Nog steeds niet een hogere begroting kunnen rondbreien in de best betalende Champions League ooit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n schitterende rubriek.
nah eerlijk is eerlijk ze kiezen wel veel voor de Ajax potjes dus zo raar is die uitspraak niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n schitterende rubriek.
Ook omdat we wel de zwakste burgemeesteres van Nederland hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nah eerlijk is eerlijk ze kiezen wel veel voor de Ajax potjes dus zo raar is die uitspraak niet.
NEEquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nah eerlijk is eerlijk ze kiezen wel veel voor de Ajax potjes dus zo raar is die uitspraak niet.
Vorige keer was het in Rotterdam bij die islamist.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook omdat we wel de zwakste burgemeesteres van Nederland hebben natuurlijk
Die staat dan ook op nummer 2quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorige keer was het in Rotterdam bij die islamist.
Volgens mij heeft islam er weinig mee te maken maar goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorige keer was het in Rotterdam bij die islamist.
Eens, maar wilde hem toch even benoemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft islam er weinig mee te maken maar goed
Omdat we niet zo populair zijn komt omdat we de grootste en beste club van het land zijn (Dat heet jaloezie). Dat krijgt de meeste aandacht. Leer je dit niet op Harvard moker debiel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NEE
Ze kiezen gewoon voor de risico wedstrijden
En aangezien ajax helemaal niet zo populair is in nederland buiten amsterdam is bijna elke wedstrijd van ajax een risico wedstrijd....
wel bij de feiten blijven he
Wat benoemen? De burgemeester van rotterdam is heel professioneelquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar wilde hem toch even benoemen.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar wilde hem toch even benoemen.
Neequote:Op vrijdag 6 september 2024 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat we niet zo populair zijn komt omdat we de grootste en beste club van het land zijn (Dat heet jaloezie). Dat krijgt de meeste aandacht. Leer je dit niet op Harvard moker debiel?
Het ging toch weer heel even goed.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
Je bent gewoon het lachertje van Europa de afgelopen 2 seizoenen.....
Volgens mij kan je het als burgemeester nooit echt goed doen bij het voetbalpubliek. Dat slechtste burgemeester ooit hoor je bij elke stad terug uit die hoekquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hij staat op nummer twee van slechtste ooit
Nee, Klaas heeft helaas weer een terugval gehad.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging toch weer heel even goed.
Van der LaanGODquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het als burgemeester nooit echt goed doen bij het voetbalpubliek. Dat slechtste burgemeester ooit hoor je bij elke stad terug uit die hoek
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Tjacka het volgende:
kut eberhard van der laan
wat een debiel
Ja dat werd ook pas een goede burgemeester toen hij dood was.quote:
Dit dus. Het is nooit goed. Of je nou Bruls, Aboetaleb of Halsema heet. Dat is trouwens niet alleen bij die groep. Burgemeesters kunnen het zelden voor iedereen goed doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het als burgemeester nooit echt goed doen bij het voetbalpubliek. Dat slechtste burgemeester ooit hoor je bij elke stad terug uit die hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |