SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hmm.quote:Op maandag 2 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
En ga hier eten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op maandag 2 september 2024 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, het was dit of ‘Aziatische onderpoepkoffie’ jongens
oh wat naarquote:Op maandag 2 september 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat gistermiddag buiten en ik voelde iets kriebelen op m'n been. Was het een spin. Zie ik onder de tafel nog meer van dezelfde spinnen richting het gras rennen. Denk dat er net eitjes waren uitgekomen?
quote:Op maandag 2 september 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat gistermiddag buiten en ik voelde iets kriebelen op m'n been. Was het een spin. Zie ik onder de tafel nog meer van dezelfde spinnen richting het gras rennen. Denk dat er net eitjes waren uitgekomen?
quote:Op maandag 2 september 2024 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je daar met je koptelefoon op zitten?
Luidkeels meezingen en meewiebelen natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je daar met je koptelefoon op zitten?
Bang zijn en gewoon dat ding niet binnen willen hebben zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 2 september 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met een piemel zijn niet bang voor spinnen.
Midgetsquote:Op maandag 2 september 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Het is nu al een beetje benauwd, wat een vies plakkerig neger- en vliegenland is dit toch geworden![]()
Ik snak naar de Schotse Hooglanden, daar werkt je hoofd tenminste nog normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |