Wat vreemd dat niemand er over praat!quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:25 schreef GGMM het volgende:
Er was afgelopen donderdag een nieuwe aflevering.
Waarom zou je je daardoor tegen laten houden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:44 schreef Momo het volgende:
Raar zeg dat mensen geen zin hebben om hier een review neer te zetten. En er vooral mensen aan het posten zijn die de serie niet kijken,
Ja, echt niemand kijkt. 40 miljoen kijkers in eerste 11 dagen volgens Google. Veel series die daar jaloers op zijn. Seizoen tot nu toe wel beter dan vorige. Echt niemand die zegt dat het allemaal briljant is. Maar gewoon een prima om naar te kijken en visueel geweldig product. En vooral Charlie Vickers vind ik qua acteerwerk er positief uit steken. Rare sfeer in een topic waar mensen niet kijken maar wel mee posten dat ze dingen uit het seizoen slecht vinden omdat ze wat dingen op het internet hebben gelezen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je je daardoor tegen laten houden.
Of bedoel je dat niemand kijkt. Nee, daar lijkt het op inderdaad.
Nog 2 afleveringen. Ik ben wel benieuwd of het 2e seizoen beter is. Hopelijk vinden we iemand die daar iets over kan zeggen.
Viel me daarvoor al op dat er niemand reageerde.quote:Op zondag 22 september 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, echt niemand kijkt. 40 miljoen kijkers in eerste 11 dagen volgens Google. Veel series die daar jaloers op zijn. Seizoen tot nu toe wel beter dan vorige. Echt niemand die zegt dat het allemaal briljant is. Maar gewoon een prima om naar te kijken en visueel geweldig product. En vooral Charlie Vickers vind ik qua acteerwerk er positief uit steken. Rare sfeer in een topic waar mensen niet kijken maar wel mee posten dat ze dingen uit het seizoen slecht vinden omdat ze wat dingen op het internet hebben gelezen.
Wij kijken iedere week. Wij vinden het wel een leuke serie en hebben geen moeite met zwarte elven ofzo.quote:Op zondag 22 september 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, echt niemand kijkt. 40 miljoen kijkers in eerste 11 dagen volgens Google. Veel series die daar jaloers op zijn. Seizoen tot nu toe wel beter dan vorige. Echt niemand die zegt dat het allemaal briljant is. Maar gewoon een prima om naar te kijken en visueel geweldig product. En vooral Charlie Vickers vind ik qua acteerwerk er positief uit steken. Rare sfeer in een topic waar mensen niet kijken maar wel mee posten dat ze dingen uit het seizoen slecht vinden omdat ze wat dingen op het internet hebben gelezen.
Maar het was inmiddels stil. En nu denk je. Laat ik er weer over beginnen want dat helpt? Want ik wil best even happen hoor <3quote:Op zondag 22 september 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar hebben dan ook vrij weinig mensen moeite meequote:Op zondag 22 september 2024 00:31 schreef miss_sly het volgende:
hebben geen moeite met zwarte elven ofzo.
Ik vind Disa echt geweldigquote:Op zondag 22 september 2024 00:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, ik kijk nog steeds. Ik hou van het koppel Durin IV en Disa, geniale combi. Ook deze aflevering weer.
Maar al met al voelde dit een beetje aan als een filler. Als we kijken waar we stonden aan het begin van de aflevering, en dan nu, was er weinig ontwikkeling.
Dat is het internet hè? De halve dag reageren in topics / bij content hoe kut het allemaal wel niet is.quote:Op zondag 22 september 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat sowieso. En duurste serie ooit gemaakt. Dus niet gek dat de verwachting dan hoog ligt.quote:Op zondag 22 september 2024 11:45 schreef Monolith het volgende:
Misschien dat bij LOTR de verwachtingen automatisch torenhoog liggen ofzo.
Dus je vind het beter dan House of the Dragon, terwijl je bij House of the Dragon niet verder bent gekomen dan aflevering 1?quote:Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Zefi het volgende:
Ik vind deze serie wel veel beter dan House of the Dragon. Toen HOTD voor het eerst uitkwam heb ik de eerste aflevering met heel veel moeite uitgekeken, verspreidt over een week. Daarna nooit meer gedownload. Rings of Power vind ik wel mooier en interessanter gemaakt. Ik hoop dat er meer seizoenen worden gemaakt en dat de serie verfilmd wordt.
LoTR en GoT waren echt GOAT.quote:Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Zefi het volgende:
Ik vind deze serie wel veel beter dan House of the Dragon. Toen HOTD voor het eerst uitkwam heb ik de eerste aflevering met heel veel moeite uitgekeken, verspreidt over een week. Daarna nooit meer gedownload. Rings of Power vind ik wel mooier en interessanter gemaakt. Ik hoop dat er meer seizoenen worden gemaakt en dat de serie verfilmd wordt.
Het is niet dat er niets gebeurd. Maar het voelde een beetje alsof die schaakstukken ongeveer nog net zo stonden als eerst. De enige significante verandering was op Numenor.quote:Op maandag 23 september 2024 21:44 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik snap niet dat mensen aflevering 6 een filler vinden. Gebeuren echt aan de lopende band zaken dat heel veel gewicht hebben aan het verhaal. De hebzucht van Durin (consequentie: wakker worden van de Balrog. Sauron voelt zijn aanwezigheid en lacht lopend weg uit Khazad Dum haha), de groei/karakterbuilding van Elendil, het politieke spel tussen Adar en Galadriel en natuurlijk de manipulatie van Sauron op Celebrimbor. De schaakstukken worden echt meesterlijk voortgezet.
Alleen het verhaal van de Harfoots is echt verschrikkelijk saai en voegt niks toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |