TheStigsDutchCousin | maandag 2 september 2024 @ 11:09 |
![]() ![]() Autodromo Nazionale Monza ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Countdown naar de sessies | |
TweedeKlum | maandag 2 september 2024 @ 11:34 |
Een HELD, niks meer en niks minder. | |
Starflyer | maandag 2 september 2024 @ 12:19 |
Dat klopt inderdaad. McLaren en Mercedes zijn sinds Miami ca 0,34% sneller geworden dan de rest van het veld (uitgezonderd Red Bull). Daar waar Red Bull zelf maar 0,07% sneller is geworden (uitgezonderd Mercedes en McLaren). Dus de updates van McLaren en Mercedes waren duidelijk veel beter dan de updates van Red Bull, die wel een verbetering waren, maar alleen niet zo goed als verwacht. https://www.motorsportmag(...)p-are-total-fantasy/ | |
Donderkonijn | maandag 2 september 2024 @ 19:01 |
Je mag je rustig afvragen of die updates daadwerkelijk een verbetering zijn als alle 2 je coureurs het vertrouwen in de wagen compleet kwijt zijn. | |
Nieuwschierig | maandag 2 september 2024 @ 22:30 |
Een F16 was ruim 40 jaar geleden een superieur vliegtuig omdat het bewust instabiel was gemaakt, maar daardoor ook het snelste van richting kon wisselen. Misschien was dit ook het geval bij de RB en was het reactievermogen van Max precies voldoende om 'm in bedwang te houden. Nu is er wat gewijzigd en zijn ze met de instabiliteit over de limiet gegaan. | |
Donderkonijn | maandag 2 september 2024 @ 23:23 |
Ik denk het niet. Kijk de onboards van Max maar eens. Het wil juist niet van richting wisselen, Max moet steeds 2 tot 3 x insturen. Moet je eens kijken hoe wild die stuurbewegingen zijn in tegenstelling tot wat we van Max gewend waren. | |
Nieuwschierig | dinsdag 3 september 2024 @ 00:00 |
Nou ja 3x insturen. Het is mijn inziens meer dat hij tussendoor moet corrigeren omdat anders de achterkant uitbreekt. En zodra hij terugstuurt gaar de auto uiteraard niet meer de bocht om maar rechtdoor. En dan moet je nog meer insturen om dát weer te corrigeren. Maar ik weet het ook niet dus ik filosofeer maar wat. | |
ChevyCaprice | dinsdag 3 september 2024 @ 01:15 |
Volgens mij is het probleem juist dat die geen front end bite heeft | |
Nieuwschierig | dinsdag 3 september 2024 @ 10:35 |
Ja dat denken ze maar die gedachte lijdt vooralsnog nergens toe. | |
ChevyCaprice | dinsdag 3 september 2024 @ 11:11 |
Als je de oorzaak niet kent niet nee, een auto is vrij complex lijkt me | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 3 september 2024 @ 11:17 |
Ze moeten het onderdeel vinden wat voor problemen zorgt. Ze verwachten ook pas in de VS weer competitief te zullen zijn, al gaan ze in Baku wat proberen. | |
Rianne84 | woensdag 4 september 2024 @ 13:59 |
WismutVeilchen83 | woensdag 4 september 2024 @ 14:25 |
Die periode tussen Singapore en Austin lijkt me inderdaad het enige moment dit seizoen waarin ze nog iets kunnen. | |
Donderkonijn | woensdag 4 september 2024 @ 18:28 |
Juist niet, met een oversturende auto zou Max happy zijn, dat heeft ie graag, dan kan ie op het randje rijden. Deze onderstuurt als een malle. Hij wil juist niet met de tail gaan slingeren hij wil rechtdoor als je instuurt. | |
Nieuwschierig | maandag 9 september 2024 @ 21:32 |
Als het zo simpel was zouden ze alle downforce wel van de achterkant afhalen. Wordt ie sneller van en staat haaks op de rijrichting voordat je het weet. | |
Nattekat | maandag 9 september 2024 @ 22:36 |
Wat een waardeloze schop |