dat was het ook. Mensen verwachten hier wonderen zo te lezen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Tja de vraag is waar dit fout is gegaan, maar het was allemaal zo last minute... kan eigenlijk niet zeggen dat ik er heel rouwig om ben, had op basis van zijn prestaties toch al wel twijfels of hij veel toegevoegde waarde zou hebben.
Ach hij moet nog leren bij een beursgenoteerd bedrijf .quote:Op woensdag 4 september 2024 21:11 schreef Scorpie het volgende:
Laten we niet al te dramatisch doen, we kunnen over 3 maanden de zooi repareren op linksbuiten, maar dat Kroes niet zo snugger bezig is geweest is wel duidelijk
Een zakenman als TD, goh dat werkt niet. Mooi lullen te weinig poetsen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat die kale dwerg niet wist dat je eigenlijk altijd te laat bent als je nog na een bepaald tijdstip je shit moet regelen
Beetje zelfde verhaal als met dat ventje van Feyenoord, dan kan je het beter bij voorbaat al stopzetten.
Eens. Laten we niet doen alsof deze speler nou zo fantastisch is.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:37 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig. Meer ruimte voor eigen jeugd.
Gewoon een carriere die al een tijdje nergens naartoe aan het gaan is. Dan hadden we met Traore en Sulemana twee grabbeltonpogingen gehad.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Laten we niet doen alsof deze speler nou zo fantastisch is.
Maar traore was een overtuigende Ja volgens ons nieuwe technisch hart. Die vent loopt alsof hij al 36 is.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon een carriere die al een tijdje nergens naartoe aan het gaan is. Dan hadden we met Traore en Sulemana twee grabbeltonpogingen gehad.
Hlynson heeft al genoeg moeite met een plek op 10.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:48 schreef papert het volgende:
Wel heel erg hopen dat Gods niet geblesseerd raakt. Zou Hlynsonn nog als hangende linksbuiten kunnen spelen?
Sta je wel 15 punten achter de nummer 3quote:Op woensdag 4 september 2024 21:11 schreef Scorpie het volgende:
Laten we niet al te dramatisch doen, we kunnen over 3 maanden de zooi repareren op linksbuiten, maar dat Kroes niet zo snugger bezig is geweest is wel duidelijk
Ik maak me geen illusies dat met Sulemana we opeens wel 3e zouden staan.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sta je wel 15 punten achter de nummer 3
Is waar ook.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies dat met Sulemana we opeens wel 3e zouden staan.
Zie je het leven nog wel zitten? Godts blijft gewoon heel komende maanden in de winter haal je een linksbuiten erbij.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies dat met Sulemana we opeens wel 3e zouden staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |