SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ja dit. Lees overal dat het allemaal zo typisch Ajax is, maar dat is alleen ingegeven door dat vinkje bij Haller, zoals @_-_ratjetoe_-_ ook al zei, en dan in combinatie met de kwesties rondom Kroes. Maar echt dingen als dit geval, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo specifiek aan Ajax gelieerd.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit gebeurde toch ook bij Ziyech naar PSG of nog pijnlijker De Gea naar Madrid. Wat een legende was hij daar geworden.
Eens, zelfs als het maar weer op huurbasis is. Beter dan de bank warmhouden en nog verder in transferwaarde zakken.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Hopelijk gaat Akpom nog naar Panathinaikos
Is dat concreet dan?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Hopelijk gaat Akpom nog naar Panathinaikos
Vast niet, maar het is het enige gerucht.quote:
En dan, wat zijn de consequenties?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Streep door Sulemana dus.
Wat vinden we van deze transferperiode van Kroes? Heel goed is het allemaal niet natuurlijk. Dat mag ook geëvalueerd worden.
6.5, had de markt niet mee maar zo’n domme fout met het te laat inleveren van het papierwerk waardoor je zonder fatsoenlijke linksbuiten naar de winterstop moet, plus dat je met 3 spitsen zit wat gezeik op gaat leveren zijn hem toch wel aan te rekenen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Streep door Sulemana dus.
Wat vinden we van deze transferperiode van Kroes? Heel goed is het allemaal niet natuurlijk. Dat mag ook geëvalueerd worden.
Hij krijgt vooralsnog een voldoende. Ik denk dat er gewoon niet meer mogelijk was dan dit, dus ik kan hem weinig kwalijk nemen. Maar hij heeft ook geen mirakels weten te verrichten. Als hij Wijndal, Tahirovic en eventueel Akpom nog weet te lozen tegen acceptabele voorwaarden krijgt hij een goed.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden we van deze transferperiode van Kroes?
Het zal toch echt veel beter moeten want dit was natuurlijk weer amateur uur. We zijn geen amateur club waar je wat mag aanmodderen he.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan, wat zijn de consequenties?
Dus wegsturen en kijken of de volgende het wel goed doet?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal toch echt veel beter moeten want dit was natuurlijk weer amateur uur. We zijn geen amateur club waar je wat mag aanmodderen he.
Enige transfer waar ik wel wat in zie is Weghorst en of die nu echt nodig was...
Nee, maar Kroes hoeft niet te rekenen op een bonus bij zijn functioneringsgesprek vanwege goede resultaten in de transferperiode wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wegsturen en kijken of de volgende het wel goed doet?
Nouja zijn hele act bij Ajax is tot nu toe geen succes laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wegsturen en kijken of de volgende het wel goed doet?
Oke, ik zie het minder zwart in dan jij.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja zijn hele act bij Ajax is tot nu toe geen succes laten we eerlijk zijn.
Het helpt ook niet echt mee dat die man stoere taal uitslaat terwijl hij op een krukje moet staan.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja zijn hele act bij Ajax is tot nu toe geen succes laten we eerlijk zijn.
Nouja zijn we "skin in the game" alweer vergeten?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, ik zie het minder zwart in dan jij.
Nee, het was niet wat gehoopt. Maar dat geeft hij ook zelf aan.
Dus op naar de volgende transferperiode en daarna gaan we eens kijken hoe het er nou echt voorstaat.
Nu weer wisselen lijkt me echt het domste wat te doen.
Daarnaast vind ik de transfer van Weghorst op dit moment minder goed uit te leggen dan die van Rugani.
Traori oke,quote:Op woensdag 4 september 2024 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja zijn we "skin in the game" alweer vergeten?
Rugani is toch ook niks en Traore waar iedereen het over eens was lijkt zowaar nog een veel grotere mispeer.
Rugani is toch gewoon een knetter dure bankzitter of gaat die ineens op links centraal spelen?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Traori oke,
Rugani echt niet eens.
Die gaat echt wel spelen. En kan zomaar nog een stuk meerwaarde hebben, wat je nu ook al van spelers hoort.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rugani is toch gewoon een knetter dure bankzitter of gaat die ineens op links centraal spelen?
Dat knetterduur weet echt niemand. Ook gehoord dat juventus een gedeelte vh salaris betaald (pantelic podcast)quote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat echt wel spelen. En kan zomaar nog een stuk meerwaarde hebben, wat je nu ook al van spelers hoort.
En is ie knetter duur ja?
Hij zal niet bij Ajax spelen omdat hij het zo leuk vind.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat echt wel spelen. En kan zomaar nog een stuk meerwaarde hebben, wat je nu ook al van spelers hoort.
En is ie knetter duur ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |