Daarvoor is incognito mode uitgevonden.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het gay is om Martial zijn dijen te googlen vanwege een fragiel ego.
Dat vind ik een wat simplistisch cliché, ik vond Overmars aan het eind ook een stuk beter dan aan het begin (op voetbaltechnisch gebied).quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax is een miljoenenbedrijf, geen leerschool.
Och gossie Carmen gaat haar abonnement opzeggenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:01 schreef Houniet het volgende:
Mega spandoek van Ajax-sponsor beklad in Eindhoven, Ziggo kaatst bal terug
https://www.omroepbrabant(...)ggo-kaatst-bal-terug
. Wat een volk hebben we in Nederland.
En in miljoenenbedrijven gaat altijd alles goed natuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2024 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat simplistisch cliché, ik vond Overmars aan het eind ook een stuk beter dan aan het begin (op voetbaltechnisch gebied).
(Of is het een verwijzing naar Van Praag?)
Ik vond hem in het midden zo'n beetje het best (de secretaresses ook), maar zonder gekheid, Bergwijn kwam uit zijn koker en Wijndal ook, misschien dat hij, als hij was gebleven het dan net niet gedaan had, dat weten we niet. Uiteindelijk heeft Hamstelaar uitgevoerd wat in zijn koker zat.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat simplistisch cliché, ik vond Overmars aan het eind ook een stuk beter dan aan het begin (op voetbaltechnisch gebied).
(Of is het een verwijzing naar Van Praag?)
Oktober 2023: Huntelaar kampt met burn-out en legt taken tijdelijk neer.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem in het midden zo'n beetje het best (de secretaresses ook), maar zonder gekheid, Bergwijn kwam uit zijn koker en Wijndal ook, misschien dat hij, als hij was gebleven het dan net niet gedaan had, dat weten we niet. Uiteindelijk heeft Hamstelaar uitgevoerd wat in zijn koker zat.
Hoe is het trouwens met Huntelaar?
Hoe de wisselwerking met Godts is? De wisselwerking is goed. Natuurlijk moeten nog heel veel dingen beter, maar ik denk dat we elkaar goed aanvoelen. En dat we zeker de beste van Nederland zijn, samen aan die linkerkant. Ik denk dat als we echt gas geven, ook een goed linkerkantje hebben voor Europa. ~ O. Wijndal, 5 september 2024.quote:
Dank jequote:
Zoals ik het lees hebben ze gewacht tot Bergwijn rond was met alle benodigde documenten van Sulemana te bemachtigen en dat schijnt niet volledig gelukt te zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 06:35 schreef manny het volgende:
Heb ik iets gemist, is er duidelijk waarom ze te laat waren? Vinkje weer?
De altijd vervelende teringpolitie mag wel eens optyfen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook politiestaking bij Ajax - Utrecht?
Knjb. Ze willen gewoon dat Ajax straks 18e staat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook politiestaking bij Ajax - Utrecht?
Prinsjesdag zullen ze wel niet durvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd vervelende teringpolitie mag wel eens optyfen.
Eens, ik begin die mannetjes onderhand ook wel moe te worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd vervelende teringpolitie mag wel eens optyfen.
Ja, dit soort stakingen gaan weinig oplossen behalve heel veel boze mensen toch?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen geen signaal vanuit de politiek dus gaan we weer bij het voetbal staken.
Prinsjesdag klinkt dan als juist de perfecte plek, maar dat durven die schijtleiers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |