Ik heb hem nog niet zien spelen, maar hij was toch zo’n buitenkansje??quote:Op woensdag 4 september 2024 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar traore was een overtuigende Ja volgens ons nieuwe technisch hart. Die vent loopt alsof hij al 36 is.
Ik denk dat de buitenlandse clubs sowieso zijn uitgekeken op spelers uit de eredivisie. Weinig echte klappers gezien bij de top 3. Er slagen ook bitter weinig spelers uit de eredivisie tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
Is er eigenlijk niemand gekomen voor Ramaj? Ik heb deze zomer niet zo veel Ajax nieuws gevolgd maar ik las in juni of juli ergens dat hij op de lijstjes van Chelsea, City etc stond, en dat die een miljoen of 15-20 moest opbrengen. Dat was toch ook waarom die oudere man op doel staat?
Waar las je dat precies ?quote:Op donderdag 5 september 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
Is er eigenlijk niemand gekomen voor Ramaj? Ik heb deze zomer niet zo veel Ajax nieuws gevolgd maar ik las in juni of juli ergens dat hij op de lijstjes van Chelsea, City etc stond, en dat die een miljoen of 15-20 moest opbrengen. Dat was toch ook waarom die oudere man op doel staat?
Gelukkig moet die dit jaar 132 wedstrijden spelen, dus kunnen we hem veel aan het werk zienquote:Op donderdag 5 september 2024 06:47 schreef klaasweetalles het volgende:
godts is de enige speler met talent bij 020
Hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 5 september 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb deze zomer niet zo veel Ajax nieuws gevolgd
Depayquote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Jammer dat deze Ghanees niet komt, misschien is er een andere Ghanees beschikbaar ?
Miranchukquote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zoek naar wat uit
https://www.transfermarkt.nl/statistik/vertragslosespieler
Ik zie dat André Ayew beschikbaar is. Mooie sierlijke linksbuiten. Wie belt Kroes ?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zoek naar wat uit
Erg vermakelijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb deze zomer niet zo veel Ajax nieuws gevolgd
Kroes zei al dat hij “geleerd” heeft hiervan.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik had niet echt meegekregen dat Ajax aardig wat boden van rond de 20 miljoen op Bergwijn in een eerder stadium heeft afgewezen? Dat maakt de uiteindelijke uitkomst omtrent de linksbuitenpositie wel wat laakbaarder.
Dat denk ik dus ook. Met als klapper Antony die voor 100 mio naar de top van Engeland gaatquote:Op donderdag 5 september 2024 02:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenlandse clubs sowieso zijn uitgekeken op spelers uit de eredivisie. Weinig echte klappers gezien bij de top 3. Er slagen ook bitter weinig spelers uit de eredivisie tegenwoordig.
Martial, Yusuf Yazıc en Andre Gomes.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zoek naar wat uit
Martial voor de spits positie?quote:Op donderdag 5 september 2024 08:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Martial, Yusuf Yazıc en Andre Gomes.
Bel Kroes even.
En zijn dijen?quote:Op donderdag 5 september 2024 08:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij is rechts, zwart en snel. Lijkt mij prima in het profiel van linksbuiten te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |