Was niet mogelijk volgens de trainerquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca had hier prima puntje kunnen pakken als ze met sterkste elf waren begonnen.
Verdiend voor Osasuna nu. Met Atleti - Real morgen valt de schade misschien nog mee
Coach Flick neemt schuld op zich voor eerste nederlaag Barcelonaquote:"Ik heb deze opstelling gemaakt, omdat ik wel moet. Veel spelers hebben veel minuten gespeeld en die moet ik beschermen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid XISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hopelijk beter dan Inter-Milan.quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
boys zijn we klaar voor de Madrileense derby?
Dat mag niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 29 september 2024 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Tam ja idd, vroeger was dit potje een garantie voor een ordinaire schoppartij.
Ja, eeuwig zonde, Juanito never forget.quote:
Ja daar waren ook al klachten over dat ze maskers zouden gebruiken en dan Vini zouden beledigen want dat zou dan niet herkend worden .. en dat werd verboden ..quote:Op zondag 29 september 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een kerel daar met hele maskerZulk persoon moet je direct eruit smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |