Dat lijkt mij de enige juiste conclusie.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten meer neuken met zijn allen!
Als we allemaal wat meer zouden neuken waren er heel wat minder problemen in de wereld.quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de enige juiste conclusie.
Zie je, daar gaat het al misquote:
Zie mensen liever weer vaker naar de kerk gaan.quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, daar gaat het al mis
Ik ga liever voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zie mensen liever weer vaker naar de kerk gaan.
Niks daarvan. Volspuiten die handel!quote:Op maandag 2 september 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga liever voor het zingen de kerk uit.
In de kerk?!quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks daarvan. Volspuiten die handel!
Moet kunnen.quote:
Meteen gezegend.quote:
Daarom juist.quote:
Ik ook niet, zelfs ik heb grenzen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom juist.
Ik neuk nooit in kerken.
Landsgrenzen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs ik heb grenzen.
Meer kerbstones.quote:
Circuitlijnenquote:
Slecht ook weer.quote:
Oh ja, en dat is het 2de belangrijke punt. Onmiddelijk alle religie afschaffen. Geloof maakt nog steeds meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zie mensen liever weer vaker naar de kerk gaan.
Lekker krap welquote:
Groepsquote:
Niet mee eens.quote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef Sakura het volgende:
[..]
Oh ja, en dat is het 2de belangrijke punt. Onmiddelijk alle religie afschaffen. Geloof maakt nog steeds meer kapot dan je lief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |