Oh zo éénquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met zo een dooie ingepakte kat
Harry Potter/?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met zo een dooie ingepakte kat
Ik heb net een LEGO set van Harry Potter binnen gekregen.quote:
Toch niet die van Blink?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net een LEGO set van Harry Potter binnen gekregen.3010 steentjes.
Zou vet zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airbnbtje in Mogadishu gereserveerd voor maandje
Wat is dat dan? Kasteel ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net een LEGO set van Harry Potter binnen gekregen.3010 steentjes.
Ik ken het alleen als GRTD.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Was dit niet eerst Geen Reet Te Doen op je werk?
Is dat veranderd omdat de meesten niet werken?
Dat is echt al 40-45 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Was dit niet eerst Geen Reet Te Doen op je werk?
Dat was ook wel de kutste van het stel jaquote:
Nee, en als het al zo zou zijn dan is Morti veel te bleu om dat hier te bevestigenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heeft morti al bevestigd dat het om vieze zweterige seks ging?
Die ziet er wel tof uit jaquote:
Die heeft een vriendin van mij ook in de kast staanquote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja kan kloppen ben de enige die werkt hier
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een HIV kroket ja
Veel te bang om dingen te benoemen en dan weer kwijt te rakenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en als het al zo zou zijn dan is Morti veel te bleu om dat hier te bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |