Je hebt wel een paar indirecte sneren gegeven hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 20:16 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel bijzonder dat ik altijd werd beticht van hetze tegen Capu. Ik ben bijzonder tolerant vergeleken met wat andere lui hier
Capu nooit beledigd.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar indirecte sneren gegeven hoor
Maar wie niet eigenlijk
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijkquote:
Blijf jezelf lekker voeren met het slachtofferschap, al dan niet van een anderquote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Capu nooit beledigd.
Blijf ook maar lekker hier als jullie allemaal zo op hem neerkijken.
Hallo broerquote:
maar eens zo'n gelletje proberen!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijk
Hij is echt grappig blijkbaarquote:Op woensdag 4 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijk
Kroket zou ik dan voor gaanquote:Op woensdag 4 september 2024 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zin om één of andere Mac te kopen
kijk even naar jezelfquote:Op woensdag 4 september 2024 20:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lekkere topickill vogelendans
Hij is echt verliefd @vrijgevochtenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
afwas, badkamer, toilet gedaan en stofgezuigd
Heel goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
afwas, badkamer, toilet gedaan en stofgezuigd
huh dit zijn hele normale dingen maatquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is echt verliefd @:vrijgevochten
dweilen vind ik vreselijk. Doe alleen vloer in badkamer en toilet gewoon met doekje. Maar de rest van het huis al een jaar niet gedweildquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel goed bezig
Al moet je wel even investeren in een robozuigerdweiler dat scheelt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |