abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 21 september 2024 @ 23:25:10 #51
35723 crew  GGMM
pi_215058293
Er was afgelopen donderdag een nieuwe aflevering.

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 21 september 2024 @ 23:42:25 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215058426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 23:25 schreef GGMM het volgende:
Er was afgelopen donderdag een nieuwe aflevering.

Wat vreemd dat niemand er over praat!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 21 september 2024 @ 23:44:45 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215058444
Raar zeg dat mensen geen zin hebben om hier een review neer te zetten. En er vooral mensen aan het posten zijn die de serie niet kijken,
  Forum Admin zaterdag 21 september 2024 @ 23:48:56 #54
35723 crew  GGMM
pi_215058474
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 23:44 schreef Momo het volgende:
Raar zeg dat mensen geen zin hebben om hier een review neer te zetten. En er vooral mensen aan het posten zijn die de serie niet kijken,
Waarom zou je je daardoor tegen laten houden.
Of bedoel je dat niemand kijkt. Nee, daar lijkt het op inderdaad.

Nog 2 afleveringen. Ik ben wel benieuwd of het 2e seizoen beter is. Hopelijk vinden we iemand die daar iets over kan zeggen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 september 2024 @ 00:03:05 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215058566
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 23:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Waarom zou je je daardoor tegen laten houden.
Of bedoel je dat niemand kijkt. Nee, daar lijkt het op inderdaad.

Nog 2 afleveringen. Ik ben wel benieuwd of het 2e seizoen beter is. Hopelijk vinden we iemand die daar iets over kan zeggen.
Ja, echt niemand kijkt. 40 miljoen kijkers in eerste 11 dagen volgens Google. Veel series die daar jaloers op zijn. Seizoen tot nu toe wel beter dan vorige. Echt niemand die zegt dat het allemaal briljant is. Maar gewoon een prima om naar te kijken en visueel geweldig product. En vooral Charlie Vickers vind ik qua acteerwerk er positief uit steken. Rare sfeer in een topic waar mensen niet kijken maar wel mee posten dat ze dingen uit het seizoen slecht vinden omdat ze wat dingen op het internet hebben gelezen.
  Forum Admin zondag 22 september 2024 @ 00:13:12 #56
35723 crew  GGMM
pi_215058727
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 00:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, echt niemand kijkt. 40 miljoen kijkers in eerste 11 dagen volgens Google. Veel series die daar jaloers op zijn. Seizoen tot nu toe wel beter dan vorige. Echt niemand die zegt dat het allemaal briljant is. Maar gewoon een prima om naar te kijken en visueel geweldig product. En vooral Charlie Vickers vind ik qua acteerwerk er positief uit steken. Rare sfeer in een topic waar mensen niet kijken maar wel mee posten dat ze dingen uit het seizoen slecht vinden omdat ze wat dingen op het internet hebben gelezen.
Viel me daarvoor al op dat er niemand reageerde.

Hopelijk worden de laatste 2 afleveringen GEWELDIG. Wie weet slinger ik hem dan aan in m'n verkansie (maar misschien ook niet)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 september 2024 @ 00:17:00 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215058794
Ja hoor, ik kijk nog steeds. Ik hou van het koppel Durin IV en Disa, geniale combi. Ook deze aflevering weer.

Maar al met al voelde dit een beetje aan als een filler. Als we kijken waar we stonden aan het begin van de aflevering, en dan nu, was er weinig ontwikkeling.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_215058959
quote:

[..]
Wij kijken iedere week. Wij vinden het wel een leuke serie en hebben geen moeite met zwarte elven ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215058988
quote:

[..]
Maar het was inmiddels stil. En nu denk je. Laat ik er weer over beginnen want dat helpt? Want ik wil best even happen hoor <3
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215059029
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 00:31 schreef miss_sly het volgende:
hebben geen moeite met zwarte elven ofzo.
Daar hebben dan ook vrij weinig mensen moeite mee *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 22 september 2024 @ 10:22:42 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215060811
Ik zit in aflevering 4 van S2 en ik kan men aandacht er moeilijk bijhouden. Ik vond S1 nog wel vermakelijk, vooral door de landschappen en muziek. Maar inmiddels heb ik die wel gehad en dan is het verhaal en het acteerwerk niet interessant genoeg vrees ik.

Het verhaal achter de ringen is eigenlijk flinterdun.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215061027
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 00:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, ik kijk nog steeds. Ik hou van het koppel Durin IV en Disa, geniale combi. Ook deze aflevering weer.

Maar al met al voelde dit een beetje aan als een filler. Als we kijken waar we stonden aan het begin van de aflevering, en dan nu, was er weinig ontwikkeling.
Ik vind Disa echt geweldig O+ En een goed stel met Durin, inderdaad.

Ik vind het leuk om een beetje historie van de hobbits te zien.
Ik wacht wel met smart tot de onbekende tovenaar zijn staf vindt. Dat duurt me iets te lang.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215061279
Vind dit seizoen wel duidelijk beter dan het vorige. De orcs zien er ook minder CGI achtig uit, dat geeft wel echt die LOTR sfeer. Gister aflevering zes gezien, maar die vond ik weer wat minder.

Nog twee te gaan. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215061293
Volgende week veel actie iig
pi_215061430
Ik vind deze serie wel veel beter dan House of the Dragon. Toen HOTD voor het eerst uitkwam heb ik de eerste aflevering met heel veel moeite uitgekeken, verspreidt over een week. Daarna nooit meer gedownload. Rings of Power vind ik wel mooier en interessanter gemaakt. Ik hoop dat er meer seizoenen worden gemaakt en dat de serie verfilmd wordt.
pi_215061512
quote:

[..]
Dat is het internet hè? De halve dag reageren in topics / bij content hoe kut het allemaal wel niet is. :P
Ik vind het nog steeds prima wegkijken. Is dit de beste serie die ik ooit gezien heb? Neu, bij lange na niet, maar ik snap al dat gezeik ook niet zo. Misschien dat bij LOTR de verwachtingen automatisch torenhoog liggen ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215061610
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:45 schreef Monolith het volgende:
Misschien dat bij LOTR de verwachtingen automatisch torenhoog liggen ofzo.
Dat sowieso. En duurste serie ooit gemaakt. Dus niet gek dat de verwachting dan hoog ligt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 september 2024 @ 12:11:58 #68
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215061743
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Zefi het volgende:
Ik vind deze serie wel veel beter dan House of the Dragon. Toen HOTD voor het eerst uitkwam heb ik de eerste aflevering met heel veel moeite uitgekeken, verspreidt over een week. Daarna nooit meer gedownload. Rings of Power vind ik wel mooier en interessanter gemaakt. Ik hoop dat er meer seizoenen worden gemaakt en dat de serie verfilmd wordt.
Dus je vind het beter dan House of the Dragon, terwijl je bij House of the Dragon niet verder bent gekomen dan aflevering 1? :D
Beetje vreemd om ze dan te vergelijken, want van HotD heb je dus eigenlijk niets gezien :D

Overigens vermaak ik me met beiden, zeker nu de verhaallijnen vorderen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_215061824
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Zefi het volgende:
LoTR en GoT waren echt GOAT.

HotD en RoP vind ik twee series die in dezelfde categorie zitten qua kwaliteit.
pi_215061976
Vond die kroon van Morgoth een beetje too much. Laat dat gewoon het verleden, dat ding ligt waarschijnlijk toch op zee diep in de oceaan in het noorden.
pi_215076464
Ik snap niet dat mensen aflevering 6 een filler vinden. Gebeuren echt aan de lopende band zaken dat heel veel gewicht hebben aan het verhaal. De hebzucht van Durin (consequentie: wakker worden van de Balrog. Sauron voelt zijn aanwezigheid en lacht lopend weg uit Khazad Dum haha), de groei/karakterbuilding van Elendil, het politieke spel tussen Adar en Galadriel en natuurlijk de manipulatie van Sauron op Celebrimbor. De schaakstukken worden echt meesterlijk voortgezet.

Alleen het verhaal van de Harfoots is echt verschrikkelijk saai en voegt niks toe.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 september 2024 @ 23:28:01 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215077174
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 21:44 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik snap niet dat mensen aflevering 6 een filler vinden. Gebeuren echt aan de lopende band zaken dat heel veel gewicht hebben aan het verhaal. De hebzucht van Durin (consequentie: wakker worden van de Balrog. Sauron voelt zijn aanwezigheid en lacht lopend weg uit Khazad Dum haha), de groei/karakterbuilding van Elendil, het politieke spel tussen Adar en Galadriel en natuurlijk de manipulatie van Sauron op Celebrimbor. De schaakstukken worden echt meesterlijk voortgezet.

Alleen het verhaal van de Harfoots is echt verschrikkelijk saai en voegt niks toe.
Het is niet dat er niets gebeurd. Maar het voelde een beetje alsof die schaakstukken ongeveer nog net zo stonden als eerst. De enige significante verandering was op Numenor.
Durin III bijv liet zijn hebzucht in de aflevering hiervoor al zien, inclusief de consequentie die het gaat geven.
Alle andere afleveringen die seizoen hadden changing moments, en dat mistte ik, behalve met Miriel op Numenor, deze aflevering een beetje.
Niet dat ik mij verveelde, oh nee, zeer zeker niet
pi_215101522
Weer een nieuwe, voordat mensen het weer vergeten. _O-
  Admin donderdag 26 september 2024 @ 21:27:56 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215102530
Ik vond 'm tof!

Die Inside-afleveringen zijn trouwens wel echt belachelijk kort, steeds. Je merkt dat er enorm in is geknipt. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 september 2024 @ 00:34:26 #75
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215104053
Zo hallo, alles wordt heel erg op scherp gezet nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')