Eens ja, dat is het belangrijkste en we horen het wel over Sulemana. Wel vreemd dat het zo lang duurt, want je zou denken, deadline is deadline, daar ben je wel of niet over.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het was een bewust risico, zo laat nog een speler proberen in te schrijven. Dan weet je dat het kan mislukken. Als ze zekerheid had willen hebben, hadden ze Bergwijn moeten behouden.
Maar ik ben blij dat die verkocht is. Of er dan nog een vervanger komt, doet er m.i. niet toe. Bergwijn moest weg, dat bod was niet naast je neer te leggen of alle vlakken.
De VAR kijkt nog even of het erbinnen of net erbuiten wasquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens ja, dat is het belangrijkste en we horen het wel over Sulemana. Wel vreemd dat het zo lang duurt, want je zou denken, deadline is deadline, daar ben je wel of niet over.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
De VAR kijkt nog even of het erbinnen of net erbuiten was
Dit gaat niet over Sulemana, dit is een fragment van een 'fan' (aandachtshoer) die de halve finale champions league tegen Tottenham keekquote:
Ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Sulemana, dit is een fragment van een 'fan' (aandachtshoer) die de halve finale champions league tegen Tottenham keek
Noem je @Caland nu een aandachtshoer?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Sulemana, dit is een fragment van een 'fan' (aandachtshoer) die de halve finale champions league tegen Tottenham keek
Nee dat mens, maar dat betekent natuurlijk niet dat caland niet ook een aandachtshoer is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem je @:Caland nu een aandachtshoer?
Shots firedquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat mens, maar dat betekent natuurlijk niet dat caland niet ook een aandachtshoer is.
Prima!quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga uit van het verhaal wat in de media staat dat Ajax op tijd was. Meer kunnen we nu niet doen lijkt me. Wat is verder Ajax' track record precies in deze?
Een last-minute bod van 21 miljoen accepteren op iemand die zwaar drukt op je salarishuis dat 35% omlaag moet, waar je op sportief gebied niet tevreden over bent en die zelf ook weg wil. Dat kan ik op geen enkele manier wanhopig noemen. Zeker niet als je meent dat je nog een vervanger kan halen ook.
Maar wat is nou Ajax' track record dan?quote:
Das wel jammer ala het niet doorgaatquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:01 schreef Black-Death het volgende:
Sulejmani zal wel niet meer komen.
Volgens ESPN kan het nog wel dagen duren voor er duidelijkheid is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:01 schreef Black-Death het volgende:
Sulejmani zal wel niet meer komen.
Huh wat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens ESPN kan het nog wel dagen duren voor er duidelijkheid is.
Wat is er toch gaande man.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens ESPN kan het nog wel dagen duren voor er duidelijkheid is.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap er niks van. Op zich zou het leuk zijn als er iets uitgelegd wordt door wie dan ook.
125 euro voor 4 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:50 schreef Bofjijff het volgende:
Vanaf morgen 10.00 uur de passepartouts in de verkoop. 2 dagen voor je eigen stoel
Een vriendin keek laatst voor een los kaartje Ajax - Utrecht: ¤80quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
125 euro voor 4 wedstrijden.
Ik schrok hier van.
Iets meer dan 30 euro, dat zijn nog eens supportersvriendelijke prijzen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
125 euro voor 4 wedstrijden.
Ik schrok hier van.
Of je hebt gelukquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap er niks van. Op zich zou het leuk zijn als er iets uitgelegd wordt door wie dan ook.
Te laat ingediend dus. Alex zijn klokje stond nog op wintertijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |