eigen dag in.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt wel aan de tijd hoor, als ik uur of 4 wakker word wil ik niet altijd mn telefoon pakken (hooguit voor de tijd)
maar uur of 6 weet ik al dat ik niet meer ga slapen, dus dan wel
O je bent al onder weg.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had 1 bakkie thuis om half 6, daarna 80km onderweg, bakkie 2 is nu op
Dan ben je al weer onderweg geweestquote:Op donderdag 5 september 2024 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik ben alweer 20 min in Almere
O wat leukdat je dat gaat doen. Mozaiëk haken ken ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 5 september 2024 07:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Dotteke
Ik heb net opgegeven voor een workshop sokken breien. Daarnaast ga ik ook workshop mozaïek haken volgen.
quote:Op woensdag 4 september 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wilde ik voor morgen bewaren zodat ik @:4everblackeyed kan taggen. Maar dat is ze na aankomende nacht mogelijk wel al vergeten dus is het morgen alsnog weer nieuws.
Ik ga Wraps maken. Met kip, cervelaat, gehakt, groenten, kaas... prutje maken en daarna in de wrap rollen
10 voor in de vriezer en 6 die we morgenavond eten
Mozaïek haken is beetje dit als resultaat:quote:Op donderdag 5 september 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leukdat je dat gaat doen. Mozaiëk haken ken ik eigenlijk niet
Ja, ik zie zojuist dat mijn andere serie weer een nieuw seizoen heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
@:4everblackeyed die thriller miniserie Clickbait was wel vermakelijk, als je eens door de rest van je lijst heen bentZoveel twists en turns dat ik me geen moment verveeld heb.
Altijd goedquote:Op donderdag 5 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Aankomende week ook maar weer eens wraps maken
Wel met KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Inmiddels uit bed?quote:
O dat heb ik wel eens voorbij zien komen.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mozaïek haken is beetje dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Beter, hoef je er ook niet op zitten te wachten.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg net bericht dat PostNL vroeg is met de bezorging. Tussen 7:45 en (:45 uur. Normaal ben ik tussen 11:00 en 13:00 uur van ze gewend.
Ik vindt het mooi uitzien, dan il ik het wel leren om zelf te maken,quote:Op donderdag 5 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik wel eens voorbij zien komen.![]()
ZOu dat zelf nooit doen, is mij te druk
Jaquote:
Ik had al ingesteld dat ik bij een postnl moest ophalen, want om 9:00 bij ortho en daarna door naar kantoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, hoef je er ook niet op zitten te wachten.
Mooi streven toch. En leuk dat er workshops zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vindt het mooi uitzien, dan il ik het wel leren om zelf te maken,
Lolololquote:Op woensdag 4 september 2024 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Goh, een Polenbus @:4EverBlackEyed
Had vanmiddag bijna een Audi (vgm) in mn zijkant zitten.
Flex flex flexquote:Op woensdag 4 september 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Airco staat aan, en ik ben een whey drankje aan het maken
@:4EverBlackEyed
quote:Op donderdag 5 september 2024 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
Gisterenavond was het toch niet zo warm?
Klusweekend voor de boegquote:Op donderdag 5 september 2024 07:35 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje, dan heb ik weer weekend als het goed is..
nu wel met alle planken voor mn kasten, dus wellicht dat ik dat dit weekend ga doen
quote:
Ik moet nog een plank ophangen, maar ja #uitstelgedragquote:Op donderdag 5 september 2024 07:35 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje, dan heb ik weer weekend als het goed is..
nu wel met alle planken voor mn kasten, dus wellicht dat ik dat dit weekend ga doen
Het is broeierig warm.quote:
Hm jaquote:
Same.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben echt toe aan een lange vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |