SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel omslachtiger. nu weet hij zeker dat hij er geen omkijken naar heeft
Dat bestaat nietquote:Op woensdag 4 september 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
was maar een grapje ik zoek liever een normale relatie zonder ervoor te hoeven betalen
https://ziggodome.nl/events/159b656c-a778-42bd-a1eb-0adedda7a491quote:Op woensdag 4 september 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor Bowie had ik dit zonder nadenken neergelegd, tot ¤ 500 wel zonder nadenken denk ik. MAARJA
nee dat nietquote:Op woensdag 4 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bestaat niet![]()
Ben je actief aan het zoeken?
en die tickets zijn niet beschikbaar, dus dan kun je of vip kopen of ticketswap = minimaal 200 euroquote:Op woensdag 4 september 2024 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://ziggodome.nl/events/159b656c-a778-42bd-a1eb-0adedda7a491
dat vanaf zegt ook niets
ja ik word aan alle kanten gek gemaakt, heb geen privacy meer, kan niet meer normaal over straat en ik vertrouw geen hond meer zelfs mijn eigen moeder nietquote:Op woensdag 4 september 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dan kan het nog wel even duren (hoeft niet)
is je moeder een hond dan?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik word aan alle kanten gek gemaakt, heb geen privacy meer, kan niet meer normaal over straat en ik vertrouw geen hond meer zelfs mijn eigen moeder niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zou dit bespreken met je hulpverleningquote:Op woensdag 4 september 2024 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik word aan alle kanten gek gemaakt, heb geen privacy meer, kan niet meer normaal over straat en ik vertrouw geen hond meer zelfs mijn eigen moeder niet
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
is je moeder een hond dan?nee dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kut karzai. En dit is allemaal terwijl je medicijnen neemt?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Omdat je daar snel weg wil?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Zin om hard te lopen, heb dat wel vaker tijdens het werken op locatie. Misschien maar hardloopspullen meenemen, opzich wel een idee
Psychiatrische hulp zoeken in plaats van een kut.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, die helpen niet zoveel doe mijn best om mij open op te stellen en mij eroverheen te zettenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kut karzai. En dit is allemaal terwijl je medicijnen neemt?
neenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je daar snel weg wil?
spread hate, not love x2quote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychiatrische hulp zoeken in plaats van een kut.
heb ik gedaan, meerdere kerenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychiatrische hulp zoeken in plaats van een kut.
Jammer maar beter iets dan niets ofzoquote:Op woensdag 4 september 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, die helpen niet zoveel doe mijn best om mij open op te stellen en mij eroverheen te zetten
Wat vermoeiend zegquote:Op woensdag 4 september 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
ik word gewoon compleet gek na een dag onder de mensen
Neem eens contact op met Solutions, Don Schothorst had daar een paar opvangmogelijkheden voor gevallen die veel op die van jou lijken, en voor hemzelf natuurlijk ook toen hij nog leefde.quote:
lolquote:Op woensdag 4 september 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even je kakelkop houden svp.
nee huurhuisje voorlopig. En je eet daar eigenlijk altijd buiten de deur dus oven is nog wat overbodigquote:Op woensdag 4 september 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kopen? Of heb je niet je eigen woning
Hoe moet je dan ooit een goede huisvrouw worden?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee huurhuisje voorlopig. En je eet daar eigenlijk altijd buiten de deur dus oven is nog wat overbodig
Dan je lokale eetgelegenheid die laten maken.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee huurhuisje voorlopig. En je eet daar eigenlijk altijd buiten de deur dus oven is nog wat overbodig
ja nietquote:Op woensdag 4 september 2024 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit een goede huisvrouw worden?
ahh, ook ontbijt/lunch buiten de deur? ik gebruik mijn oven écht overdreven veelquote:Op woensdag 4 september 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik lees het al, @dud0r is ook jouw voorbeeldquote:
nopequote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees het al, @:dud0r is ook jouw voorbeeld
Ja eigenlijk wel al zal ik denk ik voor ontbijt wel iets van boodschappen halenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh, ook ontbijt/lunch buiten de deur? ik gebruik mijn oven écht overdreven veelook voor tussendoor snacks
cripsy pork daar en daarquote:Op woensdag 4 september 2024 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk na een week bedstrapatsen DE vraag "schat wat eten we eigenlijk?"
Oehlala wat lekkerquote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel al zal ik denk ik voor ontbijt wel iets van boodschappen halen
Lijzige werpbig.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het zo belachelijk overkomt. En Mona Keijzer.
ja maar.. jij deelt dit nu en benadrukt iets waarmee je haar zelf juist groot maaktquote:Op woensdag 4 september 2024 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
omdat die clickbaittitel ook echt is wat het is als je het hele bericht leestquote:Op woensdag 4 september 2024 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk kussenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een pakketje van die mystery webshop.
Dit keer een beanie en een sjaal. Had eigenlijk vrijdag al binnen moeten zijn, maar vertraging bij PostNL. Dus in een beschadigde doos..
Maar wel blij, 2 leuke clubs. De Beanie is van West Ham United en die club is favoriet bij Iron Maiden, dus ook wel een beetje bij mij
Dundee United is Schots @:UitStraling
Ah. Mona Keijzer is minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. De minister die over de huren gaat dus.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar.. jij deelt dit nu en benadrukt iets waarmee je haar zelf juist groot maaktdat vond ik grappig
Ken haar overigens niet
Geimporteerde biefstuk is niet supergoedkoop daar.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is super goedkoop allemaal , vooral als het thais eten eet
juist hetgeen waar het niet over gaat op reageren....quote:
Daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die clickbaittitel ook echt is wat het is als je het hele bericht leest
Daar ben je FOK!ker voor.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
ik word gewoon compleet gek na een dag onder de mensen
nee maar over het algemeen eet je je daar stuk goedkoper natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geimporteerde biefstuk is niet supergoedkoop daar.
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist hetgeen waar het niet over gaat op reageren....
quote:
Oh hoefde het ook niet te weten want niet mijn interesse, maar bedanktquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah. Mona Keijzer is minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. De minister die over de huren gaat dus.
jaquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist hetgeen waar het niet over gaat op reageren....
de schreeuwquote:Op woensdag 4 september 2024 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De schreeuw? Of die andere?
De Schreeuw is geen mens met zijn handen voor zijn oren maar een verbaasde labrador, kijk nog maar eens.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De schreeuw? Of die andere?
mwa... jawelquote:
en dan ben ik zelfs nog accurater dan die clickbait titelquote:Recce vindt USB-floppy drive modern
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar over het algemeen eet je je daar stuk goedkoper natuurlijk
Ik vind Mona Keijzer stom. Ik vind link met titel waaruit blijkt dat Mona Keijzer stom is. Ik deel. Al dat genuanceerde gedoe en lezen van artikelen is veel te moeilijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... jawel
ik kan hier ook neerzetten
[..]
en dan ben ik zelfs nog accurater dan die clickbait titel
Geef mij eens wat van die pillen, want ik zie het echt nietquote:Op woensdag 4 september 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Schreeuw is geen mens met zijn handen voor zijn oren maar een verbaasde labrador, kijk nog maar eens.
Misschien geeft het iets van verlichting (ietsjes) om te bedenken dat iedereen zo z'n eigen shit heeft? De een wat vermoeiender dan de anderquote:
https://x.com/pascalcuijpers/status/1458831780417622016/photo/1quote:Op woensdag 4 september 2024 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef mij eens wat van die pillen, want ik zie het echt niet
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://x.com/pascalcuijpers/status/1458831780417622016/photo/1
ja let it go is de beste remediequote:Op woensdag 4 september 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien geeft het iets van verlichting (ietsjes) om te bedenken dat iedereen zo z'n eigen shit heeft? De een wat vermoeiender dan de ander
Blijft shit
relativeren is niet per se 'let it go'quote:
of acceptatie want let it go is soms iets willen wat niet realistisch isquote:
deze jaquote:Op woensdag 4 september 2024 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
relativeren is niet per se 'let it go'
Ja nu zie ik het wel...quote:Op woensdag 4 september 2024 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://x.com/pascalcuijpers/status/1458831780417622016/photo/1
Ik ben dan ook niet te missen als voorbeeld.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees het al, @:dud0r is ook jouw voorbeeld
Woah.quote:
Ik denk ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff de werkdag zit er weer op. Vroeg naar bed vanavond.
Operatie Stofwolkquote:Op woensdag 4 september 2024 16:48 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB ZO GEEN ZIN in die diploma-uitreikingmet gierende banden naar huis bij de borrel
moet wel realistisch blijven, je staat te hoog voor mijquote:Op woensdag 4 september 2024 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet te missen als voorbeeld.
[..]
Woah.
Oke oke xoxoxoxxoquote:Op woensdag 4 september 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet wel realistisch blijven, je staat te hoog voor mij
xoxoxoox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |