SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik hou het bij 0.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen krijgen nog maar 1,nogwat kinderen en dat is te weinig.
is ook niet te betalen in deze economiequote:Op woensdag 4 september 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen krijgen nog maar 1,nogwat kinderen en dat is te weinig.
ik ben meer voorstander voor halfbloedjes, die zijn vaak het mooistquote:Op woensdag 4 september 2024 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen ook voor meer zwarte Nederlanders gaan, dan kan de UN straks voedseldropping gaan regelen boven de Betuwe en moet de Action meer hangmatten inslaan.
Gewoon aan het werk zettenquote:Op woensdag 4 september 2024 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is ook niet te betalen in deze economie
Ja om te voetballen, gitaar te spelen en in reclamefolders, er moeten ook nog kerncentrales aan de gang gehouden worden, vrachtschepen gelost worden en mensen met gebroken benen gerepareerd worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben meer voorstander voor halfbloedjes, die zijn vaak het mooist
Meer hangmat meer beterquote:Op woensdag 4 september 2024 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen ook voor meer zwarte Nederlanders gaan, dan kan de UN straks voedseldropping gaan regelen boven de Betuwe en moet de Action meer hangmatten inslaan.
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zie gewoon een groot complot
eerst hugo die zegt dat we een rijke vriend moeten zoeken, nu zijn we een paar jaar verder en als we die rijke vriend dus hebben gevonden is het nu ongeveer tijd om te fokken
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja om te voetballen, gitaar te spelen en in reclamefolders, er moeten ook nog kerncentrales aan de gang gehouden worden, vrachtschepen gelost worden en mensen met gebroken benen gerepareerd worden.
kan je al weer op staan?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb trek maar niet genoeg om op te staan
Lekker in het bos hangenquote:
Het hoesten valt reuze mee, maar m'n keel doet raar en m'n stem klinkt ook andersquote:Op woensdag 4 september 2024 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon kinkhoest.
Hangmatleef beste leefquote:
Klinkt wel als covaids.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoesten valt reuze mee, maar m'n keel doet raar en m'n stem klinkt ook andersEn ik heb opvliegers en m'n hele lijf voelt gewoon zwaar en m'n gezicht voelt gesmolten, en gewoon alsof ik ben aangereden, dat idee.
M'n moeder begon van het weekend, die was grieperig. Hoesten, snot, alles, en heeft een dag in bed gelegen. En maandag begonnen m'n vader en ik ons brak te voelen. M'n zus is alleen een beetje verkouden.quote:
ze is dan gelijk zwanger van een 100-ling?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
Als Taylor Swift zwanger wordt zou dat in één klap het westerse geboortecijfer fixen![]()
Kan ook zomaar de vloek van de Vlaamse kustheks zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoesten valt reuze mee, maar m'n keel doet raar en m'n stem klinkt ook andersEn ik heb opvliegers en m'n hele lijf voelt gewoon zwaar en m'n gezicht voelt gesmolten, en gewoon alsof ik ben aangereden, dat idee.
Daar is mijn vriendin het normaal gesproken ook mee eens, maar de keer dat ik de hangmat op het balkon van de hotelkamer op de 53e vedieping hing was ze bang dat ik naar onder zou flikkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |