abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214884187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
Ik vind Kelly en Unu nu al strontvervelend, met hun "televisie maken" gedrag, Kisha kan ik nog wel hebben, maar Daniël wil ook al te nasty "het spel spelen".

Ik hou daar niet van.
Dat is wel wat je kunt verwachten bij zo'n spel. Bij Het Blok heb je al zulke sociale spelletjes, en die delen geen eens een huis. Laat staan als je het met zoveel mensen eens moet worden om smaak. Het is denk ik meer een soap dan een klusprogramma
pi_214884219
Kinderen achterlaten voor zulke programma's begrijp ik dus weer niet
pi_214884270
_O- raam eruit ipv forceren van het slot. Creatief met klussen
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:49:52 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214884546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik wel. Alleen ik weet niet wat een gemiddeld huis kost. Gezien ik me nooit in huizenprijzen heb hoeven verdiepen. Alleen ze leven vijf jaar geheel gratis. Dan kun ej toch sparen voor de aankomende kosten?
Een gemiddeld huis kost de helft van wat dit huis voor de verbouwing kostte, dit is gewoon een riante vrijstaande woning met een flinke tuin, dat kost een hoop geld, ook in Voorthuizen.
Na de verbouwing is het waarschijnlijk ongeveer 2½ tussenwoning waard.

En dat kunnen de meeste mensen simpelweg niet betalen, ongeacht of ze het moeten kopen of huren.

En als je moet gaan huren voor ¤ 4.500 per maand dan valt daar niet tegenop te sparen, plus als er een stel bij was dat het zou kunnen kopen zouden ze nu ook een (prima) dak boven hun hoofd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214884573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een gemiddeld huis kost de helft van wat dit huis voor de verbouwing kostte, dit is gewoon een riante vrijstaande woning met een flinke tuin, dat kost een hoop geld, ook in Voorthuizen.
Na de verbouwing is het waarschijnlijk ongeveer 2½ tussenwoning waard.

En dat kunnen de meeste mensen simpelweg niet betalen, ongeacht of ze het moeten kopen of huren.
Ah dank je!
Dan is het idd vanuit het winnen direct zoeken naar een volgende plek. Een soort wedstrijd dus om in de problemen te raken
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:52:27 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214884574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is wel wat je kunt verwachten bij zo'n spel. Bij Het Blok heb je al zulke sociale spelletjes, en die delen geen eens een huis. Laat staan als je het met zoveel mensen eens moet worden om smaak. Het is denk ik meer een soap dan een klusprogramma
Ja, daar lijkt het wel op, jammer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214884579
Als ze het verkopen in die vijf jaar, wie krijgt het geld. De televisie of de winnaars...
pi_214884596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, daar lijkt het wel op, jammer.
Met drie koppels zou het bijvoorbeeld rustiger verlopen. Deze groep is zo groot dat her solliciteren naar problemen
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:55:37 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214884618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ah dank je!
Dan is het idd vanuit het winnen direct zoeken naar een volgende plek. Een soort wedstrijd dus om in de problemen te raken
Daarom vraag ik me vooral af wat dat stel met kinderen van plan is, die hebben immers een huis.
Ze mogen dan vinden dat de slaapkamers van de kinderen zo klein zijn dat het "bezemkasten" zijn, maar volgens mij zijn het vrij normale slaapkamers.

Ik weet niet of het een koophuis of huurhuis is, maar ben wel benieuwd wat ze daarmee willen doen als ze winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:56:52 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214884639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ze het verkopen in die vijf jaar, wie krijgt het geld. De televisie of de winnaars...
De winnaars kunnen het niet verkopen, die worden geen eigenaar.
Talpa is de enige die het kan verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214884661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daarom vraag ik me vooral af wat dat stel met kinderen van plan is, die hebben immers een huis.
Ze mogen dan vinden dat de slaapkamers van de kinderen zo klein zijn dat het "bezemkasten" zijn, maar volgens mij zijn het vrij normale slaapkamers.

Ik weet niet of het een koophuis of huurhuis is, maar ben wel benieuwd wat ze daarmee willen doen als ze winnen.
Ja goede vraag! En die mensen hebben idd grote eisen aan hun woning. In mijn ogen wonen ze prima.
Echter dit is geen programma over wie het zieligste is, officieel dan

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
De winnaars kunnen het niet verkopen, die worden geen eigenaar.
Talpa is de enige die het kan verkopen.
Oh, oke
  woensdag 4 september 2024 @ 08:57:12 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214886535
Ik bedenk net dat Daniël en Unu degenen waren die dat bizarre L-vormige eiland wilden, en dat Katja degene was die de rest duidelijk maakte waarom dat L-eiland problematisch was, ongeacht het feit dat Kisha dezelfde reden al richting Daniël genoemd had en Kelly ook niet op die L zat te wachten.

Tel daar nog eens bij op dat Katja degene was die ze er op wees dat je dat eiland niet zomaar vlakbij de muur kunt zetten omdat er regels zijn over hoeveel ruimte er bij keukenkasten moet zijn (geen wettelijke regels overigens, maar je moet wel minstens 90 cm om een eiland heen kunnen).

Ik denk dus dat de afkeer van Daniël en Unu richting Katja zijn oorsprong in het keukeneiland verhaal heeft.
Plus dat ze een vrouw is die het wel snapt, dat is soms ook moeilijk.

Verder verwacht ik dat het feit dat Leroy niet op zijn eigen vrouw gestemd heeft nog wel een staartje krijgt, Kaylee wil daar echt wel uitleg over, en weet dan ook gelijk dat Leroy bespeeld wordt door Daniël en Unu en dat hij haar ook nog eens niet van op de hoogte houdt of hun plannen niet minstens bespreekt.

En het is vast de regie hoor, maar Melanie en Hans mogen van mij wel naar huis.

Als ze Hans er eerst uit stemmen gaat Melanie er een dag later achteraan, met haar verhaaltjes dat ze door het gedrag van de jongeren heen prikt.
Als je daar werkelijk doorheen prikt heb je er geen slapeloze nachten van.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214887309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:57 schreef Leandra het volgende:
Ik bedenk net dat Daniël en Unu degenen waren die dat bizarre L-vormige eiland wilden, en dat Katja degene was die de rest duidelijk maakte waarom dat L-eiland problematisch was, ongeacht het feit dat Kisha dezelfde reden al richting Daniël genoemd had en Kelly ook niet op die L zat te wachten.

Tel daar nog eens bij op dat Katja degene was die ze er op wees dat je dat eiland niet zomaar vlakbij de muur kunt zetten omdat er regels zijn over hoeveel ruimte er bij keukenkasten moet zijn (geen wettelijke regels overigens, maar je moet wel minstens 90 cm om een eiland heen kunnen).

Ik denk dus dat de afkeer van Daniël en Unu richting Katja zijn oorsprong in het keukeneiland verhaal heeft.
Plus dat ze een vrouw is die het wel snapt, dat is soms ook moeilijk.

Verder verwacht ik dat het feit dat Leroy niet op zijn eigen vrouw gestemd heeft nog wel een staartje krijgt, Kaylee wil daar echt wel uitleg over, en weet dan ook gelijk dat Leroy bespeeld wordt door Daniël en Unu en dat hij haar ook nog eens niet van op de hoogte houdt of hun plannen niet minstens bespreekt.

En het is vast de regie hoor, maar Melanie en Hans mogen van mij wel naar huis.

Als ze Hans er eerst uit stemmen gaat Melanie er een dag later achteraan, met haar verhaaltjes dat ze door het gedrag van de jongeren heen prikt.
Als je daar werkelijk doorheen prikt heb je er geen slapeloze nachten van.
Dank voor deze analyse ^O^
pi_214893620
Ik ben benieuwd hoe ze tot een keuken komen!
  woensdag 4 september 2024 @ 20:48:10 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214893791
De keukenkopers lopen de slopers bij thuiskomst flink te fucken, dat kan ik wel waarderen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 september 2024 @ 20:48:53 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214893794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze tot een keuken komen!
Alles vrij neutraal, wat ook gewoon verstandig is voor een huis wat niet van jou is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214893809
Oef dat gat waar die vent in struikelt :o zo vraag je om gebroken botten
pi_214893816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Alles vrij neutraal, wat ook gewoon verstandig is voor een huis wat niet van jou is.
Ja idd... sowieso wel verstandig
pi_214893817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:48 schreef Leandra het volgende:
De keukenkopers lopen de slopers bij thuiskomst flink te fucken, dat kan ik wel waarderen :D
_O- ja ! Ik ook :P
  woensdag 4 september 2024 @ 20:52:11 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214893838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat gat waar die vent in struikelt :o zo vraag je om gebroken botten
Sowieso al het feit dat dat gat ontstond, door het duo lomp en lomper, maar die Hans die dan ook nog even zijn "ik wist wel dat dit zou gebeuren" riedeltje afsteekt.
Had ze dan even gewaarschuwd, met je 40 jaar ervaring.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214893850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sowieso al het feit dat dat gat ontstond, door het duo lomp en lomper, maar die Hans die dan ook nog even zijn "ik wist wel dat dit zou gebeuren" riedeltje afsteekt.
Had ze dan even gewaarschuwd, met je 40 jaar ervaring.
Ik vind dat sowieso niet de meest sympathieke man in het spel (naar mijn mening, voor zulke mannen ben ik een beetje allergisch) . Beste stuurman staat aan wal.
pi_214893901
_O- dat gebouw doet me zo aan instellingen denken...
pi_214893928
Waarom doen mensen met zulke programma's mee als ze geen kennis en kunde hebben?
  woensdag 4 september 2024 @ 21:10:09 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214894002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind dat sowieso niet de meest sympathieke man in het spel (naar mijn mening, voor zulke mannen ben ik een beetje allergisch) . Beste stuurman staat aan wal.
Ja, vervelende vent, alleen jammer dat ze nog niet snappen dat ze hem weg moeten stemmen, dan haar zijn vrouw er meteen achteraan, die blijft zeker niet in haar eentje, daar heeft ze het veel te zwaar voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')