Gelukkig! Wat is een Litouwse voorronde zonder 2x een kwartier gebabbel in een taal die we niet verstaan?quote:Unlike last year, jury members will comment on the contestants' performances in all shows.
De video is weer weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Greys deze Petunija is weer terug
Bedoel je die recap ik had geplaatst en verwijderd, die was zonder geluid. Niet deze Petunija video. Nu een goede recap van artiesten:quote:
Oh raar, voor mij leek het alsof die video van Petunija was verwijderd van YouTube.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Bedoel je die recap ik had geplaatst en verwijderd, die was zonder geluid. Niet deze Petunija video. Nu een goede recap van artiesten:
Blijft echt een heel mooi nummer.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
@:Greys deze Petunija is weer terug
Ik wou dit net typenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Beetje op Louis Tomlisson van One Direction maar die bedoel ik niet
Dit allemaal is niet live en eerder deze week opgenomen. Televote etc zo natuurlijk wel live.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef Sableheart het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of zijn ofwel de nummers, ofwel de interviews op een ander moment opgenomen? De tijd die artiesten nodig hebben om vanaf het podium bij de interviewster te komen, voelt erg kort.
Nummer 9 zou het risico lopen op het ESF een soort Lord of the Lost te worden, maar zou een prima toevoeging aan de lineup zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
@:Sableheart iets vanavond dat kwalificatie waardig zou zijn op ESF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |