SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jij blij dat je gebait bent om te klikkenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
@:4everblackeyed die thriller miniserie Clickbait was wel vermakelijk, als je eens door de rest van je lijst heen bentZoveel twists en turns dat ik me geen moment verveeld heb.
hmmmmmmquote:Op woensdag 4 september 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal als thailand niet bevalt kun je altijd Phoenix nog proberen![]()
NWS / Extreem hitterecord verpletterd: 100 dagen op rij boven de 38 graden
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben nu wel concurrentie zegmet GRTD die her op leeft
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
concurentie?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zou daar eens ook mee lachenquote:
als je eens iets grappigs zou zeggen denken we er over naquote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zou daar eens ook mee lachen
Damnquote:Op woensdag 4 september 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan te maken hebben met het feit dat jij programma's kijkt waar ik totaal -99% interesse in heb
De laatste keer dat ik keek was het gewoon het afvoerputje dat de KLB SC heet die precies hetzelfde doen als wat ik het DTS kliekje ooit heb zien doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zou daar eens ook mee lachen
geen oordeel. wij kijken gewoon verschillende programma'squote:
Straffe uitsprakenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was het gewoon het afvoerputje dat de KLB SC heet die precies hetzelfde doen als wat ik het DTS kliekje ooit heb zien doen.
"Concurrentie"
Rustig, ik kotst je niet uit maatje!quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van die kliek kotst me nu al uit, kan mij het verrotten.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijn, lekker veel in de file gestaan, vooral vanochtend rond Rotterdam was een drama
Ik zeg toch ook niet iedereenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rustig, ik kotst je niet uit maatje!
Hier is het ook weer feest. Hoewel, is gewoon drukker, qua files valt het wel mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijn, lekker veel in de file gestaan, vooral vanochtend rond Rotterdam was een drama
ik moet vrijdag ochtend naar schiphol. ik denk dat ik rond 7u30-8u in de buurt van rotterdam zal zijn. Moet ik het ergste verwachten?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
hij denkt dat hij de gemiddelde user van KLB SC is.quote:
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minutenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minuten
Ja, maar troost je: hoe dichter je bij schiphol komt, hoe erger het wordtquote:Op woensdag 4 september 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik moet vrijdag ochtend naar schiphol. ik denk dat ik rond 7u30-8u in de buurt van rotterdam zal zijn. Moet ik het ergste verwachten?
Frank Visser ook niet leuk?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen oordeel. wij kijken gewoon verschillende programma's
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
die twee programma's die ik noemde zijn de enige programma's die ik kijk op NL TV.
zelfs geen HHB?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
die twee programma's die ik noemde zijn de enige programma's die ik kijk op NL TV.
neuj, is te lang bezig.quote:
Ja linksom was de weg grotendeels afgesloten bij de Beneluxtunnel dus rechtsom stond het ook gewoon allemaal vastquote:
Als ik vanuit het werk niet vaker naar klanten zou moeten, had ik al lang een e-bike er bij gehadquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel echt mijn droom, op de fiets naar het werk kunnen.
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, hier is een supermarkt met normaal grijze mandjes, die nu ook een stapel rode mandjes heeft. Die kun je pakken als je open staat voor flirten![]()
Geeft je meer tijd voor jezelf, omdat jij dat waard bent, denk aan filosofische zelfontplooiing, autoyoga of een audiocursus waar je een veel betere en leukere versie van jezelf van kunt worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk waar ik een paar weken geleden nog 45 minuten over deed duurde nu 90 minuten
Oh dat is wel grappig. Heb ik wel eens eerder gelezen over een winkel. Zou leuk zijn als het echt werkt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, hier is een supermarkt met normaal grijze mandjes, die nu ook een stapel rode mandjes heeft. Die kun je pakken als je open staat voor flirten![]()
Naar mijn werk is het met de fiets meer km's dan met de auto via de snelwegquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het is iets te lastig om met de fiets te gaan.... eerst de fiets uit de garagequote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hmm, ja, snap ik. ER kan me ook niet meer zo boeien. WIDM heb ik nooit interessant gevonden.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, is te lang bezig.
met WIDM en ER had ik datzelfde... op een gegeven moment ben ik klaar met een programma na een aantal seizoenen.
Met MC ook trouwens
En ik ben actief bezig om die luxe kwijt te rakenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is in Vught ook, daar staan de lampen in het weekend ook op standje "zo zie je er net wat beter uit" en draaien ze zwijmelmuziek.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |