quote:Smile 2 is een aankomende Amerikaanse psychologische bovennatuurlijke horrorfilm, geschreven en geregisseerd door Parker Finn. Het is een vervolg op Smile, het derde deel en de tweede speelfilm in de gelijknamige franchise
Ja, ik vond de "geestenshit" eigenlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:02 schreef Aberkullie het volgende:
Ik moet deel I nog kijken. Ik hou niet van geestenshit, is het dan nog een aanrader?
Ik geef het wel een kansquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond de "geestenshit" eigenlijk wel meevallen.
Ik kan er niet teveel over vertellen zonder te spoileren, maar ik zou hem zeker een keer aanzetten. Hij duurt ook maar anderhalf uur ofzo dus het is prima te doen
@Paulquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:51 schreef Speedfight het volgende:
Gisteravond deel 1 gekeken met mijn vriend, hij sprong zowat van de bank van schrik![]()
Staat tot 7 september nog op Netflix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zo leuk maar de politieagent zag er goed uit.
Al met al toch een 7.2/10.
koen wauters van clouseauquote:Op zondag 8 september 2024 01:07 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe poster is uit![]()
[ afbeelding ]
Als je kan raden op wie deze vent lijkt krijg je een like
Was er vroeger geen horror reeks?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:54 schreef GGMM het volgende:
(maar aangezien er maar 3 horrorfans op FOK zijn zal dit topic wel snel doodbloeden)
Ja, gevondenquote:
Yes! Kickje graag!quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gevonden
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIES
Misschien dat ik die binnenkort eens even nieuw leven in blaas. Horrorgenot
Ik twijfel tussen James McAvoy en Michael Shannon.quote:Op zondag 8 september 2024 01:07 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe poster is uit![]()
[ afbeelding ]
Als je kan raden op wie deze vent lijkt krijg je een like
Dat was hemquote:Op donderdag 12 september 2024 04:06 schreef kladderadatsch het volgende:
O wacht, ik weet het al! Hij lijkt op Jack Nicholson in The Shining!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |