Sinds de OS ga ik zeker niet meer voor Pegula juichen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Correcte mening, alleen mensen met vlaggetjesziekte zijn voor de oersaaie miljardairsdochter
Wat deed ze? Ik weet alleen nog dat de andere Amerikaanse miljardairsdochter Navarro zich als een idioot gedroeg tegen Zhengquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds de OS ga ik zeker niet meer voor Pegula juichen.
Volgens mij ben je in de war met Emma Navarro. Die andere miljardairs dochter.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds de OS ga ik zeker niet meer voor Pegula juichen.
Nee, ik zat op de tribune bij een wedstrijd van Pegula en werd gek van de Amerikanen om me heenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Emma Navarro. Die andere miljardairs dochter.
Zo clashen ze niet met de opening van de NFL.quote:Op zondag 8 september 2024 00:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel opeens vroeg die finale. Was bij de mannen volgens mij altijd pas 22:00 Nederlandse tijd.
Hoe laat ?quote:Op zondag 8 september 2024 19:15 schreef FundsAreSafu het volgende:
Iemand die in Fritz gelooft? Sinner last van zijn pols in de vorige wedstrijd, dat is misschien de enige opening. Verder doet Sinner alles net iets beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |