Ik kijk straks terug. Ik geniet nu al.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lol deze vrouw(ik kijk met vertreging)
Gelijk met dit programma is er de paal dansende homo op de camping.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:40 schreef Bassie48 het volgende:
Interessante reportage: bij een vrouwen van Volt bijeenkomst staan ook vrouwen die demonstreren tegen mannen met een penis in vrouwengevangenissen. Nederland wordt meer en meer een bizarre samenleving.
Nederland is een prachtig land.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelijk met dit programma is er de paal dansende homo op de camping.
Het beste TV-land ter wereld. Echt. Het is iedere avond genieten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:21 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nederland is een prachtig land.
Klopt, een bonte stoet van maffe mensen trekt aan ons voorbij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het beste TV-land ter wereld. Echt. Het is iedere avond genieten.
Daarom. Maar ook geweldige documentaires en van alles. Live Lowlands en Pinkpop etc. Laat ze maar zeiken. In Duitsland heb je iedere avond Tatort, Derrik en Humbsmbumler in Lederhosen gezang.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Klopt, een bonte stoet van maffe mensen trekt aan ons voorbij.![]()
Mijn God, kijk je daar wel eens naar?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Maar ook geweldige documentaires en van alles. Live Lowlands en Pinkpop etc. Laat ze maar zeiken. In Duitsland heb je iedere avond Tatort, Derrik en Humbsmbumler in Lederhosen gezang.
Mooi dat je me God noemt. Is het signaleren nu ook al strafbaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:38 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Mijn God, kijk je daar wel eens naar?
Wat mij betreft niet maar tegenwoordig weet je het eigenlijk niet meer zo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je me God noemt. Is het signaleren nu ook al strafbaarIk las laatst dat die Adolf ook geen lievertje was.
Ben ik nu een rechts extremist zoals Johan Derksen, Jack van Gelder en Wierd van der Duck.
SPOILER: over afl. 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 29 september 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Alf. 5: Kubuswoning en Boekenbal net vooruit gekeken en het stel weer niet teleurJa, het was weer een grappige aflevering met o.a. Irene Moors die .....SPOILER: over afl. 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science matters
Ik kijk ernaar uit om terug te kijken.quote:Op maandag 30 september 2024 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk programma. Die aflevering bij die Chinees wel het hoogtepunt tot nu toe.
quote:Marcel bezoekt een belangrijke training van Vitesse en het Oorlogsmuseum in Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |