Kabel 2.0quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je had volgens de geruchten een kliekje met Brobbey, vos en Bergwijn. Bergwijn was blijkbaar
de aanvoerder
Valt niet veel neer te regelenquote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef Themeparktommy het volgende:
Nu doorpakken Kroes, even overwerken nog !
Bergwijn gaat mondjes snoeren in de zandbak.quote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Die Saudi's hadden die 25 miljoen net zo goed in de fik kunnen steken. Maar goed, dat doen ze waarschijnlijk soms ook als ze zich vervelen op een loze zondag ofzo. Gewoon.
Vrouwenmondjes zekerquote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bergwijn gaat mondjes snoeren in de zandbak.
![]()
Nee, om er vanaf te komen bouwen ze een stad van 170 km lang in de woestijnquote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Die Saudi's hadden die 25 miljoen net zo goed in de fik kunnen steken. Maar goed, dat doen ze waarschijnlijk soms ook als ze zich vervelen op een loze zondag ofzo. Gewoon.
BREAKING: DAVY KLAASSEN TRANSFERVRIJ NAAR AJAXquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga slapen. Als ik morgen wakker word met een pushbericht dat Eriksen gehaald is kom ik spontaan klaar.
Dan is mijn ochtenderectie snel wegquote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
BREAKING: DAVY KLAASSEN TRANSFERVRIJ NAAR AJAX
Dik uur nog, komt goedquote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Valt niet veel neer te regelen
Antwoord geven op de vraagquote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat kunnen wij er aan doen dat jij de roddels niet volgt?
27 miljoen zegt de telegraaf zelfsquote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef Scorpie het volgende:
25 MILJOEN VOOR DIE AARTSLUIE BERGWIJN
#GENOT
Dat is het salaris Hansquote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
27 miljoen zegt de telegraaf zelfs
Dat is het salarisquote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je stoppen met de haat jegens mij?quote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het salaris
Ook dit begrijp je niet
Het gaat wat snel voor deze user.quote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is het salaris van Bergwijnquote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat wordt heel lastig als je je zo blijft gedragen maar ik zal m'n best doenquote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je stoppen met de haat jegens mij?
Focus je op iemand anders.quote:Op maandag 2 september 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt heel lastig als je je zo blijft gedragen maar ik zal m'n best doen
Ze menen dat Steven een slechte invloed heeft op Brian wellicht ook op Silvano.quote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Antwoord geven op de vraag
Vandaar dat ik iemand vroeg die volwassen is, ik merk dat jij dingen soms niet helemaal begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |