Golf 8.5 ... is dat een Audi A3?quote:Op zondag 24 november 2024 17:37 schreef Golf8 het volgende:
nee seat was helemaal niets wel ff ingereden hoor
het si Golf8.5 geworden
nee facelift van de Golf8quote:Op zondag 24 november 2024 17:54 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Golf 8.5 ... is dat een Audi A3?
Zou je niet eens gaan kijken naar een werkgever die je wel waardeert?quote:Op zondag 24 november 2024 18:23 schreef Golf8 het volgende:
[..]
nee r - line..... verder ging het leasebudjet niet..
dan had ik electrischje auto moeten kiezen maar had daar geen zin in naar wikkenwegen en alles zie andere topicquote:Op zondag 24 november 2024 18:31 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Zou je niet eens gaan kijken naar een werkgever die je wel waardeert?
vindt je dat? vond Leon tog echt van binnen veel schraler dan de Golf hoor. Om over ibiza vs polo nog maar niet te sprekenquote:Op zondag 24 november 2024 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ibiza = Polo
Leon = Golf
Met Cupra ben ik het spoor bijster... Zal met ID.3 of ID.4 vergeleken moeten worden denk ik.
Correct me if i'm wrong.
hoezo? nooit problemen met VAG gehad (sinds jaren 80!!!!)quote:Op zondag 24 november 2024 22:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
VAG zou ik lease wel rijden maar privé nooit kopen.
Dat vindt hij niet dat is zo.quote:Op maandag 25 november 2024 17:37 schreef Golf8 het volgende:
[..]
vindt je dat? vond Leon tog echt van binnen veel schraler dan de Golf hoor. Om over ibiza vs polo nog maar niet te spreken
In de Leon (1e generatie) zat een dashboard van de A3. (Dat was toen meer 'premium' (want Audi) dan de dash van een golf.)quote:Op maandag 25 november 2024 17:37 schreef Golf8 het volgende:
[..]
vindt je dat? vond Leon tog echt van binnen veel schraler dan de Golf hoor. Om over ibiza vs polo nog maar niet te spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |