SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
oh, opzich kan ik met huidige setup nog heel lang door hoor.. ik hoef geen 200 games geinstalleerd te hebben staanquote:Op woensdag 4 september 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel van niet gamen; opslag is praktisch geen probleem
is het niet gewoon "its a feature, not a bug"?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, Windows heeft nog steeds dezelfde kuren
Is het toch die verdomme M2 SSD.
lekker 'snachts door laten pruttelenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ok, abort mission, doen we een andere keer wel dit
40GB backups hoeven ook niet gekopieerd te worden. Weet niet eens waar die van zijn.
Af en toe loopt de hele zooi gewoon vast. Muis beweegt nog gewoon, filmpjes spelen door en vensters kunnen rondgesleept worden, maar verder is het alsof je aanbelt en moet wachten tot er iemand open doet.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet gewoon "its a feature, not a bug"?
gohquote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ok, abort mission, doen we een andere keer wel dit
40GB backups hoeven ook niet gekopieerd te worden. Weet niet eens waar die van zijn.
Het is warm zat in m'n kamer zonder pc die een lading warmte afgeeft.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker 'snachts door laten pruttelen
windows is verder wel schoon van rommel software, je hebt geen software geinstalleerd?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe loopt de hele zooi gewoon vast. Muis beweegt nog gewoon, filmpjes spelen door en vensters kunnen rondgesleept worden, maar verder is het alsof je aanbelt en moet wachten tot er iemand open doet.
Verreweg het vervelendse is het tijdens het webbrowsen, die wachttijden liepen soms gewoon op tot 30s. Het lijkt wel beter te zijn nu, maar het feit dat het nog steeds gebeurt is eh.
Dit is geen schone installatiequote:Op woensdag 4 september 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
windows is verder wel schoon van rommel software, je hebt geen software geinstalleerd?
dat is hoe vaak Nattekat loopt te klagen?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk nog meer typfoutje
op een nieuwe pc? dan zit daar je probleemquote:
daar is mij leve te kort voorquote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is hoe vaak Nattekat loopt te klagen?
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
op een nieuwe pc? dan zit daar je probleem
Bij mij is dat andersquote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef mschol het volgende:
nieuwe pc = schone windows installatie
anders is het wachten op problemen en rariteiten
voor de volgende keer: gewoon alles in 1x kopen, en gelijk helemaal vanaf het begin beginnen en je oude pc je oude pc latenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het een beetje zonde van m'n tijd om alles opnieuw in te stellen als het voornemen bestaat om een nieuwe SSD te kopen binnen afzienbare tijd.
dat OOK uiteraardquote:Op woensdag 4 september 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is dat anders
Nieuwe opstartschijf = schone windows installatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |