Ze kiezen niet voor de meest begripvolle sector inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit soort stakingen gaan weinig oplossen behalve heel veel boze mensen toch?
Heracles - Almere was kennelijk ook geen optie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen geen signaal vanuit de politiek dus gaan we weer bij het voetbal staken.
Prinsjesdag klinkt dan als juist de perfecte plek, maar dat durven die schijtleiers niet.
Ja, maar de politiek houdt de poot nogal stijf. Ik geloof niet dat ze wel overstag gaan als ze nog 3x Ajax stakenquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles - Almere was kennelijk ook geen optie.
Probleem is voor hun dat gemiddeld 7 van de 9 wedstrijden per weekend helemaal geen politie nodig heeft, dusja. De keuze begrijp ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of Feyenoord - Leverkusen. De UEFA speelt dit spelletje ongetwijfeld niet zo makkelijk mee als de KNVB.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel jammer dat de tokkies van Ajax zich niet kunnen inhouden waardoor deze wedstrijd dus niet doorgaat zonder politiequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probleem is voor hun dat gemiddeld 7 van de 9 wedstrijden per weekend helemaal geen politie nodig heeft, dusja. De keuze begrijp ik dan ook wel weer.
Toch bizar dat de bus van FC Utrecht niet aan kan komen zonder politie-inzet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat de tokkies van Ajax zich niet kunnen inhouden waardoor deze wedstrijd dus niet doorgaat zonder politie
@:ggmm
Gewoon 3 punten geven, overmacht.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die wordt dus ook afgelast.
Dat wordt geen winterstop voor jullie, ja jammer
Dom gelul. Geen enkel groot evenement kan zonder politie doorgang vinden. Zelfs bij Concert at Sea loopt politie rond.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat de tokkies van Ajax zich niet kunnen inhouden waardoor deze wedstrijd dus niet doorgaat zonder politie
@:ggmm
Echt een rare opmerking inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dom gelul. Geen enkel groot evenement kan zonder politie doorgang vinden. Zelfs bij Concert at Sea loopt politie rond.
4D schaken van Kroes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
Ajax doet er met deze selectie gewoon alles aan om tot de winterstop geen wedstrijden te spelen
Tamelijk briljant
Brubbie alsnog niet fit voor Ajax - Fortuna genotquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:59 schreef over_hedge het volgende:
Wel genoeg tijd om te trainen zo. Als er nu straks nog iemand niet fit is weet ik het ook niet meer
"De training was intensief. Brobby kan 60 min spelen morgen"quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brubbie alsnog niet fit voor Ajax - Fortuna genot
Gaat niet door, niemand gaat dat risico op zich nemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:01 schreef Bofjijff het volgende:
Maar het gaat dus al niet door is de conclusieLogistiek met bijv de uitbus is het denk ik beter te regelen dan bij de kuip maar benieuwd wat femke gaat doen.
Femke gaat dat natuurlijk nooit doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:01 schreef Bofjijff het volgende:
Maar het gaat dus al niet door is de conclusieLogistiek met bijv de uitbus is het denk ik beter te regelen dan bij de kuip maar benieuwd wat femke gaat doen.
12 maart kan welquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:10 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nog leuk worden om goede datum te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |