SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nou ja je zegt ik snap de 'concepten' mooi/lelijk maar vind de bijkomende waardeoordelen/vooroordelen stom/kut/onzin/oid.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik net naar huis kwam viel er opeens een korte stevige bui regen naar beneden, heeft niks gedaan qua temperatuur maar het wel lekker extra vochtig gemaakt, genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Modus het volgende:
BREAKING
beelden gelekt van 4E bij pilates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like gegeven voor die paaskuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
winter is comingquote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
de klok heit zeven en er is buiten niets te beleven
quote:Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
eerst over 15 daagjes een feestje dat ik weer thuis kan piese en douche
als je dan even gaat douchen om schoon te worden heeft hij gelijkquote:
verpest het nou nietquote:
Bloemkool is vrouwelijk hequote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
@:4everblackeyed ik ga bloemkool met braadworst eten
vrouw met worstquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
quote:
as t alleen kiwi's was wat je had opgeschreven was het slecht....quote:Op maandag 2 september 2024 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een boodschappenlijstje gemaakt. Ik sta in de winkel, kan het niet vinden. Heb ik zeker weer op tafel laten liggen. Dus doe op goed geluk de boodschappen.
Sta ik bij de kassa, kom ik het lijstje toch tegen
Morgen dus terug om kiwi's te halen.
Ga je de kiwi's met schil eten voor betere gerries?quote:Op maandag 2 september 2024 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een boodschappenlijstje gemaakt. Ik sta in de winkel, kan het niet vinden. Heb ik zeker weer op tafel laten liggen. Dus doe op goed geluk de boodschappen.
Sta ik bij de kassa, kom ik het lijstje toch tegen
Morgen dus terug om kiwi's te halen.
Nee bahquote:Op maandag 2 september 2024 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je de kiwi's met schil eten voor betere gerries?
hoeveel producten stonden op je lijssie?quote:
en hoeveel producten heb je er van mee genomen,\? naast je kiwi want die vind je belangrijk genoeg om te melden.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel producten stonden op je lijssie?
Stuk of twaalf. Alleen de kiwi's ontbraken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel producten stonden op je lijssie?
en wat heb je meegesleept dat er niet op staat??quote:Op maandag 2 september 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuk of twaalf. Alleen de kiwi's ontbraken.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoeveel producten heb je er van mee genomen,\? naast je kiwi want die vind je belangrijk genoeg om te melden.
hoeveel producten heb je meegenomen die er niet op staan?
Ben jij van de boodschappengestapo of wat?quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat heb je meegesleept dat er niet op staat??
quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ben jij van de boodschappengestapo of wat?
nee van de snaaiplieziequote:Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ger, verantwoording willen we. Snaai zeker he?
Zo te zien beweegt het onweer van je af.quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wordt het ineens nacht hier. Het kan zo losbarsten
Waarom moet dat nou hier pas als ik lig te slapen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wordt het ineens nacht hier. Het kan zo losbarsten
Dat is niet wat ik hier ziequote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien beweegt het onweer van je af.
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.quote:
Apocalypsequote:Op maandag 2 september 2024 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.Een eerder onweersbui trekt wel weg van Deventer. Rare patronen.
Hier komt de zon er weer doorquote:Op maandag 2 september 2024 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.Een eerder onweersbui trekt wel weg van Deventer. Rare patronen.
Russische roulette? Wordt je geëlektrocuteerd als je het fout doet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
5 stekkers en 4 plekken waar ze in passen
1 van de twee rode kabels is niet nodig, 1 van de 3 zwarte kabels is niet nodig. 1 rode kabel is absoluut noodzakelijk en 1 zwarte is absoluut noodzakelijk.
Dit is Russische roulette.
hier sowieso nietquote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk geen moessongenot meer voordat het donker is, dat is wel weer spijtig.
gelukkig staat op elke stekker waar ze in moetenquote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
5 stekkers en 4 plekken waar ze in passen
1 van de twee rode kabels is niet nodig, 1 van de 3 zwarte kabels is niet nodig. 1 rode kabel is absoluut noodzakelijk en 1 zwarte is absoluut noodzakelijk.
Dit is Russische roulette.
quote:
Morgen zwemmend de post rondbrengenquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
@:bomenverzameling wateroverlast in Eindhoven
Met de waterfietsquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen zwemmend de post rondbrengen
Jaquote:
Ik heb 5 sata kabels, geen idee waar ze voor zijnquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig staat op elke stekker waar ze in moeten
misschien moet je dan gewoon geen pc's bouwenquote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 5 sata kabels, geen idee waar ze voor zijn
Je moet 4ebe wel taggenquote:
Hij heeft vast ook een Intel met die fabricagefout gekocht.quote:Op maandag 2 september 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
maar dus geen 100% modulaire voeding, dat is wel een faal punt hoor anno 2024
Of zo'n gratis voeding bij de videokaart, die dingen kosten serieus mensenlevens.quote:Op maandag 2 september 2024 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een Intel met die fabricagefout gekocht.
Check topic pointer. Nieuwe regelquote:Op maandag 2 september 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Moet ik toestemming hebben ofzo?
Heb jij nog steeds zo'n verouderde 3090?quote:Op maandag 2 september 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n gratis voeding bij de videokaart, die dingen kosten serieus mensenlevens.
Wij hadden net allemaal verteld wat we gingen eten toen ze binndn kwam vallen met ze vraag wat we gingen eten. En dat ze niet terugleest tenzij getagged.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef mschol het volgende:
maar waarom moeten 4EBE taggen? wat is er vanmiddag voorgevallen wat ik gemist heb?
ahaquote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden net allemaal verteld wat we gingen eten toen ze binndn kwam vallen met ze vraag wat we gingen eten. En dat ze niet terugleest tenzij getagged.
Dus daarna kwam het verzoek dat iedereen haar moest taggen als er iets werd genuttigd.
Dit had ik vandaag met gele m&m's, en ook nooit in huis.quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik al voor de derde keer vandaag zin in Maltesers. Die heb ik echt NOOIT in huis.
Die zijn echt zo lekker. 🩷quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik al voor de derde keer vandaag zin in Maltesers. Die heb ik echt NOOIT in huis.
RTX 4090 nu.quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds zo'n verouderde 3090?
je bent zelf een druifjequote:Op maandag 2 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
NOU IK HEB OOK DRUIFJES HOOR!!!! @:4everblackeyed
Wij houden contact.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nu serieus wat buiigheid aan @:Lospedrosa
quote:
quote:
gewoon naturel van een mixquote:Op maandag 2 september 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
dat zijn de goeie berichten!!!
welke smaak?
quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dat nou weer voor rare mededeling?
quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden net allemaal verteld wat we gingen eten toen ze binndn kwam vallen met ze vraag wat we gingen eten. En dat ze niet terugleest tenzij getagged.
Dus daarna kwam het verzoek dat iedereen haar moest taggen als er iets werd genuttigd.
Er is best wel wat gevallen, maar ik heb niet naar buiten gekeken. Mijn raam kijkt uit op een binnenplaats, dus geen goede graadmeterquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
@:bomenverzameling wateroverlast in Eindhoven
Dat zou mij dus echt overkomen..quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Moet je de post alleen niet per ongeluk laten vallen
klinkt nog steeds niet verkeerdquote:
lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lag eigenlijk al op bed..
okequote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen vandaag. Ik vind het vooral misbruik maken van modrechten.
Iedere week is cakeweekquote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is geen cakeweek @:ESF1gamer
Pukka klinkt wel een beetje viezigquote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een kopje pukka thee, peppermint & licorice
Ook wel bekend als PFEFFERMINZ & Süssholz
@:4EverBlackEyed
Het is het merkquote:
Ik weet dat er best veel inside jokes zijn enzo en dat is prima hoor. Maar ik vind het gewoon vreemd deze mededeling. Het is een grapje maar nu lijkt het net alsof het een echte regel is.quote:
Kan het nog wel viezig klinkenquote:
Oscar 15 Bravo komt er es even op de bakkie over!quote:Op maandag 2 september 2024 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij houden contact.
Breekiebreekie
ik ga binnenkort maar weer een goeie appels mee nemen en dan een appelkaneelcake makenquote:Op maandag 2 september 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal zijn ze prima, dit is wel weer een nieuwe mix die ik nooit eerder heb gehad
Is morgen gewoon weer weg als iedereen het zat isquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat er best veel inside jokes zijn enzo en dat is prima hoor. Maar ik vind het gewoon vreemd deze mededeling. Het is een grapje maar nu lijkt het net alsof het een echte regel is.
Hang je weer aan de zuidwand, Stormquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oscar 15 Bravo komt er es even op de bakkie over!
punica, das lang geledenquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Punika
Ja alleen kan niemand het weghalen behalve mods. Dus daarom vind ik het dus misbruik maken van modrechten.quote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is morgen gewoon weer weg als iedereen het zat is
Dat doet mij denken aan punnikenquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Punika
Snap ikquote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan punniken
Het is wel lekkerquote:
dat doet mij niet aan punika denkenquote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan punniken
Niksquote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat heb je meegesleept dat er niet op staat??
drinkenquote:
Ohquote:
wauw!!quote:
Dank u, dank u.quote:Op maandag 2 september 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw!!
dat vind ik dan wel weer een staande ovatie waard
Hier is ook nog niksquote:Op maandag 2 september 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat noodweer dat om half acht had moeten beginnen valt vooralsnog wat tegen
ik ken pukka thee als een smaak thee vanuit een chinees online novel....quote:
ik wilde staande ovulatie typen maar dat klonk niet positiefquote:
Ja heb zo'n doos met verschillende smaakjes van het merk pukkaquote:Op maandag 2 september 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken pukka thee als een smaak thee vanuit een chinees online novel....
maar ik begrijp dat jouwe een merk is?
Zou kunnen dat de mijne dat is. Weet nietquote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Is er hier iemand met een no frost koelkast?
Die heb ik volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Is er hier iemand met een no frost koelkast?
Huehuequote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb zo'n doos met verschillende smaakjes van het merk pukka
ik snapquote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb zo'n doos met verschillende smaakjes van het merk pukka
quote:Op maandag 2 september 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou kunnen dat de mijne dat is. Weet niet
sluit ik me bij aanquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster heeft er een van Samsung en nu is er op de bodem van de vriezer toch ijs ontstaan en gaat die lade er niet meer goed in
Ik zet hem gewoon een paar uur op standje nul met de deur open.quote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij of die ook een ontdooi functie heeft?
ow dat doet die van mij ookquote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster heeft er een van Samsung en nu is er op de bodem van de vriezer toch ijs ontstaan en gaat die lade er niet meer goed in
Ohhh Misschien een kabel ofzo?quote:Op maandag 2 september 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat doet die van mij ook
meestal zit er dan iets tegen de achterkant binnen in aan.
dan druppelt er vocht naar beneden en dan is de no frost van slag
zit er vaak hoger tegen aan bij mij... een komkommer op de bovenste plank.quote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh. Ja had net de lades er uit gehaald maar niets gezien.
Dan mag er geen cake worden gebakkenquote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is geen cakeweek @:ESF1gamer
Dat zei ik nietquote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja je zegt ik snap de 'concepten' mooi/lelijk maar vind de bijkomende waardeoordelen/vooroordelen stom/kut/onzin/oid.
Dus dan maakt uiterlijk toch eik niet uit, als het niks betekent verder?
heus wel. in KSC eten we altijd en eeuwigquote:Op maandag 2 september 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mag er geen cake worden gebakken
#viesdik wordenquote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heus wel. in KSC eten we altijd en eeuwig
@dud0r is ons voorbeeldquote:
Wordenquote:
moet je denken dat je 7up drinkt en dan blijkt het bronwater/spa roodquote:Op maandag 2 september 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
Ik was even vergeten dat ik niet mijn standaard groene thee had. Was even een wtf momentje toen ik een slok nam
Karnemelk als je denkt melk te drinkenquote:Op maandag 2 september 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je denken dat je 7up drinkt en dan blijkt het bronwater/spa rood
iew jaquote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karnemelk als je denkt melk te drinken
met wat er op?quote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nog avondeten, dat wordt een boterham
quote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karnemelk als je denkt melk te drinken
Eensquote:
Ranja is voor jongens en meisjes.quote:Op maandag 2 september 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Karnemelk heb ik echt al heel lang niet meer op, vond dat vroeger best vies. De laatste keren dat ik het heb gehad was voor in bakrecepten, taart en pannenkoeken werkt het bijvoorbeeld best goed in
ik wist het, ik ben een vrouw in een verkeerd lichaamquote:Op maandag 2 september 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranja is voor jongens en meisjes.
Melk is voor vrouwen.
Karnemelk is voor mannen.
ik een combinatie van een meisje en een vrouwquote:Op maandag 2 september 2024 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist het, ik ben een vrouw in een verkeerd lichaam
Ik drink volle melk, waar hoor ik dan?quote:Op maandag 2 september 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranja is voor jongens en meisjes.
Melk is voor vrouwen.
Karnemelk is voor mannen.
dan ben je een volle vrouw?quote:Op maandag 2 september 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink volle melk, waar hoor ik dan?
doe maar kaas, GEEN boter aubquote:
eens, uberhaupt melkquote:
Dat is dan ook de enige geldige reden om het te kopenquote:Op maandag 2 september 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Karnemelk heb ik echt al heel lang niet meer op, vond dat vroeger best vies. De laatste keren dat ik het heb gehad was voor in bakrecepten, taart en pannenkoeken werkt het bijvoorbeeld best goed in
Dat hoor je plussize te noemenquote:
Karnemelkquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe maar kaas, GEEN boter aub
[..]
eens, uberhaupt melkbehalve verwerkt
Krijg op de een of andere manier opeens wel trek in cheesecake terwijl daar geen karnemelk in hoeftquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige geldige reden om het te kopen
quote:Op maandag 2 september 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens @:modus, je opmerking hielp super goed om zelf ook even te relativeren dat ik me liet verleiden door een rare associatie in mn hoofd. Thanks
boter gebruik ik alleen bij pindakaasquote:
ja, okequote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
boter gebruik ik alleen bij pindakaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een minibrownie eten maar had niet door dat er nog zo'n papiertje om de onderkant zat.
Voordelige therapiesessie van Modie?quote:
Nog maar een extra gepakt om van de schrik te bekomen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een minibrownie eten maar had niet door dat er nog zo'n papiertje om de onderkant zat.
Koopje.quote:Op maandag 2 september 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordelige therapiesessie van Modie?
Ik alleen bij hagelslag/vlokkenquote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ruime ervaring met flatulente vrouwen ja?quote:Op maandag 2 september 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen met ernstige en hinderlijke flatulentie zouden eigenlijk karnemelk moeten leren drinken.
#probeer het maar eens uit dames.
quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
het plakkerige wordt een stuk minder als er boter op de boterham zitquote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef Crack_ het volgende:
met pindakaas ook echt, dat is al vet en smeerbaar en plakkerig
ik eet eigenlijk nooit hagelslag.quote:Op maandag 2 september 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen bij hagelslag/vlokken
Of gewoon zonder iets op een croissant of krentenbol
mooi ingepaktquote:
Ik tegenwoordig ook nog maar zeldenquote:
Ja best wel verstandig, anders krijg je een rot gebit.quote:Op maandag 2 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja en tanden poetsen voor het slapen gaan, zou mijn moeder zeggen
[..]
Soms lijken het net mensen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ruime ervaring met flatulente vrouwen ja?
Ik heb geleerd dat iedereen dieet, want iedereen eetquote:
quote:
Ik ben (verrassend genoeg) aan het etenquote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Doet me denken aan toen de hond bonbons had zitten vreten en de papiertjes er later weer uitkwamen.
Ja, normaal lees ik niet terug, maar nu welquote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
ow... 4ebe is nu bezig om alle oude berichten bij te lezen en er op te reageren
ut helpt dus welquote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, normaal lees ik niet terug, maar nu wel
Betekent dit dat jij het papiertje ook hebt doorgeslikt?quote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Doet me denken aan toen de hond bonbons had zitten vreten en de papiertjes er later weer uitkwamen.
Ik merk dat iedereen weer blij is met mijn terugkeer.quote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben (verrassend genoeg) aan het eten
Chocolademousse
Dus ik vind dit wel weer excellent passend
Ja, weet je wat niet helpt ?quote:
Nee ik heb het nog wel uit m'n mond gevist.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat jij het papiertje ook hebt doorgeslikt?
vreetzakquote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ben terug gekomen van de winkel met twee zakken kruidnoten, 3 x chocolademousse (witte chocolade, chocolade en koffiechocolade) en twee pakken melk (kalverliefde en Jersey melk)
Ja hoor, ik heb je er graag bijquote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk dat iedereen weer blij is met mijn terugkeer.
CL moet nog heen voor kiwiquote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet je wat niet helpt ?
Zonder briefje boodschappen doen, want ik dacht.. oh.. Nizno gaat zonder briefje boodschappen doen.. dus ik ook
Nou.. Kaas-pepercrackers vergeten
Grrr
Ohja goed dat je het zegt, ik had van het weekend Danio Duo witte chocolade gekocht, vergeet de hele tijd dat ik die heb, weet dus ook niet of die lekker isquote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben (verrassend genoeg) aan het eten
Chocolademousse
Dus ik vind dit wel weer excellent passend
quote:
Ook niet bij hagelslag?quote:
Oke, kom ik ze wel bij CL ophalen, echt totaal niet omslachtigquote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
CL moet nog heen voor kiwi
kan ze die wel mee nemen
zie... oppelost alweerquote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, kom ik ze wel bij CL ophalen, echt totaal niet omslachtig
ja das nadeel met digitale zegels... bij de dames achter de kassa eerder kreeg je dan nog wel eens een zegel extra als ze genoeg klanten hadden gehad die niet hoefdenquote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al drie bioscoopzegels. Beetje zuur wel dat ik op de 19,67 ofzo uitkwam.
Ik ga altijd zonder briefje, bedenk ook meestal pas in de winkel wat ik wil gaan kopenquote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
en trouwens als ik zonder briefje boodschappen ga doen wil dat toch niet zeggen dat jullie geheugen goed genoeg is om zonder briefje boodschappen te doen?
Krijg je met de AH premium ook de verdubbelaar op die zegels?quote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt niet genoeg wilskracht om elke dag boodschappen te doen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga altijd zonder briefje, bedenk ook meestal pas in de winkel wat ik wil gaan kopen
Dat is de enige goede reden om het te eten. Oke en op suikerbrood.quote:
Eeeh geen ideequote:Op maandag 2 september 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je met de AH premium ook de verdubbelaar op die zegels?
Ik heb die zegels voor je, 3 stuks ofzo.. kan ik dat via dm doen ?quote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
ik ook. ik heb eigenlijk alleen etenspul nodig... dus dat kan ik voor een weekje prima in de winkel bedenken.quote:Op maandag 2 september 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga altijd zonder briefje, bedenk ook meestal pas in de winkel wat ik wil gaan kopen
Ja ehquote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ben terug gekomen van de winkel met twee zakken kruidnoten, 3 x chocolademousse (witte chocolade, chocolade en koffiechocolade) en twee pakken melk (kalverliefde en Jersey melk)
BREAKING
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij welquote:Op maandag 2 september 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je met de AH premium ook de verdubbelaar op die zegels?
Nee, dat wil precies niets zeggenquote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
en trouwens als ik zonder briefje boodschappen ga doen wil dat toch niet zeggen dat jullie geheugen goed genoeg is om zonder briefje boodschappen te doen?
jullie zijn daar gewoon te oud voorquote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat wil precies niets zeggen
Ik denk het wel want zo kwam ik ook aan die 600 Eftelingzegels destijds.quote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die zegels voor je, 3 stuks ofzo.. kan ik dat via dm doen ?
wees blij dat ik het geen fatsige zeug noemquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BREAKING
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOEZO SPEEL JIJ NOU WEER MET MIJN PRIVESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MODIE
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zal ze wel voor je sparen danquote:
juist welquote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ik het geen fatsige zeug noem
[..]juist niet
Lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOEZO SPEEL JIJ NOU WEER MET MIJN PRIVE
MODIE
Wij zijn bij elkaar opgeteld, net zo oud als jijquote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie zijn daar gewoon te oud voor
het zorgt er voor dat ik de pindakaas niet in mijn keel vast heb zitten dus niet zeikenquote:Op maandag 2 september 2024 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ergens geen boter bij moet doen is het wel pindakaas, verpest echt volledig de smaak
Oke, zal zo even kijken of het mij luktquote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk het wel want zo kwam ik ook aan die 600 Eftelingzegels destijds.
dan heb je kutpindakaas als dat gebeurdquote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zorgt er voor dat ik de pindakaas niet in mijn keel vast heb zitten dus niet zeiken
Is bij mij ook wel ontstaan om mezelf te dwingen elke dag te wandelen en zo min mogelijk snacks en zooi in huis te hebbenquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt niet genoeg wilskracht om elke dag boodschappen te doen.
heb het standaard. bij calve en bij eigen merkenquote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je kutpindakaas als dat gebeurd
Ik ga gewoon elke dag, kan ik dan beslissen wat ik die dag ga etenquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook. ik heb eigenlijk alleen etenspul nodig... dus dat kan ik voor een weekje prima in de winkel bedenken.
Schoonmaakspul en zulks heb ik zat dus hoef ik het eerste jaar niet meer mee te nemen
ohhh dan komt er misschien nog wel wat :pquote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook pas sinds vandaag dacht ik.
ahaquote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bioscoopzegels van de AH
Maar ze hebben het drinken wel duurder gemaakt.
ik heb laatst nog een extra lading sjokola gevonden...quote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is bij mij ook wel ontstaan om mezelf te dwingen elke dag te wandelen en zo min mogelijk snacks en zooi in huis te hebben
ik kan niet zover vooruit plannen en vooral mij vast leggen aan gerecht X of Yquote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe steeds voor drie tot vier dagen boodschappen.
Maar je hebt toch Unlimited? Of spaar je ze voor je dates?quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bioscoopzegels van de AH
Maar ze hebben het drinken wel duurder gemaakt.
Mogen we nu weer vieze praatjes doen?quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
Leuk dat het alweer 10 uur is geweest.
Geldt ook op vreten en drinken.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je hebt toch Unlimited? Of spaar je ze voor je dates?
ik vind eens per week wel makkelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag, kan ik dan beslissen wat ik die dag ga eten
gewoon doorgaanquote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
Leuk dat het alweer 10 uur is geweest.
Ja, eindigt vanzelf wel een keerquote:
Ja bij zulke spaaracties is het wel een nadeel als je elke dag gaat omdat je meestal voor ¤ 10,- aan boodschappen moet doen voor een zegeltjequote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe steeds voor drie tot vier dagen boodschappen.
Ik heb van die mini flesjes colaquote:
Ik las echt 1 miliseconde spareribs.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij zulke spaaracties is het wel een nadeel als je elke dag gaat omdat je meestal voor ¤ 10,- aan boodschappen moet doen voor een zegeltje
👀quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb van die mini flesjes cola
Daar had ik de helft van opgedronken, kon ik mooi het laatste beetje opdrinken bij mijn avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |