Gelukkig! Wat is een Litouwse voorronde zonder 2x een kwartier gebabbel in een taal die we niet verstaan?quote:Unlike last year, jury members will comment on the contestants' performances in all shows.
De video is weer weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Greys deze Petunija is weer terug
Bedoel je die recap ik had geplaatst en verwijderd, die was zonder geluid. Niet deze Petunija video. Nu een goede recap van artiesten:quote:
Oh raar, voor mij leek het alsof die video van Petunija was verwijderd van YouTube.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Bedoel je die recap ik had geplaatst en verwijderd, die was zonder geluid. Niet deze Petunija video. Nu een goede recap van artiesten:
Blijft echt een heel mooi nummer.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
@:Greys deze Petunija is weer terug
Ik wou dit net typenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Beetje op Louis Tomlisson van One Direction maar die bedoel ik niet
Dit allemaal is niet live en eerder deze week opgenomen. Televote etc zo natuurlijk wel live.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef Sableheart het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of zijn ofwel de nummers, ofwel de interviews op een ander moment opgenomen? De tijd die artiesten nodig hebben om vanaf het podium bij de interviewster te komen, voelt erg kort.
Nummer 9 zou het risico lopen op het ESF een soort Lord of the Lost te worden, maar zou een prima toevoeging aan de lineup zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
@:Sableheart iets vanavond dat kwalificatie waardig zou zijn op ESF?
Ik ben overtuigd dat dat nummer nog niet uit is uberhaupt. Durf wel een voorspelling te doen dat Albanië top 10 gaat eindigen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de winnaar van ESF deze avond gehoord? Nee Nemo bedoel ik niet
absoluut niet. Het beste resultaat dat ik me met deze nummers kan voorstellen is een kwalificatie voor de finale.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de winnaar van ESF deze avond gehoord? Nee Nemo bedoel ik niet
Volgens mij alleen Anyanya and Justė Baradulinaitė, twee van de 9.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Anyanya, Juste en Mantas naar de finale.
Slechte keuzes.
Met dit systeem lig je er snel uit als de jury of televote je laag zet, er kunnen maar 2 door.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Twee van de nummers die ik matig vond door, uit toch een vrij sterke lineup
Gebrasy en Gøya naar de finale![]()
Klopt, maar wat er gebeurd is dat zowel publiek als jury rampzalige nummers hoog zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Met dit systeem lig je er snel uit als de jury of televote je laag zet, er kunnen maar 2 door.
Ik vind het ook een fijne track zo live!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Katarsis valt volledig in mijn straatjeEigenlijk het eerste uit alle nationale finales dit jaar wat me écht kan bekoren en ik ook in m’n eigen playlist wil zetten. Eindelijk
Enorm grote sport in Litouwen volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:40 schreef CarloV het volgende:
Het duurt allemaal even wat langer, het basketbal is nog bezig
volgens mij ook de grote favorieten van het 3x3 basketbal op de olympische spelen, wat wij toen onverwacht wonnen!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Enorm grote sport in Litouwen volgens mij
Ze is nu. Zingt erg goedquote:Op zondag 9 februari 2025 01:57 schreef Cyan9 het volgende:
Nu alle finalisten bekend zijn, ben ik wat meer in de nummers gedoken. En toen kwam ik deze opeens tegen. Wat een prachtig nummer, en goed gezongen!
Zou ook wel een leuke optie zijn inderdaad!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef Meridiaan het volgende:
Liedje en staging van Sophia was wel leuk
Deze meneer is al 22 minuten bezig op het podiumquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:31 schreef CarloV het volgende:
Neuh, deze intervalact is echt eindeloos
Het is wel spannender dan Sudden Light gelukkig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Momo het volgende:
Het is heel Sudden Light, maar graag deze
Ik houd wel van lang voorspelquote:Op zondag 16 februari 2025 00:19 schreef Momo het volgende:
En dan zo binnen een minuut de uitslag eruit gooien
Ik denk dat ik mijn favoriet van ESF 2025 heb gevondenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Katarsis valt volledig in mijn straatjeEigenlijk het eerste uit alle nationale finales dit jaar wat me écht kan bekoren en ik ook in m’n eigen playlist wil zetten. Eindelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |