SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Naja, die tijd he. Het was nu een kwestie van naar z'n plek sjouwen, wat kabeltjes aansluiten en GOGOGO met de leuke dingen en bewonderen hoe shiny en snel alles is. Anders was ik eerst weer een flink aantal uur kwijt geweest aan componenten uitzoeken en daarna een weekend aan alles in elkaar puzzelen. Was nu even hier mekkeren of ik het wel zou doen, een dagje geduld, wat stress met bezorging omdat ze te vroeg kwamen (huehue), maar kon wel dezelfde dag gamen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Destijds scheelde het nog wel in prijs, maar achteraf met alle tijd die het vervolgens nog gekost heeft bij mij en vooral mijn broer. Ga ik dat geen tweede keer meer doen.
Jij zou een ddr4 in een ddr5 slot proberen te proppen en zo alles slopen.quote:
SSDquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
Nah, dat was toen vooral een andere videokaart erin rammen.quote:
Voor mij misschien ook wel zoiets.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
ahhh, jammerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan voor een normale prijs aan tickets komen voor Oasis maar het is schijnbaar niet in de goede stad.
Zo ben ik in een bus uit Parijs belandquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga toch niet mee want dan wordt het doorhalen tot de trein of vliegtuig terug gaat en dat lijkt me geen slim plan.Er zullen wel geen betaalbare hotel in London of Manchester zijn.
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommer
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wilquote:
Heb ik wel eerder voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
Gewoon drie boterhammen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
*Gaat weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien dit voor de lunch
[ afbeelding ]
had je toch eerder kunnen laten weten dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |