SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jij blij dat je gebait bent om te klikkenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
@:4everblackeyed die thriller miniserie Clickbait was wel vermakelijk, als je eens door de rest van je lijst heen bentZoveel twists en turns dat ik me geen moment verveeld heb.
hmmmmmmquote:Op woensdag 4 september 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal als thailand niet bevalt kun je altijd Phoenix nog proberen![]()
NWS / Extreem hitterecord verpletterd: 100 dagen op rij boven de 38 graden
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben nu wel concurrentie zegmet GRTD die her op leeft
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
concurentie?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zou daar eens ook mee lachenquote:
als je eens iets grappigs zou zeggen denken we er over naquote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zou daar eens ook mee lachen
Damnquote:Op woensdag 4 september 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan te maken hebben met het feit dat jij programma's kijkt waar ik totaal -99% interesse in heb
De laatste keer dat ik keek was het gewoon het afvoerputje dat de KLB SC heet die precies hetzelfde doen als wat ik het DTS kliekje ooit heb zien doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zou daar eens ook mee lachen
geen oordeel. wij kijken gewoon verschillende programma'squote:
Straffe uitsprakenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was het gewoon het afvoerputje dat de KLB SC heet die precies hetzelfde doen als wat ik het DTS kliekje ooit heb zien doen.
"Concurrentie"
Rustig, ik kotst je niet uit maatje!quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van die kliek kotst me nu al uit, kan mij het verrotten.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijn, lekker veel in de file gestaan, vooral vanochtend rond Rotterdam was een drama
Ik zeg toch ook niet iedereenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rustig, ik kotst je niet uit maatje!
Hier is het ook weer feest. Hoewel, is gewoon drukker, qua files valt het wel mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijn, lekker veel in de file gestaan, vooral vanochtend rond Rotterdam was een drama
ik moet vrijdag ochtend naar schiphol. ik denk dat ik rond 7u30-8u in de buurt van rotterdam zal zijn. Moet ik het ergste verwachten?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
hij denkt dat hij de gemiddelde user van KLB SC is.quote:
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minutenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minuten
Ja, maar troost je: hoe dichter je bij schiphol komt, hoe erger het wordtquote:Op woensdag 4 september 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik moet vrijdag ochtend naar schiphol. ik denk dat ik rond 7u30-8u in de buurt van rotterdam zal zijn. Moet ik het ergste verwachten?
Frank Visser ook niet leuk?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen oordeel. wij kijken gewoon verschillende programma's
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
die twee programma's die ik noemde zijn de enige programma's die ik kijk op NL TV.
zelfs geen HHB?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
die twee programma's die ik noemde zijn de enige programma's die ik kijk op NL TV.
neuj, is te lang bezig.quote:
Ja linksom was de weg grotendeels afgesloten bij de Beneluxtunnel dus rechtsom stond het ook gewoon allemaal vastquote:
Als ik vanuit het werk niet vaker naar klanten zou moeten, had ik al lang een e-bike er bij gehadquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel echt mijn droom, op de fiets naar het werk kunnen.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, hier is een supermarkt met normaal grijze mandjes, die nu ook een stapel rode mandjes heeft. Die kun je pakken als je open staat voor flirten![]()
Geeft je meer tijd voor jezelf, omdat jij dat waard bent, denk aan filosofische zelfontplooiing, autoyoga of een audiocursus waar je een veel betere en leukere versie van jezelf van kunt worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minuten
Oh dat is wel grappig. Heb ik wel eens eerder gelezen over een winkel. Zou leuk zijn als het echt werkt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, hier is een supermarkt met normaal grijze mandjes, die nu ook een stapel rode mandjes heeft. Die kun je pakken als je open staat voor flirten![]()
Naar mijn werk is het met de fiets meer km's dan met de auto via de snelwegquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het is iets te lastig om met de fiets te gaan.... eerst de fiets uit de garagequote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hmm, ja, snap ik. ER kan me ook niet meer zo boeien. WIDM heb ik nooit interessant gevonden.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, is te lang bezig.
met WIDM en ER had ik datzelfde... op een gegeven moment ben ik klaar met een programma na een aantal seizoenen.
Met MC ook trouwens
En ik ben actief bezig om die luxe kwijt te rakenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is in Vught ook, daar staan de lampen in het weekend ook op standje "zo zie je er net wat beter uit" en draaien ze zwijmelmuziek.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Of gewoon stevige beats aan en vloeken op al dat volk dat niet kan rijdenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft je meer tijd voor jezelf, omdat jij dat waard bent, denk aan filosofische zelfontplooiing, autoyoga of een audiocursus waar je een veel betere en leukere versie van jezelf van kunt worden.
de Britse vind ik niet echt thuisbakkerij. Althans. misschien dat het normaal is in GB dat ze zoveel bakken en dus standaard duizenden soorten taarten en koeken maken in een jaar... maar dat vond ik in HHB meer Nederlands realistischerquote:
Ja voor mij ook. En dan ook nog berg op en berg afquote:Op woensdag 4 september 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar mijn werk is het met de fiets meer km's dan met de auto via de snelweg
Wil je ook flirt mandjes?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:50 schreef bitterbal het volgende:
hebben we wel een supermarkt in fogueville?
Dat probleem heb je hier dan weer niet, hooguit een dijk of viaduct al verhogingquote:Op woensdag 4 september 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor mij ook. En dan ook nog berg op en berg af
Hmm volgens mij niet. Zal 'm bouwen en er een stapel rode mandjes naast zettenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Je woont er letterlijk naastquote:Op woensdag 4 september 2024 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Iew, nee, mensen aanspreken in de supermarktquote:Op woensdag 4 september 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
Die mandjes zouden ook een goed idee zijn voor winkelende FOK!kers.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet. Zal 'm bouwen en er een stapel rode mandjes naast zetten
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een Fokster die doet haar boodschappen bij dezelfde supermarkt als een inwoner van Foqueville maar die rent steeds hard weg als ze die ziet.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iew, nee, mensen aanspreken in de supermarkt
Masterchefquote:Op woensdag 4 september 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, snap ik. ER kan me ook niet meer zo boeien. WIDM heb ik nooit interessant gevonden.
en wat is MC?
oh ja, dat heeft ook wel lang genoeg geduurd ja.quote:
Ik ben wel vaker aangesproken in een supermarkt, of als ik onderweg ben naar m'n trein. Nou daar zit ik dus echt niet op te wachten hè. Weet ook niet wat mensen denken, je ziet toch dat ik druk bezig benquote:Op woensdag 4 september 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iew, nee, mensen aanspreken in de supermarkt
Een walmart is gewoon een grote supermarkt waar ze ook allemaal non-food zooi verkopen, en toevallig maar 1 loungeset in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
dacht daar alleen maar 1 loungeset werd verkocht
Ja @Shii en @Dr_Flashquote:Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een Fokster die doet haar boodschappen bij dezelfde supermarkt als een inwoner van Foqueville maar die rent steeds hard weg als ze die ziet.
Goed voor de stapjesquote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is een half uur lopen voor mij.
oh echtquote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker aangesproken in een supermarkt, of als ik onderweg ben naar m'n trein. Nou daar zit ik dus echt niet op te wachten hè. Weet ook niet wat mensen denken, je ziet toch dat ik druk bezig ben
Meer stapjes, meer walmart hapjesquote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is een half uur lopen voor mij.
ja als ik dat had gewetenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een walmart is gewoon een grote supermarkt waar ze ook allemaal non-food zooi verkopen, en toevallig maar 1 loungeset in het assortiment hebben
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag voor de kip. stond er een jongen naast mij te zuchten en zei je moet elke dag weer wat verzinnen he. zo klaar mee!
En toen liep die zo weg
#Budapestenaarquote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck dit heel mijn toetsenbord is plakkerig
Ja anders had Foqueville toch al binnen een dag veranderd in een apocalyptisch slagveld als er geen eten te krijgen zou zijnquote:
NIET?!quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben er ook zalm. Just saying.
TMI.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders had Foqueville toch al binnen een dag veranderd in een apocalyptisch slagveld als er geen eten te krijgen zou zijn
We hebben ook npg de broodjeszaak en For Bal's Sakequote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders had Foqueville toch al binnen een dag veranderd in een apocalyptisch slagveld als er geen eten te krijgen zou zijn
Ik zou daar ook echt hard om moeten lachen. Zo lekker even eruit gooien wat ie denktquote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ja was echt te grappig . hij heeft ook groot gelijk
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En een restaurant en de Wok Of Lifequote:Op woensdag 4 september 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben ook npg de broodjeszaak en For Bal's Sake
ja deed ik ookquote:Op woensdag 4 september 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou daar ook echt hard om moeten lachen. Zo lekker even eruit gooien wat ie denkt
ik kijk gewoon niets maar dan ook nietsquote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
wat heb je er op gesmeerd?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
mwa ik vind andre en janny op de boot heerlijke saaie slow TV.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk gewoon niets maar dan ook niets
Geen idee?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
Wie de neuk is nou weer Childish Gambino
Je Google is kapot?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
smakelijkquote:
Die ene uit Communityquote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
Heb ik de faplappen aan de kant, letterlijk ELK tubetje zalf verstopt (Anders "TOCH GEEN MEDICIJNEN HE??!!??!) en weet ik niet WAT nog meer.quote:wat anders, ik vroeg me af of je op de hoogte bent van het feit dat je het kussen en de zitting van de beige stoel kunt omdraaien, dat doe ik hier ook,gewoon een slag naar rechts. Is het behoud van de kussens.
Ik ga denk ik iets op Netflix kijken. Ik zag dat er nu in film die ik dit jaar in de bios hebt gezien er nu al op staatquote:
IK krijg veel BON JOvi vanavondquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar wat muziek op yt luisteren
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
Best wel een bekende reppert hoorquote:Donald McKinley Glover is een Amerikaanse acteur, schrijver, producer, regisseur, stand-upcomedian, rapper, zanger, dj en songwriter. Als zanger en rapper werkt hij meestal onder het alias Childish Gambino.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK krijg veel BON JOvi vanavond
Lijkt me gewoon een tip, zoals de tips van oma.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
DIE scheurkalender houdt met oudjaar op he.
[..]
Heb ik de faplappen aan de kant, letterlijk ELK tubetje zalf verstopt (Anders "TOCH GEEN MEDICIJNEN HE??!!??!) en weet ik niet WAT nog meer.
Is er altijd wel weer wat anders om commentaar op te hebben.
zou het geen rapper willen noemen meer R&Bquote:Op woensdag 4 september 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Best wel een bekende reppert hoor
Wat een KUTmuziekquote:Op woensdag 4 september 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Best wel een bekende reppert hoor
JA, maar als je moeder het zegt komt het toch anders over.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een tip, zoals de tips van oma.
Ach ik kan het prima aanhoren (draaien ze best vaak op StuBru), maar zou het niet direct zelf aanzettenquote:
Ja goed als je er niks van wil zeggen zou ik dat ongevraagde advies zelf gewoon negeren, ene oor in.. andere uit.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA, maar als je moeder het zegt komt het toch anders over.
EN het is natuurlijk goed bedoeld, dus je mag er niks van zeggen.
Nee mama ja mama amen mama anders nog iets mama![]()
Ik word er tamelijk gestoord van
dat doe ik sowieso regelmatigquote:Op woensdag 4 september 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed als je er niks van wil zeggen zou ik dat ongevraagde advies zou ik zelf gewoon negeren, ene oor in.. andere uit.
Die worden echt beter met de jaren.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:20 schreef Karzai het volgende:
ben nu fan van deze, ook een lp van gekocht
ja ik heb er ook weleens wat van gezegd hoor. Dan heb ik instant ruzie. Nou ja dat wil je ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed als je er niks van wil zeggen zou ik dat ongevraagde advies zelf gewoon negeren, ene oor in.. andere uit.
En dan? Ga je gelukkiger zijn?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb er ook weleens wat van gezegd hoor. Dan heb ik instant ruzie. Nou ja dat wil je ook niet.
Ik wacht maar gewoon tot ze de pijp uit zijn
Bossie are you OK, are you OK, are you OK Bossiequote:Op woensdag 4 september 2024 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar verder luisteren naar ALien ANt Farm, ken eigenlijk alleen maar Smooth Criminal...
Redelijk..quote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bossie are you OK, are you OK, are you OK Bossie
Me2 dus eigenlijk, maar het klinkt best okee, wat ik nu hoor. Ook tussendoor switchen naar de supportacts..quote:
Omdat je kunt doen en laten wat je wil? Wacht daar toch niet mee joh, doe lekker wat je wil en laat hun adviezen voor wat het is. Het is hun probleem als ze liever hebben dat je het kussen op je stoel omdraait, niet het jouwe.quote:
Ga jij een scheurkalender maken voor 2025?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat je kunt doen en laten wat je wil? Wacht daar toch niet mee joh, doe lekker wat je wil en laat hun adviezen voor wat het is. Het is hun probleem als ze liever hebben dat je het kussen op je stoel omdraait, niet het jouwe.
Zo zonde, straks worden ze 110 en ga jij pas als bejaarde écht je eigen leven leiden.
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga jij een scheurkalender maken voor 2025?
Doe ik ook wel hoor, maar het is gewoon storend. Heel erg storend. En het vreet ook energie. Dat je hoe oud je ook bent, altijd een extra waakronde door je eigen huis moet maken als je ouders zichzelf weer eens uitnodigen. Dit verstoppen, dat aan de kant, zus een extra poetsbeurt, zo nog even opruimen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat je kunt doen en laten wat je wil? Wacht daar toch niet mee joh, doe lekker wat je wil en laat hun adviezen voor wat het is. Het is hun probleem als ze liever hebben dat je het kussen op je stoel omdraait, niet het jouwe.
Zo zonde, straks worden ze 110 en ga jij pas als bejaarde écht je eigen leven leiden.
Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat vertellen gewoon.
Haha ja.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Weet nog dat ik als 18 jarige tegen m'n moeder zei "nog 1x commentaar en je komt m'n kamer niet meer in". Nou, het was snel klaar met het commentaarMaar ja als 18 jarige zeg je dat makkelijker waarschijnlijk, dan als je je ouders eerst 30 jaar die ruimte wel hebt gegeven.
Met voorwoord van Paprika.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwiwi's Kwaliteitsadvies.
365 tips & tricks hoe om te gaan met ouders en schoonouders
Dan laat je ze gewoon niet meer binnen, omdat het je "teveel ergenis oplevert en energie kost". Je hebt het meerdere keren gezegd, dan maar zo.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog niet gedaan heb.
Hoppa weer ruzie.
Je hebt geen last van je ouders maar van je eigen karakter.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor, maar het is gewoon storend. Heel erg storend. En het vreet ook energie. Dat je hoe oud je ook bent, altijd een extra waakronde door je eigen huis moet maken als je ouders zichzelf weer eens uitnodigen. Dit verstoppen, dat aan de kant, zus een extra poetsbeurt, zo nog even opruimen.
En dan maar afwachten waar er nou weer commentaar op komt. Nu zijn het de kussens van de stoel. Volgende keer geef ik die eenvierdubbele salto met anderhalve schroef en dan is er weer ergens anders gezeik op.
Ik wil gewoon dat gezeik niet meer.
Maar ja a) het is goed bedoeld dus je mag er niet eens wat van denken laat staan zeggen
en b) die mensjes lopen tegen de 80 dus ga dan nog maar eens gedrag veranderen.
En nee ik hoop echt niet dat ze 110 worden. Dan zou ik me echt een Charles III voelen. 73 jaar op het kinderbankje en DAN NOG AAN HET WERK MOETENZo'n man is niet te benijden.
Nee, dan had je net als ik en velen met mij gewoon even ruzie gehad.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja.
Als ik dat op m'n 18e gezegd had was ik vermoord
Tien tips om poep uit voegen te krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met voorwoord van Paprika.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met voorwoord van Paprika.
Lol. Mijn moeder had gezegd het is mijn huis en zolang je hier woont mijn regelsquote:Op woensdag 4 september 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Weet nog dat ik als 18 jarige tegen m'n moeder zei "nog 1x commentaar en je komt m'n kamer niet meer in". Nou, het was snel klaar met het commentaarMaar ja als 18 jarige zeg je dat makkelijker waarschijnlijk, dan als je je ouders eerst 30 jaar die ruimte wel hebt gegeven.
Ik woonde op kamersquote:Op woensdag 4 september 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Mijn moeder had gezegd het is mijn huis en zolang je hier woont mijn regels
Vermoeiend.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor, maar het is gewoon storend. Heel erg storend. En het vreet ook energie. Dat je hoe oud je ook bent, altijd een extra waakronde door je eigen huis moet maken als je ouders zichzelf weer eens uitnodigen. Dit verstoppen, dat aan de kant, zus een extra poetsbeurt, zo nog even opruimen.
En dan maar afwachten waar er nou weer commentaar op komt. Nu zijn het de kussens van de stoel. Volgende keer geef ik die eenvierdubbele salto met anderhalve schroef en dan is er weer ergens anders gezeik op.
Ik wil gewoon dat gezeik niet meer.
Maar ja a) het is goed bedoeld dus je mag er niet eens wat van denken laat staan zeggen
en b) die mensjes lopen tegen de 80 dus ga dan nog maar eens gedrag veranderen.
En nee ik hoop echt niet dat ze 110 worden. Dan zou ik me echt een Charles III voelen. 73 jaar op het kinderbankje en DAN NOG AAN HET WERK MOETENZo'n man is niet te benijden.
Oh dan wel jaquote:Op woensdag 4 september 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woonde op kamersAnders had ze gelijk gehad ja.
Zou Paprika ook hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vermoeiend.
Gewoon schijt hebben. Jouw huis jouw leven.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Paprika durft hier inmiddels niet meer op bezoek te komen trouwens. Mission accomplished
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Paprika durft hier inmiddels niet meer op bezoek te komen trouwens. Mission accomplished
Sorry maar dat is wel zo.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Als je na een opmerking over de kussens hoopt dat je ouders morgen sterven moet je toch eens met een gediplomeerd iemand gaan praten.
Ideaal!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:44 schreef Karzai het volgende:
mijn moeder ging zelf het huis uit en ik bleef achter op mijn 18e, nog twee vrienden erbij gehaald om de huur te kunnen betalen
das ook een oplossingquote:Op woensdag 4 september 2024 20:44 schreef Karzai het volgende:
mijn moeder ging zelf het huis uit en ik bleef achter op mijn 18e, nog twee vrienden erbij gehaald om de huur te kunnen betalen
Daar zijn ook wel wat poesta- en kabeljauwse twisten overheen gegaanquote:Op woensdag 4 september 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Het doel heiligt de middelenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel wat poesta- en kabeljauwse twisten overheen gegaan
Oh, leuke twistquote:Op woensdag 4 september 2024 20:45 schreef Karzai het volgende:
na een half jaar kwam ze echter weer terug toen de relatie uit was
Make Industrieterreinen Great Againquote:Op woensdag 4 september 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej, ik mag het land weer in
Daarna met zijn beste vriend samen gaan wonen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, leuke twistToen woonde ze met jou en die 2 vrienden?
GTST is er niks bij.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna met zijn beste vriend samen gaan wonen.
nee die gingen weer wegquote:Op woensdag 4 september 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, leuke twistToen woonde ze met jou en die 2 vrienden?
Ik ga er vooral heen voor de National Parks hoor, daar hoef ik geen industrieterreinenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Make Industrieterreinen Great Again
@Budapestenaar zou Los een tieketje moeten kopen?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht dat Hulst vlakbij was..ligt het in fucking Belgie! Moet via Antwerpen.![]()
Lijkt me echt prachtig om daar te wandelen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er vooral heen voor de National Parks hoor, daar hoef ik geen industrieterreinen
Hoho, Hulst in wel Nederland, je moet alleen via België om er te komen (of via de betaalde Westerscheldetunnel een eindje omrijden)quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht dat Hulst vlakbij was..ligt het in fucking Belgie! Moet via Antwerpen.![]()
Ah jawel joh kleintje voor de heck of itquote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er vooral heen voor de National Parks hoor, daar hoef ik geen industrieterreinen
En dan neergeschoten worden door een trigger happy amerikaan omdat je er niks te zoeken hebt.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh kleintje voor de heck of it
Je schrijft FUCKING BELGIË verkeerd.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoho, Hulst in wel Nederland, je moet alleen via België om er te komen (of via de betaalde Westerscheldetunnel een eindje omrijden)
niet voerenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoho, Hulst in wel Nederland, je moet alleen via België om er te komen (of via de betaalde Westerscheldetunnel een eindje omrijden)
Is het ook, zeker ook op zulke plekken die zo overweldigend groots zijn en waar je van bovenop de berg de kromming van de aarde kunt zienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt prachtig om daar te wandelen.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook, zeker ook op zulke plekken die zo overweldigend groots zijn en waar je van bovenop de berg de kromming van de aarde kunt zien
[ afbeelding ]
Ja ok, Zeeuws-Vlaanderen danquote:Op woensdag 4 september 2024 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je schrijft FUCKING BELGIË verkeerd.
haah hoaxquote:Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook, zeker ook op zulke plekken die zo overweldigend groots zijn en waar je van bovenop de berg de kromming van de aarde kunt zien
[ afbeelding ]
Ben wel beetje jaloers.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zijn alle mensen?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die waren er niet zoveel, het heet niet voor niets Hidden Lakequote:
Hoog in de VS, dat is van de Blackfeet zo te zien?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die waren er niet zoveel, het heet niet voor niets Hidden LakeMoet je ook eerst een paar kilometer over een berg/gletsjer heen op 2500m hoogte https://www.alltrails.com/ar/trail/us/montana/hidden-lake-trail
Ligt er zo te zien naast, Glacier zelf is overheidsgrond van de NPSquote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog in de VS, dat is van de Blackfeet zo te zien?
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schipholkrimp teruggedraaid
Natuurbeleid van tafel
Bed-bad-brood afgeschaft
50 tanks en nog wat pangijzer erbij
We zijn begonnenDag wat? Vier?
Ja trouwens, de originele bewoners hebben ze later maar zelden de echte kersen op de taart nagelaten.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er zo te zien naast, Glacier zelf is overheidsgrond van de NPS
Intern gebruik binnen de landsgrenzenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die tanks zijn een beetje onzin want de Oekraine oorlog heeft wel laten zien dat tanks achterhaald zijn
Wel leuk om te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die tanks zijn een beetje onzin want de Oekraine oorlog heeft wel laten zien dat tanks achterhaald zijn
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik ontevreden ben met dit kabinetquote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schipholkrimp teruggedraaid
Natuurbeleid van tafel
Bed-bad-brood afgeschaft
50 tanks en nog wat pangijzer erbij
We zijn begonnenDag wat? Vier?
Beetje hetzelfde als met die druks.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intern gebruik binnen de landsgrenzen
Nou nee ik ook niet. Maar ja, maar eens zien waar ddit allemaal toe gaat leidenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik ontevreden ben met dit kabinet
En dan een paar duizend mensen met een kartonnen bordje boven het hoofd die samen het portret van onze grote leider maken?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan om ieder jaar te doen.
Zo jammer dat er populistische partijen voor nodig zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee ik ook niet. Maar ja, maar eens zien waar ddit allemaal toe gaat leiden
Nou ja die vrolijke drugsmeneren zijn eigenlijk gewoon de baas in Nederland, als je die serieus aan wil pakken heb je meer aan tanks dan aan thee of pepperspray.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met die druks.
600 kilo fentanyl? Ja prima joh voor persoonlijk recreatief gebruik
Kim Jung Dick?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een paar duizend mensen met een kartonnen bordje boven het hoofd die samen het portret van onze grote leider maken?
Dick Shovequote:
Nou is thee al geprobeerd eigenlijk?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die vrolijke drugsmeneren zijn eigenlijk gewoon de baas in Nederland, als je die serieus aan wil pakken heb je meer aan tanks dan aan thee of pepperspray.
Zo jammer dat die andere partijen ons land verkloot hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo jammer dat er populistische partijen voor nodig zijn
euh.... ja je hebt wel wat terug te lezen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
heb ik hier nog iets gemist?
spannende dingen, rellen oid?
Nee, we zijn net zo braaf geweest als gewoonlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
heb ik hier nog iets gemist?
spannende dingen, rellen oid?
nuttig, nicequote:Op woensdag 4 september 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ja je hebt wel wat terug te lezen.
geen rellen, spannend is relatief.
maar nuttige gesprekken zeker
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat heb ik hier mee van doen??
Pleit Erik Ken?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat heb ik hier mee van doen??
Ja, want ik ga voor Barbie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nou den wel dat je je eigen sushi en krazanten mee moet nemenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
zijn we as weekend welkom in Rotterdam op het uitzwaaifeest?
Dit is toch ook nog wel een hitje geweest?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alien Ant Farm heeft stiekem best leuke nummers gemaakt. Jammer dat het hier in NL eigenlijk alleen bij die Jackson Cover is gebleven...
Misschien wel, maar is toen langs me heen gegaan..quote:Op woensdag 4 september 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is toch ook nog wel een hitje geweest?
Ja ik weet ook niet zo goed waarom ik die zo ken, zal wel in een spel of film hebben gezeten in die tijdquote:Op woensdag 4 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel, maar is toen langs me heen gegaan..![]()
![]()
Krijg nu wel zin in hun concert later dit jaar![]()
VVD mag vrolijk verder gaan met verklotenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo jammer dat die andere partijen ons land verkloot hebben
Ik hoor dit liedje nu echt voor het eerst volgens mij.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is toch ook nog wel een hitje geweest?
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor dit liedje nu echt voor het eerst volgens mij.
Waar spelen die?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel, maar is toen langs me heen gegaan..![]()
![]()
Krijg nu wel zin in hun concert later dit jaar![]()
.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet zo goed waarom ik die zo ken, zal wel in een spel of film hebben gezeten in die tijd
In American Pie 2 is het gewoon Smooth Criminalquote:Op woensdag 4 september 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Ze hebben wel een liedje in American Pie 2 lees ik, maar dat is niet die jij net plaatste
En ik heb nooit een American Pie film gezien
Effenaarquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In American Pie 2 is het gewoon Smooth Criminal
Dan ken je hem nuquote:
Ik ben bij film nummer 2 als tweedejaars middelbare scholier nog weleens in m'n eentje op een dinsdagmiddag de bioscoop ingeslopen omdat ik deze dame goed in me op wilde nemen:quote:Op woensdag 4 september 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Ze hebben wel een liedje in American Pie 2 lees ik, maar dat is niet die jij net plaatste
En ik heb nooit een American Pie film gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thuis toiletpapier jongen, meters....Yea, she's on crack.
Ik niet in de bios volgens mij.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
in de bios, met de rest van de brugklas ofzo?
Weet vrij zeker dat Smooth Criminal er ook in zatquote:
Zat er ook in hoor...quote:Op woensdag 4 september 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat Smooth Criminal er ook in zat
quote:
wat heb je er allemaal opstaan dan, mijn laptop is helemaal leegquote:Op woensdag 4 september 2024 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben al m'n bestanden aan het overzetten van een oude harde schijf naar een nieuwe SSD. Eens kijken hoe lang dat gaat duren
300GB genot
ik vond het super genant weet ik nog wel.. (kon er toen ook de lol niet van in zien..)quote:
300GB veel vindenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben al m'n bestanden aan het overzetten van een oude harde schijf naar een nieuwe SSD. Eens kijken hoe lang dat gaat duren
300GB genot
zelfs als puber had ik er dus niks meequote:Op woensdag 4 september 2024 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb me ook nooit echt aangetrokken tot dit soort films. Tenminste toen had ik niet de behoefte om het te kijken, Ik was natuurlijk geen puber meer toen....
500GB inmiddelsquote:Op woensdag 4 september 2024 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat heb je er allemaal opstaan dan, mijn laptop is helemaal leeg
4TB SSD genot anno 2024quote:Op woensdag 4 september 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
500GB inmiddels
Dit is 15 jaar aan meuk. Deze harde schijf was onderdeel van mijn allereerste build in 2009 en diende toen nog als grote jongen om de snellere, maar kleine, SSD te ondersteunen.
en gewoon even normaal doen en uitzoeken wat je echt nodig hebt en dat als enige overzetten is natuurlijk veel te veel werkquote:Op woensdag 4 september 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
500GB inmiddels
Dit is 15 jaar aan meuk. Deze harde schijf was onderdeel van mijn allereerste build in 2009 en diende toen nog als grote jongen om de snellere, maar kleine, SSD te ondersteunen.
precies. youtube of spotify aanslingeren en dan heb je alle muziek wel dus kan die externe schijf wel leegquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 4 september 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. youtube of spotify aanslingeren en dan heb je alle muziek wel dus kan die externe schijf wel leeg
tot het er niet meer opstaatquote:Op woensdag 4 september 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. youtube of spotify aanslingeren en dan heb je alle muziek wel dus kan die externe schijf wel leeg
Ik heb een 500GB M2 SSD gekocht 2 jaar geleden. Ik heb spijt van mijn bezuiniging op groottequote:
Ctrl+A ctrl+c ctrl+v en 3 uur geduld hebben heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en gewoon even normaal doen en uitzoeken wat je echt nodig hebt en dat als enige overzetten is natuurlijk veel te veel werk
ik heb een 2TB M2 SSD voor windows, een 4TB M2 SSD voor games, en daarnaast nog een 2TB en een 1TB ssdquote:Op woensdag 4 september 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een 500GB M2 SSD gekocht 2 jaar geleden. Ik heb spijt van mijn bezuiniging op grootte
Daar komt nu dan een 1TB SSD bij die echt al heel wat jaar lag te verstoffen in mijn bureaula die een 1TB HDD vervangt nu. Volgende upgrade wordt weer een nieuwe Windows opstartschijf, maar voorlopig even niet.
pfft.. hoop centjesquote:Op woensdag 4 september 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan sla je wel even losjes 292.409 foto's en 11.632 filmpjes over. Dat is niet waar ik jaarlijks 200 dollar voor aan Dropbox betaal.
Het voordeel van niet gamen; opslag is praktisch geen probleemquote:Op woensdag 4 september 2024 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een 2TB M2 SSD voor windows, een 4TB M2 SSD voor games, en daarnaast nog een 2TB en een 1TB ssd
die laatste 2 wil ik eigenlijk vervangen voor 1x 4TB maar mn bootdisk wil ik ook naar 4TB trekken, alleen prijzig voor een degelijk snel exemplaar (want de goedkope kakken in qua snelheid na een tijdje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |