SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Volgens @Pistolero kunen Paixao en Osman ook heel erg goed op rechts.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn geweest als we gewoon nog een linksbuiten hadden gehaald ja.
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
De club heeft er financieel nog nooit zo goed er voor gestaan en nog lukt het niet een fatsoenlijke rechtsbuiten te haken. Of zou men Moussa echt als een serieuze optie zien?![]()
De strijd om plek 2 zal lastig zat worden.
Makkelijk 3e.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
De club heeft er financieel nog nooit zo goed er voor gestaan en nog lukt het niet een fatsoenlijke rechtsbuiten te haken. Of zou men Moussa echt als een serieuze optie zien?![]()
De strijd om plek 2 zal lastig zat worden.
Nee, maar als buitenkansje en leuk voor erbij. En is van origine een linksbuiten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
Ohja Osman vergeet ik nog, wat is daar nou precies de verwachting van? Die zagen ze toch niet als vervanger van Minteh?
Ik vrees daar ook wel voor, zelfs Ajax zal wel een stuk dichterbij komen dan vorig jaar. Het zou wel een ultieme misser zijn als we derde worden..quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe laat verzamelen we bij het Maasgebouw?
Misschien even de PEC-supporters bellen, die hadden een erg leuke sinterklaasrijmverzameling aan spandoeken toen ik daar was.quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
Weten we al een paar leuke teksten voor spandoeken? Iets als ‘Dennis pleegt Schennis!’ Of ‘Te Kloese, steek je hand in eigen Boezem’ ofzoiets
Ik moet het allemaal nog een rijtje zetten, maar voor m’n gevoel is het allemaal nog erg uit balans.quote:Op maandag 2 september 2024 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar als buitenkansje en leuk voor erbij. En is van origine een linksbuiten.
Ten Kloese mag gaan douchen!quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
Weten we al een paar leuke teksten voor spandoeken? Iets als ‘Dennis pleegt Schennis!’ Of ‘Te Kloese, steek je hand in eigen Boezem’ ofzoiets
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopenquote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog een rijtje zetten, maar voor m’n gevoel is het allemaal nog erg uit balans.
Dat gevoel krijg ik ook, veel van hetzelfde en op bepaalde posities te weinig keuze.quote:Op maandag 2 september 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopen
We hebben behoefte aan een rechtsbuiten dus halen een vierde keeper
Het enige dat goed gegaan lijkt te zijn is dat ze een zelfde type als Geert hebben binnengehaald
We hebben een rechtsbuiten nodig dus we halen een linksbuiten die niet kan lopenquote:Op maandag 2 september 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopen
We hebben behoefte aan een rechtsbuiten dus halen een vierde keeper
Het enige dat goed gegaan lijkt te zijn is dat ze een zelfde type als Geert hebben binnengehaald
AZquote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |