Alleen horeca nog, want dan krijg je niet online, en dan van die hippe tenten dat je 22,50 mag aftikken voor een tosti met een kop koffie met havermelk.quote:Op maandag 2 september 2024 23:11 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de winkelstraat in het centrum eruit komt te zien na de nieuwe crisis. Is het dan alleen horeca of zijn er ook winkels zoals een Hema voor een niche markt (rijke stinkerds die een theedoek komen kopen voor 20 euri)
Nog een hele karwei te doen voor Thuisbezorgd en Uberquote:Op maandag 2 september 2024 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen horeca nog, want dan krijg je niet online, en dan van die hippe tenten dat je 22,50 mag aftikken voor een tosti met een kop koffie met havermelk.²
Laten we aub normaal gaan doen man. Koffie met havermelk. Waar gaat dit over.quote:Op maandag 2 september 2024 23:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nog een hele karwei te doen voor Thuisbezorgd en Uber
welke nieuwe crisis?quote:Op maandag 2 september 2024 23:11 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de winkelstraat in het centrum eruit komt te zien na de nieuwe crisis.
quote:Is het dan alleen horeca of zijn er ook winkels zoals een Hema voor een niche markt (rijke stinkerds die een theedoek komen kopen voor 20 euri)
wat een crisis, een winkel waar je games kan kopen is faillietquote:Op maandag 2 september 2024 23:11 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de winkelstraat in het centrum eruit komt te zien na de nieuwe crisis. Is het dan alleen horeca of zijn er ook winkels zoals een Hema voor een niche markt (rijke stinkerds die een theedoek komen kopen voor 20 euri)
De hoge rente gaat killing worden voor ongezonde bedrijven en de consument geeft minder uit.quote:Op maandag 2 september 2024 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat een crisis, een winkel waar je games kan kopen is failliet
Jij bent zeker ook nog aan het bekomen van het eind van de videotheek?
tuurlijk trollquote:Op maandag 2 september 2024 23:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kom vaak in de HEMA. Boxers, handdoeken, bijna 20 euro
quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:10 schreef einzeinz het volgende:
Als kind kwam ik er maandelijks. Maar daar zeg ik het 'als kind'.
Wie koopt een game anno 2024 nog fysiek?
Ik koop juist voornamelijk fysieke games. Ik heb graag iets tastbaars. Dan maar naar Nedgame vanaf nu.quote:Op maandag 2 september 2024 19:58 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit.
Het was dan ook niet meer van deze tijd, waarin alles online gaat. Niemand koopt meer fysieke games, alles wordt gedownload.
Ja dit wel. Op een gegeven moment hield de winkel zichzelf alleen nog maar staande op pokemonkaarten en knuffels volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2024 23:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Beetje rare winkel. Het was het allemaal net niet. Een beetje retro games, maar te weinig om speciaal voor te komen. Tweede hands modern was altijd vrij duur. De laatste tijd hadden ze vooral van die lelijke verzamelpoppen ipv games, maar ook daar waren ze laat mee en waarschijnlijk ook niet de goedkoopste.
Games heb ik liever nog fysiek, kun je makkelijker doorverkopenquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:10 schreef einzeinz het volgende:
Als kind kwam ik er maandelijks. Maar daar zeg ik het 'als kind'.
Wie koopt een game anno 2024 nog fysiek?
Ze waren veel te duur! Ik dacht in 2005 al dat ze beter hun strategie zouden aanpassen of ze failliet gingen gaan. Ik weet nog dat ik (net voor corona, moet dus 2019 geweest zijn of zelfs nog eerder) dat ik tegen een vriend zei 'ooh Game Mania, bestaat dat nog? Ik dacht echt dat dat failliet was').
En de digitale versies blijven vaak onnodig duur buiten sales om.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Games heb ik liever nog fysiek, kun je makkelijker doorverkopen
Dat ook ja, en als er sales zijn stelt het vaak ook niet veel voor.. tenminste toen ik nog consoles had, ik weet niet hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En de digitale versies blijven vaak onnodig duur buiten sales om.
De webshop is nog open.quote:Op maandag 2 september 2024 19:59 schreef RotatoR het volgende:
Shit ik heb nog een cadeaukaart van 500 euro liggen.
Natuurlijk, games die je via online platformen aanschaft zijn daadwerkelijk niet echt van jou. En kan je ook niet doorverkopen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Games heb ik liever nog fysiek, kun je makkelijker doorverkopen
X doubtquote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was echt een verrassend leuk spel.
Daarnaast is fysiek tegenwoordig vaak alleen maar een licentie op een disc. Moet je alsnog de game downloadenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Natuurlijk, games die je via online platformen aanschaft zijn daadwerkelijk niet echt van jou. En kan je ook niet doorverkopen.
Maar, ik zag bijvoorbeeld Kingdom Come deliverance laatst tijdelijk afgeprijst van 45 euro naar.... 4 euro.
Daar kan je niet tegenop boksen met fysieke verkopen. En zelfs als het platform dan ooit verdwijnt en je de game niet meer kan spelen, dan ben je dus 4 euro kwijt. Boeiend denk ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |