quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat niet door, niemand gaat dat risico op zich nemen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Femke gaat dat natuurlijk nooit doen.
Gewoon tweede kerstdag.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:10 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nog leuk worden om goede datum te vinden
Denk dat de KNVB er verstandig aan doet om een plan te maken waarin de competitie uitloopt. Voor het geval de politie deze acties blijft doorzetten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:10 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nog leuk worden om goede datum te vinden
Ze zouden deze ronde er gewoon helemaal uit moeten halen, kijken wat dat met het sentiment in het land doet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat de KNVB er verstandig aan doet om een plan te maken waarin de competitie uitloopt. Voor het geval de politie deze acties blijft doorzetten.
Maak je geen zorgen dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de voortgang van de Eredivisie is het dus erg belangrijk dat Ajax niet ver komt in het Europees voetbal, zodat al die gestaakte wedstrijden nog gespeeld kunnen worden
Daar zullen @:onlogisch en ik hard voor juichen.
Moet je niet tafeltennissen of Brokeback Mountain kijken. Wat feitelijk hetzelfde is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de voortgang van de Eredivisie is het dus erg belangrijk dat Ajax niet ver komt in het Europees voetbal, zodat al die gestaakte wedstrijden nog gespeeld kunnen worden
Daar zullen @:onlogisch en ik hard voor juichen.
Dit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:40 schreef alopio het volgende:
Wel vermoeiend dat de politie weer het voetbal misbruikt. Ga gewoon op dinsdag op het malieveld staan.
Je hebt wel een grote mond, terwijl je eigen club maar 5 punten uit drie wedstrijden heeft gehaald, en dat ook nog tegen geen bijzondere teams. Ik denk dat het beter is om eerst naar je eigen club te kijken. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:14 schreef klaasweetalles het volgende:
De druk wordt dan wel heel groot op ajax als er weer een wedstrijd niet doorgaat
Het gat met punten wordt dan groter en groter
het kan dan weer een psychologische invloed gaan krijgen op de spelers net als vorig seizoen
dit wordt misschien weer genieten
Jankagentjes weten dat ze dan iedereen tegen krijgen. Nu alleen Ajax. Grootste club, landelijke uitstraling, aandacht to the max.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zouden deze ronde er gewoon helemaal uit moeten halen, kijken wat dat met het sentiment in het land doet.
Zou Klaas zich hier ook nog laten zien als Ajax na de inhaalwedstrijd tegen Fortuna boven Feyenoord staat, met twee wedstrijden minder?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond, terwijl je eigen club maar 5 punten uit drie wedstrijden heeft gehaald, en dat ook nog tegen geen bijzondere teams. Ik denk dat het beter is om eerst naar je eigen club te kijken. Hoogmoed komt voor de val.
Goed punt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Geen boetes uitschrijven voor een week. Daar heb je meer aan. Maar nee, zoals normaal lekker het voetbal misbruiken.
Daar krijgt dit tuig echt mij niet bij mee. In tegendeel.
Ik vind dit zo’n schitterende rubriek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu alleen Ajax. Grootste club, landelijke uitstraling, aandacht to the max.
Je verwart dom onderbuikgelul met een goed punt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat durven ze niet want ze weten dat ome staat dan heel boos wordt.
De grootste hooligans hebben een schild en stok in hun handquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Geen boetes uitschrijven voor een week. Daar heb je meer aan. Maar nee, zoals normaal lekker het voetbal misbruiken.
Daar krijgt dit tuig echt mij niet bij mee. In tegendeel.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond, terwijl je eigen club maar 5 punten uit drie wedstrijden heeft gehaald, en dat ook nog tegen geen bijzondere teams. Ik denk dat het beter is om eerst naar je eigen club te kijken. Hoogmoed komt voor de val.
doe is rustigquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou Klaas zich hier ook nog laten zien als Ajax na de inhaalwedstrijd tegen Fortuna boven Feyenoord staat, met twee wedstrijden minder?
Is weinig aan gelogen toch, dinsdag speelt NL elftal in Amsterdam tegen Duitsland nog wel, die wedstrijd hadden ze ook kunnen pakken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n schitterende rubriek.
Denk niet dat zich veel mensen druk maken als ze bij PSV zouden staken. (Ik niet immers).quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n schitterende rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |