Combinatie van factoren iddquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook omdat we wel de zwakste burgemeesteres van Nederland hebben natuurlijk
Ik denk dat je in het Nouri topic dit moet zeggen. Daar hebben een aantal users inderdaad God nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:25 schreef KingRoland het volgende:
@:wotte mag wat vaker aan God denken
Dat was toch vrij duidelijk?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel ernstig dat Gaaei aangeeft dat er niet werd getraind op verdedigen vorig seizoen.
Nouja je ging er dan toch wel vanuit dat er iets getrained is zou je zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch vrij duidelijk?
Zou het bij hem wat uitmaken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel ernstig dat Gaaei aangeeft dat er niet werd getraind op verdedigen vorig seizoen.
Daar komen jullie nu achter?!?!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaaei maakte vorig seizoen fouten die weinig met training te maken hebben. Hij kon geef pass geven over vijf meter, met drie afspeelmogelijkheden om zich heen wist hij de bal toch nog bij een tegenstander te krijgen. Die jongen heeft in verdedigend opzicht geen skills, geen inzicht, geen talent en helemaal niets te zoeken bij Ajax. Geen trainer die van hem een goede speler kan maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
het maakt het niet minder ernstig en biedt wel wat perspectief (los van gaaie)quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaaei maakte vorig seizoen fouten die weinig met training te maken hebben. Hij kon geef pass geven over vijf meter, met drie afspeelmogelijkheden om zich heen wist hij de bal toch nog bij een tegenstander te krijgen. Die jongen heeft in verdedigend opzicht geen skills, geen inzicht, geen talent en helemaal niets te zoeken bij Ajax. Geen trainer die van hem een goede speler kan maken.
Het was niet de enige verdediger he chefquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaaei maakte vorig seizoen fouten die weinig met training te maken hebben. Hij kon geef pass geven over vijf meter, met drie afspeelmogelijkheden om zich heen wist hij de bal toch nog bij een tegenstander te krijgen. Die jongen heeft in verdedigend opzicht geen skills, geen inzicht, geen talent en helemaal niets te zoeken bij Ajax. Geen trainer die van hem een goede speler kan maken.
Iedere speler is gebaat bij structuur, niet dat het hem dan meteen een goeie speler maakt, maar het zal zeker helpen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt het niet minder ernstig en biedt wel wat perspectief (los van gaaie)
Maar wel extreem slecht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was niet de enige verdediger he chef
De vraag is natuurlijk in hoeverre de perceptie van Gaaei waarheid is. Het zou goed kunnen dat er wel werd getraind op verdedigen maar dat hij het niet heeft opgemerkt en/of heeft opgepikt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt het niet minder ernstig en biedt wel wat perspectief (los van gaaie)
Klopt, zijn er meerdere verdedigers bij Ajax die zijn uitspraak bevestigen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was niet de enige verdediger he chef
Ik werd hier destijds nog ernstig gekapitteld toen ik opmerkte wat Ajax moest met een speler van Viborg, dat toen achtste of negende was geworden in de Deense competitie.quote:
meerdere spelers hebben al aangegeven dat er vorig seizoen geen plan was en nu wel, dus het maakt het wel aannemelijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk in hoeverre de perceptie van Gaaei waarheid is. Het zou goed kunnen dat er wel werd getraind op verdedigen maar dat hij het niet heeft opgemerkt en/of heeft opgepikt.
[..]
Klopt, zijn er meerdere verdedigers bij Ajax die zijn uitspraak bevestigen?
Dan ben jij in mijn ogen bijzonder slecht behandeld. En dan lachen we samen om enkele fopusers uit dit topic.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik werd hier destijds nog ernstig gekapitteld toen ik opmerkte wat Ajax moest met een speler van Viborg, dat toen achtste of negende was geworden in de Deense competitie.
Geen plan hebben is iets anders dan helemaal niet trainen op verdedigen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
meerdere spelers hebben al aangegeven dat er vorig seizoen geen plan was en nu wel, dus het maakt het wel aannemelijk in ieder geval.
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Of denk je dat ze een op een privé training krijgenquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk in hoeverre de perceptie van Gaaei waarheid is. Het zou goed kunnen dat er wel werd getraind op verdedigen maar dat hij het niet heeft opgemerkt en/of heeft opgepikt.
[..]
Klopt, zijn er meerdere verdedigers bij Ajax die zijn uitspraak bevestigen?
Er is wel wat meer fout gegaan, maar spelers van dit niveau halen kan eigenlijk niet, zeker niet als je uit je eigen opleiding dit niveau echt wel hebt. Als je wat haalt moet het voor de basis zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan ben jij in mijn ogen bijzonder slecht behandeld. En dan lachen we samen om enkele fopusers uit dit topic.
lees anders nog ff mijn reactiequote:Op zaterdag 7 september 2024 11:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen plan hebben is iets anders dan helemaal niet trainen op verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |