absoluut!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Momo het volgende:
Misschien heeft de competitie gewoon een ballad nodig als deze
Voor mij heeft het daarvoor iets te veel latijnse invloeden. Nummer 3 voelde veel meer Balkan.quote:
Volledig eens.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:50 schreef CarloV het volgende:
Dit is nu al een betere halve finale dan gisteren
De 3e semi was wel een van de betere en zo'n nummer 6 net, die zijn al drie keer voorbij gekomen in san marinoquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Volledig eens.
(Met welke van de twee semi's van San Marino vergelijk je hem?)
wel wat, maar het is een stuk minder. Ze heeft het geluk dat ze goed contrasteerd met haar voorganger.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
Doet mij denken aan het nummer van Teya vorig jaar
grappig. ik begrijp precies wat je bedoeld, maar ik wilde juist over de vele herhaling klagenquote:
Haha, ja nogal Trijntje op een podium. Wel jammer, prima nummer, maar dan wel voor iemand met ritmegevoel die kan dansen.quote:
Laat de dansers maar dansen, verder stond ze er wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha, ja nogal Trijntje op een podium. Wel jammer, prima nummer, maar dan wel voor iemand met ritmegevoel die kan dansen.
voor 13 of voor 14?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:31 schreef Momo het volgende:
Concept van de staging is hier leuk, maar het nummer ben ik zo vergeten
Dan moet ik helaas bekennen dat ik je gelijk moet geven. Op het moment zelf sprak het nummer me aan, maar nu is het inderdaad al lastig om aan te geven hoe het ook al weer ging.quote:
De reden dat ik het vroegquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:34 schreef Momo het volgende:
Al kun je voor 14 wel een beetje hetzelfde zeggen, staging is goed. Nummer is wel ok.
erg tam, inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Die meid met die keytar staat veel te hard te rocken bij dit nummer
Je moet wat als je alleen maar akkoordjes mag indrukkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Die meid met die keytar staat veel te hard te rocken bij dit nummer
Veel op het bandje denk ik. Wel kwalijk hoeveel het is bij sommige acts.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Is het nou playback of heel veel op backing?
Gevalletje ja toch nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is toch deze gast? Die had zich toch teruggetrokken? Grapjas dat het is.
Heel goed. Laat ze maar tegen heilige huisjes aanschoppen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Momo het volgende:
Deze inzending maakt nogal veel los bij een bepaalde groep in Servië
Nee, winnen doet het hopelijk niet als statement enkel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Maar laten we wel wezen. Echt goed is het niet.
Misschien targetten ze alleen de jongeren en meer westerse serviërs. En de NF alleen de oudjes en conservatievelingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Dit valt mij weer op: De NF is in Kyrillisch alfabet maar de reclames in Latijns alfabet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |